Plán maniaka - 13. kapitola

46 9 2
                                    

Když jsem se probudila snažila jsem se zvednout, ale bránili mi v tom něčí ruce... Levi ležel vedle mě a měl hlavu zabořenou do mých zad, zatím co mě držel kolem pasu... Byl na něho úplně jiný pohled, když spal...

,, Díky Bohu že jsem oblečená.... "
Řekla jsem si potichu pro sebe..., aspoň to jsem si myslela.
Levi: ,, Ale kdyby jsi nebyla, nestěžoval bych si...."

Jenom jsem se nad tím zasmála a otočila se čelem k němu.
,, Heh... Ale nech toho... "
Levi: ,, Víš o tom že když se směješ, vypadáš jako anděl... "

,, Ale tvůj anděl.... Směju se jen díky tomu že jsi se mnou... "
Levi: ,, To mě těší... "

Chvíli bylo mezi námi ticho, které jsem po chvíli nakonec prolomila, když jsem se ho chtěla už dlouho na něco zeptat...
,, Levi...? "
Levi: ,, Ano...? "
,, Je pravda to co se o tobě všude říká...? Opravdu prodáváš zbraně teroristům...? Vyděláváš milióny dolarů, které jsou zašpiněné krví nevinných lidí...? "

Levi se pomalu posadil, otočila se ke mě zády a nešťastně si povzdechl...
Levi: ,, Ano..., víš.., abych byl upřímný, tak než jsem tě poznal prodával jsem nelegální zbraně, výbušniny a toxické plyny teroristům..., vážili si mě jako překupníka a platili mi velké peníze, bylo mi jedno, jaké za to ponesu já nebo ostatní následky..., ale v den kdy jsem tě poznal a pak se do tebe i zamiloval, jsi mě změnila....

Došlo mi že jsem to všechno dělal protože mi v životě něco chybělo a já si myslel že peníze a tohle všechno co jsem vybudoval mi tu hlubokou díru zaplní.... Pletl jsem se, víš...,vyrůstal jsem bez matky, protože zemřela když mi bylo 5 a tak se mě ujal můj strýc Kenny...., udělal ze mě to co jsem dnes..., potom mě opustil a už nikoho neměl. Potřeboval jsem někoho kdo by mě dokázal milovat..., a tak mi došlo že ty jsi byla to největší bohatství, které jsem kdy získal.... "

Když jsem poslouchala všechna ta slova, měla jsem slzy u očí...
,, To...., jsem nevěděla..., omlouvám se... Já..., já nechtěla jsem se tě nějak citově dotknout... Moc mě to mrzí... "
Levi se ke mě otočil a přiblížil se blíž ke mě, aby se mi mohl podívat do očí...

Levi: ,, To nic...., ty se nemáš za co omlouvat.., ale já. Neřekl jsem ti o sobě celou pravdu dříve..., jenom já mohu za to co jsem..., ale i když už asi nenapravím minulost..., tak by jsme se měli přesto soustředit na to co je teď. Protože ti přísahám že od teď budu jiný člověk a všechno..., úplně všechno co je a bylo spojené s mou minulostí, pohřbím hluboko do země.... "

,, Miluji tě Levi.... "
Levi: ,, Já tebe více.... "
_______________________
Ve stanu

Všichni ve stanu jsme už byly vyčerpání a psychicky zničení..., několik hodin bez spánku nás dohánělo k šílenství..., po tom co mi zmizela Akira společně s Ackermannem, mi nezbývalo nic jiného než zavolat novou posilu a tou byla má sestra...., Mikasa...

Zatím co jsme všichni s kafem v ruce naplno pracovali jako šílení..., přišla do stanu plná energie a šílené radosti Mikasa, která mě vyrušila z mých myšlenek...

Mikasa: ,, Dobré ránko... "
Eren: ,, Jsi nějaká čilá....? "
Mikasa: ,, Zato ty jsi nějaký nabručený...."

Eren: ,, Řešíme tu nejryskatnější a nejdůležitější případ v celé Evropě a ty čekáš, že se budu s falešným úsměvem přetvařovat jako ty.... "

Mikasa: ,, To mi opravdu lichotí...., ale vlastně za tebou jdu s tímhle...."

Do ruky mi dala noviny ve kterých byla fotografie ulice, kterou projíždělo auto Ackermanna..., a na něm šla vidět i jeho espézetka... Jenže to nebyla jediná fotografie...., na druhé straně byla hned fotka toho bastarda společně s Akirou, jak jsou na nějakém lomu, jak se líbají..., fotka nebyla moc dobrá, byla trochu rozmazaná, takže bylo jasné že ji musel pořídit nějaký kolem jdoucí...

Mikasa: ,, Doufala jsem že když jste s tím případem až po uši, tak se ti bude hodit špetka šance..., už to konečně chápeš Erene? Ten zmetek se do ní zamiloval a doslova v tom oba plavou..., kvůli té tvé "kamarádky " doslova změknul...."

Eren: ,, A co mi jako s tím...? "
Mikasa nad tím jenom pootočila očima a prstem ukázala znovu na fotku, kde byl Ackermann....

Mikasa: ,, Probuď se Erene..., lepší to být ani nemůže, když ty dva od sebe od dělíme, tak je to oba zevnitř roztrhá na kusy a Ackermann..., řekněme že až ho zpracujeme, bude až po uši ve sračkách a ze zoufalství udělá všechno pro to aby ji mohl ochránit.... A pak... *lusknutí prsty* Ho dostaneme až na stříbrném podnose, a bude chtít vyjednávat... "

Chvíli jsem přemýšlel nad tím co mi právě Mikasa říkala a kladl si jen jednu otázku...,, Co když by mě kvůli toho začala Akira nenávidět....?" Sice se z ní stal můj nepřítel, kterému se teď i přes své emoce musím postavit..., ale co když to není správné... Co když tohle není ta správná metoda jak ji dostat znovu na naší stranu....

Z myšlenek mě vyrušila Mikasa luskajicí mi před obličejem....
Mikasa: ,, Hej, hej... Budíček. Tak co ty na to Erene.., nemusíš mi tleskat rovnou..., vím že to je geniální. "

Když jsem se probral, podíval jsem se zaraženě na Mikasu, která měla ten svůj psychopatický úsměv...

Eren: ,, Přijde ti geniální ty dva oddělit a znepřátelit si našeho jediného spojence, kterého potřebujeme..? "

Mikasa: ,, Aaaah...., už vím o co tady jde..., zapomněla jsem, že tě ta holčička okouzlila a teď jsi zaslepený sentimentem.... Řeknu to jinak Erene... Poslyš...., já jsem vyjednávačka už 15 let..., a jsem teď to nejlepší a jediné eso v rukávu, které máš... Navíc..., vláda už jasně rozhodla. Dostala jsem nařízení ty dva dostat a použít klidně jakékoliv prostředky abych je zlomila... Takže to uděláme..., i kdybych ty dva hajzlíky musela sama mučit... "

Mikasa se mě už na nic dalšího neptala a začala dělat tak jak sama uznala za vhodné... Bylo mi jasné že to všechno nedělá kvůli spravedlnosti, ale kvůli toho že ji to bavilo... Bavilo ji utrpení druhých...

,, Tak fajn! Teď mě všichni poslouchejte..., ale no tak, co je to za obličeje, trochu radosti lidi, je načase se usmívat, protože vám chci oznámit že do 24 hodin toho hajzla dostaneme!! Tak honem honem, do práce, všichni víte co máte dělat, nejsme tu na školním výletě...! "

Mikasa se na mě otočila s širokým úsměvem, který mě tolik děsil...
,, Neboj se Erene...., tohle je teprve začátek, práva párty teprve přijde..., to ti přísahám.. "





Even a criminal can loveKde žijí příběhy. Začni objevovat