ÖZEL BÖLÜM 2

16.5K 807 13
                                    

Son bir özel bölümümüz kaldı. Hepinizi Aşkın iki yüzü hikayeme bekliyorum ona devam ediyorum şu anda. Ve kaçak kocam ondan sonraki hikayem 1 bölüm yayınlandı. Profilimden bakabilirsiniz..

İyi okumalar..


Doğru mu duymuştu Koray. Az önce yıllardır aşık olduğu kız kendini ona mı saklamıştı.. Birde açıkça onunla olmak istediğini belli etmişti. Oğlum Koray bunlar hep sarhoşluktan, içkiden oluyor işte. İmkansız Miray ın böyle şeyler söylemesi.. O prenses bu imalarda bulunmaz.. Ama ya gerçekse!?

Ellerini saçlarından geçirip çekiştirdi. Bu kız onu çıldırtacaktı. Kendini az önce birlikte düştükleri yastıkların üzerine bıraktı. Kızın saçlarının değdiği yastık kokuyordu.onu yüzüne bastırdı bir süre.. Kokladı derin nefeslerle.. Bu iş böyle gitmezdi ne yapıp edip onu kendine alacaktı. İlk iş olarak Emre yi aradan çıkmasını söylemeliydi. Gözleri usul usul kapanırken aklında her gece olduğu gibi yine Miray vardı.

Ertesi sabah ofisine gelen telefonla çayını kenara koydu Emre. Yurt dışındaki tüm bağlantılar onun kontrolündeydi. Yoğun bir gün olacağa benziyordu belliki Asistanı Burcu ya gereken talimatları vermeye başlamıştı. Burcu da karşısında yıllardır patronu olan adamın verdiği direktifleri kah ciddiyetle kah hayranlıkla izliyordu.

Kapının sertçe açılmasıyla konuşması yarıda kaldı Emre nin. Burcu da yerinde hafif irkilmişti. Tabletini sıkıca tutmuş kapıda beliren dev esmer adama bakıyordu. Bu adam ne kadar benziyordu Karahan Beye diye düşünmekten kendini alamadı. Emre Burcu nun dikkatle ve inceleyici tavırla Koray a bakmasına nedense bozuldu.

-"Burcu Hanım toplantımız bitmiştir çıkabilirsiniz "

Gözlerini Koray a çevirip konuştu.

-" Ne istiyosun Koray? "

Koray karşısında en az kendisi kadar yakışıklı olan adama baktı. Sarıya çalan kahve saçları ve yüzüne yakışan aynı renk sakalları ile gerçekten yakışıklı duruyordu Emre. Miray demekki kumral seviyor diye içinden geçirdi. Ama o zaman.. Dün geceki kelimeler..

Kafası karışmıştı bu kız ona ne yapıyordu böyle?

-"Mirayı terk edeceksin Emre. O benim! "diye net konuştu.

Emre Koray ın kendinden emin konuşmasıyla tek kaşını kaldırdı. Bu kaçıncı Mirayı bana ver konuşmasıydı artık hatırlamıyordu. Ama bu oyun adama acı veriyordu onu gözlerinde görmüştü. Koyu gözleri yorgundu. Uyanır uyanmaz buraya geldiği belliydi. Serseri görüntüsünün altında başarılı bir adam yatıyordu bunu biliyordu.

-"O senin mi gerçekten? "

Emre'nin ortama bomba gibi attığı alaylı cümle Koray ın hızla üzerine gidip yumruğu suratına geçirmesine sebeb oldu.

-" Ne diyosun lan sen!? Dokundun mu ona yoksa, söyle söyle dedim sana? "

Emre yediği sıkı yumrukla geriye doğru sendeledi. Gürültü ve bağırışlara içeri hızla giren Burcu Emre'nin dudağının kenarında ince bir kan şeridi gördü. Canından can kopmuş gibi yetkisini unutup sanki sevgilisiymiş gibi hızla adamın yanına koştu. Parmaklarını dudağına dokundurdu. Gözlerine endişeyle bakıp :

-"İyi misin? Acıyo mu? "  diye sordu.

Emre kızın ilgisine ve telaşlı gözlerle kendisine bakmasına gülümsedi.

-" iyiyim Burcu Hanım. Bişeyim yok "

Burcu 'hanım' kelimesiyle kendine gelip ona çapkınlarından gülümseyen adama utangaç şekilde bakıp 'ben çıkayım o zamn' deyip hızla odayı terk etti.

Yüzü yanıyordu kızın. 'Aptal Burcu adam sana güldü işte. Şu aşkını yıllardır içinde sakladın tut kızım kendini ya offf'  diye kendi kendine kızıp masasına oturdu.

İçeride ise kaşları havaya kalkan bu sefer Koray dı. Az önce aşk sahnesi mi yaşanmıştı yoksa hala sarhoş muydu? Şaşkındı. Bu adam nişanlıydı ama asistanıyla flörtleşiyordu resmen. Emre nin hala kızın 5 dakika önce örttüğü kapıya şapşal gülümsemeyle baktığını gördü. Burda ne sikko olaylar dönüyordu böyle?

-"Lan puşt sen Mirayı aldatıyor musun? "

Emre bu  soruyla kahkaha atmaya başladı. Soru saçmaydı ama bunu Koray ın sorması ayrı saçmaydı.

Koray adamın gülmesiyle la havle çekti.

-" Ne sikime gülüyon lan taşk mı geçiyorsun benle? "

Emre artık daha fazla devam edemeyecekti.

-" Yok abi de sen bu kadar salak mıydın ona gülüyorum. "

Koray Emre'nin ilk defa kendine 'abi' demesiyle kalakaldı. Ondan 3 yaş büyüktü Koray. İlk kez söylüyordu abi kelimesini. Bir oyunun içindeydi ve altından ne çıkacağını hiç bilmiyordu. Tek bir kelime söyledi Koray.

-" Anlat! "

Emre ciddileşip anlatmaya başladı.

-" Miray sana küçüklüğünden beri aşık. Sende ona aynı şekilde. Ben ise sadece kuzen sevgisi. Yani bu hikayede ben yokum abi. Benim hikayem az önce içeri girende yazılı. Miray 1 sene önce ağlayarak bize gelmişti. Cemre yle dertleşicekti belliki. Fakat evde ben vardım. O da istemesede niye ağladığını anlattı. Senin bir kızla yattığını ve o kızın yakın arkadaşı olduğunu söyledi. Kız artık nasıl anlattıysa senin onu sevdiğini söylemiş ve.. Evleneceğinizi.. Ve işte benim aklıma nişanlı lık gibi bir plan geldi. Sen kıskanıcaktın ve bozucaktın hemen. Fakat 1 senedir hiç bi bok yaptığın yok beni tehdit etmekten başka. Miray kahroldu görmüyorsun  bile kızı.. "

Koray duyduklarıyla aklını kaçıracaktı. Yalan mıydı hepsi yani. Miray aşık mıydı ona? Bir süre ayakta bekledi. Kafasını topladı. Sonra da ayakta herşeyi söyleyen ve rahatlayan Emre'nin yanına geldi. Yüzüne bir yumruk geçirdi yine. Bu seferki yere düşürdü Emre yi.

Emre bu niyeydi diye bakınca :

-"Bu Miray a nişanlılık oyunu teklif ettiğin içindi koçum. "

Emre yerden kalkıp homurdandı.

-" Ya yüzüme çalışmasaydın bari "

Koray kapıdan çıkmadan önce güldü.

-" Senin koruyucu meleği yolluyorum merak etme bebe "

Koray kapıdan gülerek çıkıp hemen karşısındaki masada kendine düşman gibi bakan kıza baktı. Aşığına vurdum diye nasılda bakıyor düşman gibi diye içinden geçirdi. Aklına gelen fikirle sinsice sırıttı. Sen misin bana oyun oynayan Emre efendi.

Kızın yanına gidip konuştu.

-"Emre seni çağırıyo,. "Fıstığım gelsinde bana pansuman yapsın dedi. Hadi koş aşkına. karşılıklı bu arada fazla bekleme atla üstüne."

Burcu kahve gözlerini açıp kızardı. Emre bey öyle mi demişti yani..

Ağzında bir şeyler geveleyip odaya koştu. Sonunda aşkına karşılık bulmuştu. Yoksa bu adam nerden bilecekti.

Koray odaya koşan kızın ardından kahkaha atarken mutluydu. Bu kız Emre'nin başına tatlı bir bela olacaktı belliki. . İlk kez bu kadar mutluydu. Tek istediği o küçük yalancıya haddini bildirmekti. Hemde en zevkli şekilde bildirecekti.. Daha fazla beklemeden koşmaya başladı. Miray a gidiyordu.. Aşkına..

GÜL KARASI (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin