Bylo to tady....., jeden z nejdůležitějších dnů v mém životě.
Stála jsem před oknem a přemýšlela, byla jsem dost nervózní a doufala že vše půjde tak jak má. Levi musel udělat jisté opatření aby se naše svatba nedostala do novin kvůli něho a i když mě ujišťoval že vše bude v pořádku jsem měla stále strach..Sasha: ,, V pořádku..? "
Vyrušila mě Sasha, která mi položila ruku na rameno a dívala se na mě s trochu ustaraným obličejem.,, Jo jistě..., jen doufám že vše bude v pořádku.. "
Sasha; ,, Určitě, neboj..., každopádně za chvíli přijdou holky a připraví tě. Levi a Eren už se taky chystají. ",, Dobře... "
Po chvíli došli holky, které mě měli připravit do šatů a všechno ostatní.
Vzali šaty a začali mi pomáhat s oblékáním... Když jsem byla oblečená, začali mi dělat vlasy, které jsem měla dané do drdolu s bílými květy. Nakonec mi do vlasů zapletly závoj který byl až do půlky mého těla.Můj krk zdobil stříbrný náhrdelník se sluncem a stejně tak i náušnice které byly stejně zdobené.
Holky a Sasha se mě ptali zda chci pomoct ještě s něčím ale já je zastavila že je to v pořádku a už nic nepotřebuji.Nakonec jen přikývli a všechny odešli kromě Sashy, která tu zůstala.
Sasha: ,, Jsi v pohodě Akiro...? "
,, Naprosto.... "
___________________
Z pohledu MikasyI když jsem věděla že Eren utekl do Ameriky, tak jsem přes to potřebovala vědět kde je Ackermann..., protože tam kde bude Ackermann tam bude i Okazaki a konečně tak Sejmu obě mouchy jednou ranou. A proto jsem mu taky pro nejhorší případ v umělém spánku píchnula štěnici, tehdy když jsme ho chytily u jeho vily.
Seděla jsem zrovna v hotelu ve svém apartmá a vytáhnul telefon, na kterém jsem už viděla jeho přesnou polohu.
,, Tady tě máme.... Je načase zahájit menší lov.... "Sebrala jsem se a šla se trochu připravit, vzala jsem si svůj občanský průkaz a zbraň s jednou kulkou. Na sebe jsem si vzala černou kšiltovku se slunečními brýlemi aby mě nemohl nikdo poznat....
Když už jsem byla schovala jsem si zbraň do kabelky a vyrazila na menší procházku.
____________________Blížil se pomalu čas..., podívala jsem se na hodiny a pak zpátky na Sashu, která mi podala květinu ze Slunečnic.
Sasha; ,, Jsi připravená..? "
,, Ano.."
____________________
Pohled ErenaS Levim jsme udělali jisté opatření aby se nic nemohlo pokazit, také jsem Levimu najmul člověka, který bude hlídat aby na svatbu nevstoupila jakákoliv osoba, která není na seznamu.
Svatba se bude konat v katedrále svatého Patrika v 16:00. A teď bylo za půl hodiny čtyři...Šel jsem ještě za Davidem, který to měl na starost. Ten stál před katedrálou a pouštěl dovnitř už nějaké lidí kteří byly na seznamu.
David: ,, Erene.... "
,, jak to jde..., je vše v pořádku..? "
David: ,, Ano, naprosto. Nemusíš mít strach. ",, Dobře.... "
Vše jsem ještě zkontroloval, zda je vše tak jak má a šel si pomalu sednout a čekat. Napsal jsem ještě Levimu zprávu aby už pomalu vyrazil a stihl to.
____________________
15:40 (Z pohledu Mikasy)Když jsem sledovala Ackermanna pomocí telefonu, zahlédla jsem na něm jak míří ke katedrále svatého Patrika. Chvíli jsem přemýšlela co by tam dělal a pak mi to došlo..., musela jsem se usmát.
,, Tak ty se budeš dneska ženit..., škoda pro tebe..."Okamžitě jsem si stopnula taxi a jela ke katedrále. Když jsem dojela na místo dala jsem řidiči balíček bankovek do kapsy a šla...
Jenže už teď jsem viděla překážku..., před vchodem stál muž s papírem v ruce jak pouští dovnitř lidi, bylo jasné že si udělají jistá opatření..., jenže na mě si jen tak nepřijdou.
Přistoupila jsem k muži a široce se na něj usmála.
ČTEŠ
Even a criminal can love
Action-Kniha je inspirováná španělským seriálem: La casa de papel a americkým seriálem The Night Manager.- Jmenuji se Akira Okazaki a pracuji jako nejuznávanější inspektorka v FBI. Můj život byl většinou jen o obyčejných přepadeních v bankách či o překupn...