Tváří v tvář tyranovy - 3. kapitola

47 8 1
                                    

,, Teď mě poslouchejte všichni, zde nám začíná jedna z nejdůležitější části téhle akce, budeme stěhovat akci k místu kde se náš hlavní pachatel nachází. Takže teď to bude takhle, zde zůstanou pouze počítačoví technici a všichni informátoři budete nám dodávat veškeré informace, které budeme potřebovat, kromě tebe Jeane ty jedeš s námi... Potřebuji tě v terénu."

Jean: ,, Jistě. "

Eren: ,, Jseš si tím Jistá? "
,, Já jsi sem vždycky jistá Erene... Potřebuji po tobě aby jsi sehnal jednu dodávku s počítačem a špionážním vybavením, chci všechno co bude potřeba aby jsme toho parchanta dostali, sluchátka, odposlouchávací zařízení všechno... Kromě vojáků, ti jsou příliš napadení...chci mít jenom venku na střechách snipery, kteří budou mířit na jeho sídlo... A vezmi sebou i toho hajzla... Tak honem! "

Když odešel Eren všechno zajišťovat já se psychicky připravovala o samotě venku s šálkem čaje...
* ,, Bože..., jsem možná šílená, ale když mám to co jsem hledala, tak to nemohu nechat... Ackermanna nemohu nechat..., už 10 let o tenhle případ usiluji..., I kdybych mu musela prostřelit kulku hlavou a ukončit to tak, tak to prostě udělám... " *

Po chvíli mě z mých myšlenek vyrušil Eren...
Eren: ,, Všechno je zajištěné, Jean už čeká v dodávce a zadává polohu místa podle adresy na papíru...Pachatel je spoutaný a zajištěný také.."
,, Fajn..., už se nemohu dočkat. "

Když jsme nastoupily do dodávky přicházela nejhorší část na kterou jsem se vůbec netěšila... Říct Erenovi že jdu dovnitř..

,, Erene? "
Eren: ,, Ano inspektorko? "
,, Prosím tě, známe se 20 let.. Jen Akiro...., chtěla jsem ti něco říct... "

Eren: ,, Dobře, povídej... "
,, Jdu dovnitř... "
Eren: ,, Cože, děláš si sra-" Eren se tvářil velmi zařazeně a vyděšeně jako by mu pravě vlítlo dítě na silnici a v tomhle případě jsem to dítě v jeho očích byla já...

,, Vím co teď chceš říct, jsem snad šílená? Ale já ti řeknu že ne..., nejsem. Myslíš si Erene že když teď máme šanci se tam dostat, tak tu šanci zahodím do koše? Ne..., nenechám toho hajzla neustále prodávat Sarin, zbraně, výbušniny a Bůh ví jaké další svinstva.
Takže proto tu teď říkám..., ne.., nejsem šílená. Jdu dovnitř Erene, a ty s tím nic nemůžeš udělat ani jako můj přítel ani jako šéf ozbrojených jednotek.... Protože tu velím já..., takže jdu dovnitř... "

I když mu to nedělalo radost, tak nakonec kývnul na souhlas a pustil se zpátky do práce...
Eren: ,, Dobře..., máš pravdu. Nemohu ti bránit... "

,, Jeane? Kolik metrů ještě zbývá? "
Jean: ,, 50 metrů inspektorko... "

,, Erene, vyndej tu věc... "
Eren přede mnou otevřel už předem na chystanou krabičku, ve které bylo komunikační a odposlouchávací zařízení, speciálně navrženo a vyrobeno podle mých požadavků...

Eren: ,, Tady to máš, odposlouchávací a komunikační zařízení. Obojí je zabudováno v těhle perlových ná ušnicích, žádné zařízení nemůže tyhle náušnice pro kouknout, takže pokud tě ve vnitř budou kontrolovat nic nezjistí... "

,, Výborně..., přesně jak jsem očekávala. "
Eren: ,, Teď mi ale řekni, jak se chceš dovnitř dostat...?
Téhle otázce jsem se široce usmála...

,, S pomocí operace vězeň: Nastražíme falešný ůnos... Ale mě. "

Vypadal velmi překvapeně mým geniálním plánem, ale pořád měl obavy... Šlo to vidět.
Já ale nadále neváhala a šla naší rybce sundat pouta.

,, Tak dobře..., chceš dostat jen 5 let že ano...? Jsi ještě mladý a pochybuji že chceš hnít 40 let za mřížemi... "
Pachatel: ,, Ano.., chci jen 5..."
,, Tak uděláš přesně co ti teď řeknu... "
_________________________
O půl hodiny později

Zatím co mi on držel pistoli přiraženou na mých zádech, já šla s pouty na rukách jako jeho zajatec, směrem k sídlu Ackermanna.
,, Pamatuj..., pokud opravdu chceš 5 let, nesmíš nás prozradit..., a hlavně sebe.... Dělej všechno na čem jsme se dohodli.. "

Pachatel: ,, Rozumím... "
,, Budeme to hrát hodně věrohodně, takže se mě neboj i uhodit.. "

Pachatel: ,, Dobře.... "
Opatrně zazvonil na zvonek sídla a já čekala na okamžik, kdy konečně vejdu do sídla toho ďábla.... Po minutě nakonec otevřel dveře jeden z jeho mužů...

,, To jsi ty... Kdo je tohle...? "
Pachatel: ,, Nazdar Miku.., tahle mrcha se pokoušela překazit mi ten obchod, který mi dal šéf na starost... Jsem si jist že šéfovi se bude líbit..."

,, Je od policie? "
Pachatel:,, Ano... Snažila se mě zatknout ale neměla šanci... Je to tak ty svině?! "
Já sebou začala cukat aby to vypadalo co nejvíce přirozeně... Což byl signál pro něho aby mě uhodil...

Pachatel: ,, Přestaň!! "
,, Vem ji dovnitř..., závažeme ji ve sklepě.. "

Ten idiot to sežral i s navijákem. Konečně přišla chvíle kdy jsem překročila práh sídla a já byla ve vnitř.

Zatáhli mě do sklepa, kde mě můj pomocník přivázal k židli... Byly jsme zatím v místnosti sami takže jsem mohla na minutu začít komunikovat s Erenem.
,, Erene... Slyšíš mě? "

Eren: ,, Ano, jasně a zřetelně... "
,, Vyšlo to... Jsem ve vnitř, plán je takový.., budu ve vnitř tak dlouho dokud si nezískám jeho důvěru... Ozvu se ti když zjistím něco co by nám pomohlo, končím... "

Pachatel: ,, Náš šéf tu bude brzo..."
,, Dobře... Udělal jsi velikou službu státu... Přísahám ti že svou odměnu dostaneš, ale pamatuj.. Nesmí nic tušit.. A teď na mě začni křičet a párkrát mě uhoď... "

Začala jsem se "vzpírat" zatím co on na mě křičel a párkrát mě udeřil... I když to bolelo uvnitř jsem se tomu jen smála.., až do chvíle když jsem Uslyšela pomalé kroky směrem do sklepa...

Levi: ,, Tak dost!! "

Přímo přede mnou stál člověk na kterého jsem tak dlouho čekala až se s ním tváří tvář setkám.... levi Ackermann...

Levi: ,, Nechte ji... "
,, Omluvám se pane..., ta mrcha byla drzá tak jsem ji troch- "
Levi: ,, Řekl jsem dost.... Nerad něco opakuji Jeremy... A teď padej..., všichni vypadněte, chci tu být s ní sám... "

Všichni z místnosti odešli a zůstala tam pouze já svázána k židli a Ackermann...

Začal mě pomalu obcházet a stoupl si za mě..., byl blízko mě a já jen cítila jeho chladný dech na mém krku....

Levi: ,, Takže ty jsi ta neposlušná holčička, která se mi snažila zničit poctivý obchod...? "
,, pff, poctivý? Vím co jste zač..., jste jen vrah a násilník.... Jste monstrum.. Ale i přes to všechno z vás nemám strach... "

Levi: ,, Ale donutím tě aby jsi ho ze mě měla.... "

Even a criminal can loveKde žijí příběhy. Začni objevovat