10.

1.6K 31 0
                                    

Alexander

   „Ty žárlíš?” trpělivě čekala na mojí odpověď. Žárlil jsem snad? V hlavě mám bordel jak na skládce.
„Nežárlím, nemám na co. Až tak moc si nefandi. V pátek už budeš jenom moje, takže se opravdu strachovat nemusím.” odpověděl jsem, ale tentokrát jsem si svojí odpovědí nebyl úplně tak jistý.
„Nejsem nějaká zasraná věc abych byla něčí! A být tvoje žena neznamená, že nemám právo nemilovat a necítit se milovaná!” zařvala na mě, otočila se a odcházela.
„Takhle se chovat nebudeš!” vzal jsem jí za zápěstí. Nečekala to a trochu do mě drkla.
„Když si tě vezmu, bude to už navždy! Budeš jenom moje! Nebudeš píchat s nikým jiným, než se mnou! Postupně mě možná začneš dokonce i milovat” řekl jsem nasraně. V očích měla slzy a vztek.
„Nikdy tě nebudu milovat! Jsi odporný, egoistický, sobecký kretén. Proč musíš vždycky všechno zkazit?! Už jsem si myslela, že jsi dobrý člověk a pak uděláš tohle? Hnusíš se mi a jen z myšlenky na tebe se mi chce zvracet. Nikdy v životě bych se tě nedotkla. Vezmu si tě, ale jenom proto, že musím. Nikdy mě nebudeš mít! Opovaž se mě někdy jen dotknout! Jsi jen bezcitný zmrd!” řekla se slzami v očích a odešla. Všichni na nás čuměli.
„Co čumíte?! Hleďte si kurva svýho!” zařval jsem, otočil jsem se a odešel.

Melanie

  Je středa. Dnes je zkouška mých svatebních šatů. Matka a Lucia jdou se mnou. Kéž by tohle byl jenom všechno hloupý vtip a já bych se vrátila do Anglie.

                              •••

   „Doufám, že si konečně už jedny z nich vybereš..” podotkla Lucia otráveně.
Ani jedny mi nesedly a když ano, matce ani Lucii se nelíbily. Sáhla jsem po posledních, které byly zavěšeny na háčku v kabince (viz. média). Oblékla jsem si je a věděla jsem, že to jsou ony. Vyšla jsem z kabinky a obě se otočily. Div, že Lucii nevypadl jazyk, jak měla otevřenou pusu.
„Ty jsou... kouzelné.” řekla matka.
„Ano, jsou to ony..” všichni jsme byli šťastný, že máme konečně vybráno. Ještě jsme si zašli na společný oběd. Potom jsme odvezli Lucii a vyrazili jsme zpátky domů.

The enemy [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat