21.

1.6K 28 0
                                    

Alexander

„Melanie, já.." nedokončil jsem větu, protože mi možná došla odvaha, a nebo když jsem viděl její ironický úsměv na její tváři, zamrzl mi jazyk a celý moje tělo se napnulo. Chvíli jsme mlčky jen stáli a já jsem odvrátil pohled, protože jsem to už nezvládal. „Mel, já jsem se do tebe zamiloval.." podíval jsem se jí zpátky do obličeje v doufání, že mi něco prozradí, ale ona jen nevěřícně koukala. „Cože..?" běhala mi mezi očima. „Miloval jsem tě dlouho předtím, než jsem měl odvahu si to přiznat a ty to možná tak necítíš, ale potřebuju abys to věděla. Já..Potřebuju se tě dotýkat, mít tě nablízku, Mel...Chci tě dnes, zítra, příští týden, a po zbytek mého života.." v tu chvíli jsem si myslel, že mi vyskočí srdce z těla. „Alexandere.." řekla smutným hlasem. Přišla ke mně blíž a já jsem přestal dýchat. Tohle se mnou ještě nikdy nikdo neudělal. Nikdy jsem necítil bít svoje srdce tak moc pro někoho. Pomalu přiblížila svoje rty k těm mým a pošeptala: „Cítím to stejně. Taky tě miluju." v tu chvíli jsem se zmocnil jejích rtů. Tentokrát jsme si vychutnávali každý moment, jako kdyby jsme si chtěli vše zapamatovat do posledního detailu. Rukou jsem jí hladil tvář. „Tak strašně po tobě toužím, Mel." zadíval jsem se jí do očí, když jsme museli nabrat nějaký vzduch do plic.

Melanie

„Tak si mě vem." řekla jsem s touhou v hlase i v těle. On se jen usmál a začal mě zase líbat. Rukama mi zkoumal celý tělo a pomalu svlékal moje pyžamo. Přesunuli jsme se k postele, kde se ode mě odtáhl a pohladil mě po zádech s takovou hněvou až mi naskočila husí kůže. Jemně mě tlačil do zadu svou silnou hrudí. Když jsem už ležela na zádech v posteli, nahnul se nade mnou a začal mě obklopovat nejsladšími polibky od krku až po stehna. „Jsi jen moje," podíval se na mě když jsem se svíjela a užívala si jeho polibky, „řekni to Melanie. Řekni, že jsi jen moje." poručil mi něžným hlasem, když se blížil k mému nejcitlivějšímu místečku. Začal mi dráždit klitoris svojí rukou. Zavzdychala jsem a vyhověla mu: „Jsem jen tvoje, Alexi..Jen tvoje." jakmile jsem to dořekla zasunul tvrdě do mě jeho pýchu a chvíli čekal až si na jeho velikost zvyknu. Po chvíli začal přirážet a já jsem vnímala všechny jeho doteky, polibky, to jak se mi díval do očí a přitom vzdychal moje jméno. Za chvíli přišla vlna orgasmu a doběhla i jeho. Pořád jsme se vzpamatovávali z toho, co se stalo a pořád byl ve mě. Pohladila jsem ho od hrudi až tam dolů a v tu chvíli zase ztvrdnul jako kámen. Měla jsem ráda pocit, co s ním dělá moje společnost a doteky.

•••

Na dnešek ani jeden jsme toho moc nenaspali, ještě aby jo, když jsme si užívali nový level našeho vztahu, dokud jeden z nás neodpadl. Vzbudila jsem se nahá v jeho objetí a hřejivý pocit mě hřál u srdce. Když jsem otevřela oči viděla jsem, jak mě celou dobu tiše pozoruje. „Dobré ráno, paní de Sulietová." mrkl na mě a na tváři se mu vyklubal neškodný úsměv. „Ahhh, dobré ráno, pane de Sulieto. Jak dlouho na mě už takhle zíráš?" uchechtl se a vstal z postele když začínal se svojí obranou: „Hej, to máš za to, jak si na mě tenkrát taky koukala!" koutky se mi zvedaly pomalu nahoru. „Alexi, kolikrát ti budu říkat, že já jsem na tebe nekoukala?" bral si věci, které si vezme a měl namířeno do koupelny. „Jo, promiň. Ty si nekoukala, protože si doslova čuměla.." oba jsme se zasmáli a Alex odešel do koupelny. Já jsem si uvědomila, že se chci taky osprchovat, ale nechci čekat, tak jsem si vlezla k němu. Navzájem jsme se umyli a pak šli dolů udělat si snídani.

The enemy [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat