Rozhodující tah - 16. kapitola

48 6 1
                                    

Z Pohledu Akiri

Když Eren mířil na hlavu Mikasy, já šla mezitím rychle rozvázat Leviho, aby jsme mohli odsud co nejrychleji utéct...

Mikasa: ,, Co to má doprdele znamenat Erene..?! Teď si hrajete na nějaké posrané hrdiny, nebo co? "
Eren: ,, Drž už konečně hubu, nebo ti tu teď hned vystřelím celý zásobník do tvé otravné dršky...."

Mikasa: ,, Víš moc dobře že tohle nemůžeš..., oba víme co by se s tebou stalo, kdyby jsi tady těm dvou ptáčkům pomohl ulítnout.... Pochybuji že by to s tebou skončilo pouze tak, že by jsi jenom odevzdal svůj odznak.... Ne.., to nebude tak jednoduché.., protože tohle je velezrada a za tu dostaneš rovnou doživotí... Stojí ti to tedy za to...? "

Eren vypadal naštvaně, ale zároveň vypadal, jakoby nad jejími slovy přemýšlel... Měla jsem strach.
Eren: ,, To už tebe nemusí zajímat.... "

Když byl Levi volný, mohli jsme jít...
Otočila jsem se směrem na Erena, který na mě souhlasně kývnul že můžeme odejít.... Eren se ještě naposledy otočil na Mikasu, které vzal věci z jejích kapes, a nakonec ji připoutal ke stolu, aby nikam nemohla utéct...

Eren: ,, Teď rychle pryč! "
Když jsme konečně vybíhaly z místnosti, běžel Eren ve předu s pistolí v ruce, aby nás mohl krýt, zatím já s Levim jsme běželi vzadu... V ruce jsem měla ještě pistoly od Mikasa, kterou měla položenou na stole...

Když jsme utíkaly, zaslechli jsme hlasité kroky za námi, když jsem se ale otočila, abych zjistila co to je nebo kdo, byla to velká chyba... V sekundě projela mým tělem obrovská vlna bolesti a svalila se na zem... Když jsem se podívala co to je, viděla jsem jak mi teče z hrudníku krev...
Eren a Levi: ,, AKIRO!! "

Z toho šoku, jsem ani nebyla schopna ze sebe vydat jedinou hlásku na náznak té velké bolesti...

Před očima se mi zamlžilo... A jediné co jsem dokázala rozpoznat byl Levi držící mě v náručí, jak se mnou utíká pryč... Nedokázala jsem vůbec vnímat co se kolem mě děje, jenom jsem slyšela Leviho křik, který jsem nedokázala vnímat....

Levi: ,, Prosím, vydrž Akiro! Bude to dobré, jen neusínej, koukej se na mě!! "

Byla jsem hrozně slabá, a můj hrudník barvilo čím dál tím více krve
....
,, Umírám...?
Umřu tu teď v jeho náruči...? "

Cítila jsem jak se mi pomalu zavírají oči a zřela už jenom tmu...
____________________
Pohled Erena a Leviho

Když Eren a Levi vybíhali se zraněnou Akirou v náruči, nastoupily do černé dodávky, kterou Eren v rychlosti nastartoval a odjížděli v dálce...

Levi: ,, Akiro neusínej, vzbuď se!! "

Eren: ,, Nech toho, nemá to cenu. Je v bezvědomí, stratila příliš krve..., v autě je první pomoc, zastavíš ji krvácení a budeš ji kontrolovat její tep! Musí do nemocnice vydržet! "
____________________
Pohled Leviho

Zatím co Eren řídil, já klečel u ní a snažil se zastavit krvácení, pak jsem ji chytil za ruku a kontroloval její tep, zatím je naživu...

Levi: ,, Je to všechno moje vina..., to jen kvůli mě musela vždycky tak trpět, nezasloužím si ji.... Ale ty ano, protože jsi ji vždycky chránil, přede mnou... A já to chápu, protože jsem pro ní příliš nebezpečný..., a nedokáži už nadále snášet tu její bolest... "

Eren: ,, Máš pravdu...., možná jsi chyboval ale to neznamená že se nemůžeš změnit, což se stalo právě teď.... A navíc, kdybych si myslel že si ji ne zasloužíš tak bych tu teď nebyl... "

Levi: ,, To je blbost..., jsem mafián..., a ona je policejní inspektorka.... Už tyhle dva fakty jsou důvod toho proč s ní nemohu být... "

Eren: ,, Víš...., abych byl upřímný..., když jsem spolupracoval s Akirou na tvém zatčení, tak jsem vždycky každý den doufal že tě jednou uvidím v poutech za mřížemi..., ale v den kdy jsem se dozvěděl že tě Akira miluje se mě něco zlomilo.... Nebudu ti lhát, ze začátku jsem se snažil Akirou přemluvit aby to vzdala a vrátila se zpátky k nám..., chtěl jsem ji jenom před tebou chránit, ale když jsem viděl před tou vilou jak u tebe Akira klečí, a je zoufalá..., došlo mi že ty jsi byl to jediné co ji dělalo šťastnou. A proto teď nemohu dopustit aby vás dva rozdělily, protože jestli tě ztratí, tak ji to zničí... A to nemohu dovolit.

Přemýšlel jsem nad tím co mi teď Eren říkal... A jelikož kvůli naší lásce toho musel hodně obětovat, mě donutilo se nad sebou zamyslet...
Levi: ,, Díky.... Slibuji ti že se o ní postarám, i kdyby jsem se musel všeho vzdát... "

Eren: ,, Dobře...., jediné co od tebe chci je aby jsi ji nikdy ne opouštěl, je to sice silná a ostrá holka..., ale bude tě potřebovat... Tak ji prosím nezklam.... "
____________________
Z pohledu Akiri

Když jsem otevřela oči, zářilo mi sluneční světlo do očí a viděla rozmazaně.... Vůbec jsem nevěděla co se děje nebo kde to jsem...
Jsem snad už mrtvá a v ráji..., nebo je to všechno jenom sen...?
Z myšlenek mě najednou vyrušil něčí hlas...

Levi: ,, Akiro...? To jsem já.... "
Když jsem se lépe podívala na osobu která ke mě mluvila, viděla jsem ty nádherné, bouřkové, modré oči vedle kterých jsem se chtěla probouzet každé ráno.... Musela jsem se mírně usmát...

,, L- Levi...? Co...., co se stalo....? "
Levi: ,, Ty a Eren, jste se pro mě vrátily, ale když jsme utíkaly dostala jsi kulku do hrudi... "
,, Kam.....? "
Levi chvíli mlčel, ale nakonec mi odpověděl...

Levi: ,, v dolní části plíce... Museli tě ihned operovat, šlo o minuty, museli ti odstranit kousek plíce. Kdyby nebyly dost rychlí tak by jsi.... -"

Jenom jsem věnovala Levimu mírný úsměv a chytila ho za ruku, abych ho uklidnila... Zaraženě se na mě podíval, šlo vidět že měl o mě strach... Ale nakonec se taky trochu na mě usmál..

,, To je v pořádku...., jsem ráda že jsme zase spolu, a to je důležité..., nemám snad pravdu... ? "
Levi: ,, To ano..., ale..., kvůli mě si musela zase trpět, způsobuji ti jenom trápení... "

,, To není pravda Levi...., jen díky tobě jsem šťastná..., a to že jsem takhle dopadla bylo pouze z mého rozhodnutí... Nebyla to tvá chyba, ale má.... Na tom už ale nesejde, protože pro mě je důležité že jsme zase spolu... "

Levi se na mě usmál a dal mi jemnou pusu na čelo.... Jeho rty mi tolik chyběly... Najednou nás ale vyrušila osoba, která vstoupila do místnosti...
Ve dveřích stál Eren...
,, Erene....? "

Eren přišel ke mě a pohladil mne ve vlasech..., byla jsem tak ráda že ho mám, jen díky němu jsme opět s Levim spolu....
Eren: ,, Ani nevíš jak jsem rád že jsi v pořádku... Je mi líto, že jsi tak dopadla. Možná i mou vinou, kdybych tě nechal v autě, tak by se ti možná nic nestalo.... "

,, A nebo by mě dostali dříve a dopadla ještě hůře.... Nemáš si co vyčítat Erene, jsem tady a to je hlavní... Spíš si teď dělám starost co bude s tebou... Pomohl jsi nám, a teď budou hledat i tebe.... Zatáhli jsme tě teď do toho a kvůli nás jsi teď v nebezpečí... "

Eren: ,, O mě si starost nedělej, ale vy dva musíte odejít ze země, jste teď oba nejhledanější lidé v Evropě... Pomohu vám se dostat přes hranice a pojedete do Ameriky...., tam budete v bezpečí, budou si myslet že jste mrtví a brzo na vás svět zase zapomene, ale bude ti chvíli trvat... "
,, Ale co ty..., proč nepojedeš s námi..? "

Eren: ,, Kdybych odjel s vámi, tak by vás brzo našli... Proto odejdu z FBI a nahraji svou smrt... A až na mě zapomenou..., tak se zase znovu sejdeme, dříve ale ne... "
Levi: ,, Kdy máme odejít...? "

Eren: ,, Co nejdříve, až bude Akira v lepším stavu, tak vyrazíme a pomohu vám se dostat až za hranice... "
,, Dobře..., asi to bude možná tak i lepší... Děkuji Erene..., velice si toho s Levim vážíme... "

Eren mi věnoval děkovný úsměv a nakonec odešel...
Doufala jsem jenom že se situace brzo zlepší...


Even a criminal can loveKde žijí příběhy. Začni objevovat