Evet son bölümümüzle karşınızdayım. İlham perileri gelmiyor ne zamandır. Tıkandım diyebilirim. Ama son bölümü yazıp sizleri bekletmek istemedim.
İyi okumalar..
Koray Miray ın çalıştığı ofisin önünde almıştı soluğu. Tek düşüncesi kıza 1 sene boyunca oynadığı oyunun hesabını sormaktı. Tam kapıyı açacağı sırada içeriden gelen sesle irkildi.
-"Bırak diyorum bırak istemiyorum seni "
-" Senin o serseri tipli Koray a aşık olduğunu biliyorum bunu o süt nişanlı na söylememi istemiyorsan tadına bakmama izin vereceksin yeter bu kadar sabrettiğim. Yoksa Koraya mı veriyorsun ha, birazdan bana ver nolcak "
Koray duyduklarıyla adeta beyninden vurulmuşa döndü. Kapıyı açmaya çalıştı fakat içeriden kitlenmişti. Ayağını kaldırıp sert bir tekmeyle adeta uçarcasına içeriye girdi.
Miray üzerine eğilmiş adamın gürültüden dolayı duraklamasıyla ağlamaya başladı. Ercan bey patronuydu ve ondan böyle bir tacizi asla beklemiyordu. Koray ı görmesiyle gözyaşları daha da hızlandı. Koray ise gördüğü görüntüyle hızla adamın üzerine çullanıp demir gibi yumruklarını adamın yüzüne geçirmeye başladı. Orta yaşlardaki adam Koray ın yumruklarına daha fazla dayanamayıp bayıldı. Koray adamın baygın bedenine tükürüp yerde ağlama krizine giren kızın yanına gidip onu kucağına alıp oradan ayrıldı.
Yata geldiğinde kucağındaki Miraya sevgiyle baktı. Yol boyunca ağlamış sonrada yorulup uykuya dalmıştı. Onu alt kattaki yatak odasına benzer kamaraya taşıdı. Yuvarlak yatak lacivert beyaz örtüyle kaplıydı. Mirayı oraya usulca yatırdı. Geriye çekilip tam yatağın ortasında yatan afete baktı. Sarı saçları tamamen dağılmış şekilde üzerindeki pudra pembe elbisesi ile seksilik ve tatlılık arasında gidip geliyordu.
Koray onu izledi.. Dakikalarca.. Belki saatlerce.. Onu o kadar seviyordu ki artık ağır gelmeye başlamıştı sevgisi bu serseri gönlüne..
Gözlerini açmaya çalıştı genç kız. Uzun kirpikleri birbirine yapışmıştı sanki. Mavi gözleri tamamen açılınca hemen yanı başında yatan adamı gördü. O da uyuyakalmıştı demekki..
Koray o an orda olmasaydı belkide şu an mahvolmuş bir haldeydim diye düşündü. Gözlerini yumdu sıkıca.iyiki gelmişti kahramanı. Sonra gerisini düşünmeden yanında uzanan adama uzandı. Dudakları sert dudaklarda gezindi bir süre. Ah bu bir ilkti. İlk defa hissediyordu sevdiği adamı bu kadar yakından. Biraz daha üzerine uzandı sırt üstü yatan adamın. Şu anda geldiği duruma inanamıyordu uyuyan adamdan faydalanıyordu resmen. Ama ne olacaktı ki boynunu da koklasam yani hem uyuyor hala diye kendini yatıştırdı.
Sarı saçları adamın yüzünün yarısını kaplamıştı. Tokası olsa toplardı saçını hemen. Poflayarak son kez yakışıklı yüzünün her yerini öptü adamın. Miray son kez dudaklarına minicik bir öpücük kondurdu. Kendini yana atacağı sırada beline dolanan sert kolla gözlerini kırpıştırdı.
Koray kızın kendisiyle oynamasına ses çıkarmadı belli bir süre öpücüklerin tadını çıkardı. Ah nasılda tatlı tatlı öpüyordu onu. Daha fazla dayanamayıp kızın beline sarılıp dudaklarına kapandı. Miray gelen taarruzla şaşırsa da oda karşılık vermeye başladı Koraya. İlk defa öpüşüyor du ve muhteşem bir şeydi. Hele de bekleyip sevdiği adamın böyle arzulu öpmesi olağanüstüydü..
Birsüre birbirlerinin dudaklarında huzur bulan ikili Koray ın kendini geriye çekmesiyle gözlerini açtı.
Yavaşça açılan gözü izleyen Koray, öpüşmekten kızaran dudaklara bir öpücük daha kattı ve aklındaki soruyu sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KARASI (3)
General FictionYıllar sonra ortaya çıkan gizemli bir adam.Keskin koyu gözleriyle imkansız aşkını uzaktan takip eder.Tam evlilik arefesinde olan genç kız ise çocukluk aşkının karşısına olmadık yerlerde çıkmasıyla ne yapacağını şaşırır.