Gül,gördüğü şeyin hayal mi gerçek mi olduğunu anlamaya çalışıyordu.Az önce gördüğü Kara olabilir miydi ki ? Ya onun yıllar önceki işaret parmağını öpüp kalbine koyması..Buda mı hayaldi..Yatağına oturmuş olayın şokunu yaşarken ne yapacağını şaşırmış vaziyetteydi.Artık Kara yı aklından çıkartmalıydı.Yurtdışında olduğu bunca sene boyunca destekçisi olan Eser vardı hayatında artık.Her ne kadar New yorkta olsada 2 gün sonra Türkiye ye gelip ailesiyle tanışacaktı.
Kafasını ikiye sallayarak kendine gelmeye çalıştı.Ayağa kalktı ve cama yaklaştı.Az önce gördüğü ışığın altına baktı.Boştu..Kimse yoktu..Herzamanki halüsilasyonlarındı Gül dedi kendi kendine.
Aşağı indiğinde annesinin yanına oturdu Gül.Ne kadar da özlemişti güzel annesini.Elini tuttu sımsıkı.
-"Annem çok özlemişim" dedi içten kahve gözleri ışıldarken.
Akın buruk şekilde anne kızı izliyordu.Nedense kıskanmıştı ikisini.Gül ün annesine olan yakın tavrını kıskanmıştı..Gül bakışlarını hala karizmasını koruyan babasına çevirdi.Akın biliyordu kızının ona tavrı eskisi gibi olmazdı.Onun aşkını istemedende olsa yerle yeksan etmişti.Elinden gelse bir yolunu bulsa ..
Gül babasına sadece tebessüm etti.Gitmedi sarılmadı..sadece gülümsedi.Akın ,koca adam izin isteyerek bahçeye çıktı ve ağladı..O kadar özlemişti ki kızını,sarılmayı,kokusunu..Bir yolu olmalıydı onu affetmesinin ama ne ?
-"Kızım baban kahroluyo artık böyle davranmasan babana?" diyerek kızının saçlarını okşadı Elif.
-"Anne biliyosun olmuyo,ne zaman affetmek istesem Kara ya attığı o tokat geliyo gözümün önüne "
Elif sustu ve Asudeye dönüp:
-"Karahan ne iş yapıyor yıllardır yurtdışındaydı ?
-"Devlet mensublarının özel koruması olmuştu bir ara.En son bırakıp gelicekti.Özel koruma olurum herhalde diyordu.Kimin koruması olacaksa..gerçi boya kalıba anca koruma olur bizim Kara oğlandan."Gül umursamazca telefonuyla uğraşma numarası yapıyordu.Hepsini dinlemişti.Demekki koruma olucaktı burda da ..Kimin koruması olcaktı ki,ya bi kadının olursa..
İçi sıkıldı Gül ün.2 gün sonra Eser gelicekti evleneceği adam.Ama kendisi hala Kara yı düşünüyordu.
O gitti seni bir kere bile aramadı kahrolası diye telkin etti kendine ve :
-"Beril hadi çıkalım ya bunaldım."
-"Ama bu saatte mi biraz geç oldu "
-"Ya şu senin arkadaşın Sarper ide ara gelsin yanımıza madem korkuyosun."
Beril göz devirdi fakat bir yandan Sarpere msj attı.Gül yurtdışında gece geç saatlere kadar dolaşmaya alışıktı fakat Beril Sarper harici gece pek çıkmazdı.Oda babası genç adama güvendiği içindi.
Gece klubüne gelen üçlü bir masanın başına geçmişti.
-"Off kızım ya feci ses var.Başım kazan gibi oldu.İçme artıkk"Gül üstüste shut atarken bir yandan da limon dilimi attı ağzına.Kafası gitgide bulanıyordu.
-"Ya bana bişey olmaz ben alışığım " diyerek kızı geçiştirmeye çalıştı fakat sarhoş olmuştu bile.
Sarper ise hangi kıza bakacağını şaşırmıştı.Beril im kahkaları kulağına ninni gibi gelirken Gül etrafa bakıp dans ediyordu.
İki kızada göz kulak olmak zorundaydı.İkiside zaman ilerledikçe kütük gibi olmuşlardı.Gül lavaboya gitmek için yerinde kalktı.Sarper kıza göz kulak olmak için peşinden gideceği sırada kolu Beril tarafından tutuldu.
-"Gitme sen..hık..otur yanıma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KARASI (3)
General FictionYıllar sonra ortaya çıkan gizemli bir adam.Keskin koyu gözleriyle imkansız aşkını uzaktan takip eder.Tam evlilik arefesinde olan genç kız ise çocukluk aşkının karşısına olmadık yerlerde çıkmasıyla ne yapacağını şaşırır.