Můj šéf mi předal nejtěžší a nejnebezpečnější úkol co jsem kdy dostala, nejen že jsem si za své služby zde získala důvěru všech nadřízených, ale dokonce mě teď možná po tomhle případě bude uznávat i samotná vláda, jenže s tímhle úkolem přicházela i velká zodpovědnost..
A proto jsem se začala soustředit více než kdy dříve, protože jsem přesně věděla že tohle nebude jednoduché.
Dala jsem si poslední čaj a mířila pomalu za šéfem ozbrojených jednotek, mým známým kolegou a starým přítelem Erenem.... Už je to dlouho co jsme řešili nějaký případ společně..
Eren stál už před budovou, kde na mě čekal u auta, jenž nás mělo dovést ke stanu.
,, Ahoj Erene..., už je to nějaká doba."
Eren: ,, To ano, jsme opět společně v akci, ale teď vážně, jseš si tímhle jistá? ",, Ničím jsem si nikdy nebyla více jistá, než právě teď. Tohle je má nová životní šance se prosadit a tak to nehodlám nechat uzavřené v krabici. Ale teď k důležitějším věcem, řekni mi vše co víme i když toho asi moc nebude, hádám... "
Když jsme nastoupily do auta, začal mi Eren osvětlovat celou situaci.
Eren: ,, Takže, Levi Ackermann velmi známý a nebezpečný mafiánský boss. Říká se, že obchoduje s teroristy a prodává jim nelegální zbraně, výbušniny a nebezpečné plyny či další toxické zakázané látky.... Ale neznámé dodavatele. Nemáme záznamy o něm ani jeho rodině, žádný otec ani matka..... Zkrátka o něm nevíme nic.",, Dobře dobře.., zpomal a teď mi řekni jen to co víme.. Máme alespoň jediné vodítko, kde se zrovna nachází jeho sídlo...? "
Eren: ,, To sice ne.., ale nedávno se nám podařilo zajistit jednoho z jeho mužů, který se snažil prodat Sarin teroristům na černém trhu. "
,, Máme nějaký kamerový záznam?"
Eren: ,, Určitě se něco najde... dáme ti vše potřebné... ",, Výborně Erene, tohle bude pro nás dobrý začátek... "
I když máme dobrý start není jisté zda se nám bude i nadále dařit..., Levi Ackermann určitě není hlupák.
Když jsme konečně dojeli ke stanu mohli jsme začít...
,, Zábava začíná..."
,, Tak fajn chci vidět všechny kamerové záznamy ze dne kdy ten parchant prodával Sarin teroristům... A ty Erene mi prosím přines kafe, tohle bude totiž dlouhý den... "Jean; ,, Inspektorko.., mám to. Kamerový záznam z toho dne.. "
,, Výborně...Počkej..? Pravá strana.., přibliž to... "Při pohledu na záznam jsem se musela usmát, protože ten idiot mi tu misi jen usnadnil...
,, Je to dodávka..., má otevřené dveře. Musel tam prodávat ten Sarin aby si toho nikdo nevšimnul, pochybuji že by si otevřel stánek s cedulí... "Jean: ,, Nemá Espézetku... "
Když jsem si dodávku pozorně prohlížela všimla jsem si loga s hadem...,, Co je to?"
Jean: ,, Zřejmě nějaké logo jejich firmy na prodej nelegálních zbraní... "
,, Vytiskni mi fotografii toho loga na záznamu.. "
Jean: ,, Jistě... "Po chvíli za mnou přišel Eren s kafem, které mi měl přinést.
Eren: ,, Našla jsi něco..? "
,, Vlastně ano..., na záznamu je bílá dodávka s logem.., Levi Ackermann si zřejmě zařídil tajnou továrničku na zbraně a nelegální plyny..."Eren: ,, Espézetka? "
,, Žádná není..., ale za to tam bylo tohle... " Do ruky jsem mu předala fotku s Logem... Eren vypadal zaraženě..
,, Už jsi to někdy viděl..? "
Eren: ,, Ne..., ale máme někoho kdo o tom bude něco tušit... "
,, Ukaž mi ho... "Eren mě zavedl k pachateli, který měl prodávat Sarin..
Seděl spoutaný s rukama na stole a kamenným výrazem, ale i když se tvářil jako nějaký rambo, tak přesto vím že mi nedokáže příliš dlouho vzdorovat... Nikdy jsem se nesetkala s někým kdo by toho byl schopen.Eren: ,, Mám tu zůstat Akiro? "
,, To je v pořádku Erene.., já ho už nějaký zlomím.... Ale víš ty co? "Eren: ,, Ano...? "
,, Přines mi moje hračky... "
Tenhle chlap se možná tváří jako drsňák s kamenným výrazem, ale pokud nebude spolupracovat nebude dost drsný na to aby mě přežil... "Eren mi přinesl mé nástroje a nechal je na plechovém tácku vedle mne...
Potom už jen odešel z místnosti.,, Takže..., ty jsi ten hajzl, který prodával Sarin... Nejsi zrovna moc inteligentní, protože kdyby ano, tak by jsi tu teď nemusel sedět..... Ale teď k věci.. Mohu ti dát nabídku, když mi odpovíš na všechny mé otázky, tak ti soudce sníží trest na 5 let.... Takže bych ti doporučovala spolupracovat a nedělat si to sobě horší než to máš teď. "
Pachatel: ,, Co po mě chceš ty mrcho...? "
,, Chci aby jsi mi řekl co je tohle... "
Před něho jsem položila fotografii s logem."
Pachatel: ,, Je to logo továrny, kde vyrábíme všechny zbraně, plyny a další toxické látky....",, A kdo to všechno vede...? "
Pachatel: ,, Levi Ackermann... Vše platí, i nám.. Pracujeme pro něho a on nám dává velké prachy... ",, Řekni mi, kde máte hlavní zašívarnu... "
Pachatel: ,, Tak to ti neřeknu... I kdybych ti to řekl tak mi trest stejně nesnížíte, tak proč bych to měl vyklopit zrovna tobě...? "Při této otázce jsem se jen usmála a začala se natahovat pro mučící pinzetu....
,, Protože určitě nechceš trpět... "Začala jsem mu nemilosrdně vyrvávat první nehet na ruce zatím co on křičel přes celý stan, abych se slitovala...
Pachatel: ,, Prosím dost!!! Dost!!! "Nakonec jsem přestala a sedla si zpátky na své místo.
Pachatel: ,, Řeknu ti vše co budeš chtít... Ale chci za to snížit trest... ",, Věř mi že když někomu dám své slovo tak ho i dodržím.... "
Podala jsem mu tužku a papír, aby mi mohl napsat přesnou polohu kde se sídlo Ackermanna nachází..
Pachatel: ,, Doufám že vám to pomůže, ale chci za to snížit trest na 5 let... "
,, Neměj strach, dostaneš co si zasloužíš..."
Když mi napsal co jsem chtěla, tak jsem odešla zpátky za Erenem, abych mu vzdělila dobrou zprávu...
Eren: ,, Povedlo se ti to..? "
,, Ano, zlomit ho bylo až doslova k pláči primitivní...
Tak dobře panstvo, připravte mi auto..., jede se na menší výlet... ",, Doufám že jsi připravený.., Levi Ackermanne.. "
ČTEŠ
Even a criminal can love
Azione-Kniha je inspirováná španělským seriálem: La casa de papel a americkým seriálem The Night Manager.- Jmenuji se Akira Okazaki a pracuji jako nejuznávanější inspektorka v FBI. Můj život byl většinou jen o obyčejných přepadeních v bankách či o překupn...