27.BÖLÜM

18.3K 816 19
                                    

Yeni güne mutlu ve aşk dolu uyanan Sarp ve Beril kahvaltılarını yataklarında yapıp hazırlandılar. Bu gece son geceleriydi balayında ve mükemmel bir hafta geçirmişlerdi. Bol bol sevişmiş, dinlenmiş ve tekrar sevişmişlerdi.Tabi arada yemek yemeyi ihmal etmemişlerdi. Üzerini giyinen Sarp kulağına minik kırmızı küpelerini takan karısına arkadan sarılıp aynaya baktı. Ah bu kadına doymak ne zaman mümkün olacaktı acaba?

Beril beline dolanan kaslı ve sert kollarla kocasına yaslandı. Bu sabah içi nedense huzursuzdu. Gece mükemmel geçmişti ama içindeki sıkıntı onu bırakmıyordu. Bu adamı seviyordu hemde deliler gibi ve onun kendine aşkının fazlalığını görünce kalbi dahada kanatlanıyordu. Yüzünü Sarpa döndürüp aşk dolu bir öpücük bıraktı dudaklarına ve :

-" Hep böyle bak, hep gözlerinde aşk göreyim ben, senin yanındayken bile seni özleyeyim, ben sen ol sen ben yeterki benden vazgeçme sevgilim bu aşkı kalbime senin sevgin koydu, ben ömrümü sana adadım. Seni çok seviyorum Sarp ve teşekkür ederim benden.. Bana olan aşkından vazgeçmediğin için.. "

Sarp karısının duygusal konuşmasıyla şaşırırken cümlesinin bitmesiyle dudaklarının karısı tarafından örtülmesiyle hemen karşılık verip üst dudağını aşkla emdi ve bıraktı. Belindeki elini kalçasına indirip ince yazlık eteğin üzerinden okşarken ağzına gelen tuzlu tadla iki elini karısının yanaklarına koyup ağlayan karısını bir daha öptü aşkla ve bir daha.

-"Şşşt bebeğim  ağlama, neyin var bitanem? "

Beril niye bu kadar duygusal olduğunu anlayamamıştı, neyi vardı bugün böyle. Kocasına sıkıca sarılıp onun erkeksi kokusunu içine çekti ve yavaş yavaş sakinleşti. Derin nefes alıp kendini geriye çekip gülümsedi endişeyle bakan yakışıklı Kocasına.

-"Evet benim seksi kocacım son günümüzü mahfetmeden odadan çıkıp gezelim bakalım hadi " diyerek eşini tutup kapıya çekti adamı. Sarp Beril in ani ruh değişimleriyle kaşlarını kaldırırken başını eğip karısının kendini çekmesine izin verdi.

-" Offf Sarp hadi çok ağırsın çocuk gibi çekiyorum elinden hadi ayakların çalışsın ama. "

Sarp keyfi yerine gelen karısına çapında sırıtıp cevabı yapıştırdı.

-" Gece üstündeyken hiçte ağırlığımdan şikayetiniz yoktu Beril hanım "

Beril arkasını hızla dönüp aynı hızda kızarırken terbiyesiz diye homurdandı ve sonra kıkırdayarak Fethiye deki güzel koyları dolaşmaya başladılar..

Pınar saçlarını maşa yapan arkadaşı Zerrin e baktı. Sabah erken saatte kalkmış ve resepsiyondan şu takıntısı olan evli adamın adını öğrenmişti. Şimdi de Pınar ın başının etini yemeye başlamıştı işte.

-"Mükemmel bir plan yaptım akşam barda otelin büyük bir organizasyonu varmış muhakkak Sarpta gelcek o sarı prenses karısıyla. İşte sonra asıl parti başlıcak. "

-" Ne yapacaksın Zerrin söyle " dedi Pınar bıkkınlıkla. Canı sıkılmıştı akşamı düşündükçe Zerrin in aklına koyduğunu yaptığını en iyi o biliyordu çünkü.

-" Söylemem tatlım söylemem. Senin evli erkekler konusunda hassas olduğunu biliyorum o yüzden söylersem o kadını uyarmaya gideceğinide. O adam benle mutlu olucak o sarıyla değil. Bekle ve gör "

Pınar arkadaşının söylediği sözle uzaklara daldı. Aklına 2 yıl önceki aşkı geldi. O kadar aşıktı ki adamın evli olduğunu farkedememişti ve hayattaki tek aşkı tarafından ihanete yalana boğulmuştu . O gunden sonra bir daha aşık olmamış ve evli adamlardan uzak durmuştu. Şimdi aynı olay arkadaşının başına gelmek üzereydi. Zerrin in ilk defa bir adamı bu kadar takıntı yaptığını görmüştü üstelik adamın evli olması umrunda değildi. Bu onu dahada korkutuyordu...Sıkıntıyla yatağa yatıp gözlerini yumdu akşam için içi şimdiden sıkılmıştı.

***

Buse eliyle karnını tutup Arasa endişeli gözlerle baktı.

-"Aras ben korkuyorum belkide hamile değilimdir hem beni hemen  doktora getirdiğine inanamıyorum ya"

Aras bekleme salonunda yanında oturan sevgilisine baktı. Hala homurdanıyordu. Sabah odasına girmiş günaydın öpücüğün verirken Buse birden hamile olabilirim demişti. Aras ise sevincini dudaklarını korkuyla kemiren kızın dudaklarına bastırmakla gösterdi. Buse bir yandan karşılık verirken diğer yandan olacakları düşünüyordu. Aras kıza sarılıp saçlarını okşamaya başladı. Korkuyordu Buse si. Anne olmak için biraz küçüktü ama tek değildi annesi vardı  ve bu evde yaşamak onları rahatlatıcaktı.

-"Buyrun Buse hanım şöyle geçin " diyen asistana baktı ikili. Şimdi bebeklerini göreceklerdi. Aras ta en az Buse kadar heyecanlıydı. Doktorun gelmesiyle ikiside siyah monitöre baktılar. Ultrasyonla kasıkların da gezinen doktor aradığını bulmuş gibi mırıldandı ve:

-" İşte minik kaçağımız burda. Henüz çok küçük o yüzden beni biraz zorladı ama bakın şu beyaz nokta. "

Aras ve Buse gözleri nemli şekilde ekrana bakarken bişey anlamasalarda birbirlerinden güç aldılar. Elleri birbirine kenetlenmişken Aras kızın elini havaya kaldırıp öptü sıkıca. Doktor yanlarından giderken onlar başka alemdeydiler. Bir müddet birbirlerinin dudaklarında huzur buldular ve sonra   doktorun yanına gidip gerekli açıklamaları dinlediler.

Eve geldiklerinde ilk önceliği Buseyi odasına yatırmak oldu. O uyurken anne babasının yanına gidip onlara durumu anlattı. Asude ve Aral Buseyi daha hafızası kaybolduğu zamandan beri sevdikleri için hiç yadırgamadan kabul ettiler. Aras bu işide hallettikten sonra odasına çıkıp uyuyan sevgilisine baktı. Üzerindeki minik pembe şortu ve göbeği sıyrılmış olan beyaz üstüne baktı. Uzunca bir süre seyretti kızı. Yanına uzanıp elini karnına değdirdi önce. Yumuşak ama gergin karnını bir süre sevdi. Evlenme teklifi etmesi lazımdı öncelikle...Gerisini sonra düşünecekti..

Evet son çiftçimiz de evleniyor, Sarp ve Beril i zorlu bir gece bekliyor olaylar olaylar.. Hepsi yb de Perşembe günü sizlerle olucak

GÜL KARASI (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin