SÜPRİZZZZZ. HEMEN ÖZEL BÖLÜM YAZDIM BEKLEYENLERE. BAKALIM BEĞENECEKMİSİNİZ.İYİ OKUMALAR.
Koray bebek sahilinde olan yatında birasını yudumluyordu. Aklına geçen gece şirket partisinde Emre ve Miray ın dansları geldi. Tango denen dansın niye bu kadar seks içerikli olması gerekiyordu ki sanki.. Emre nin kızın belini sarılışı gözünün önündeydi hala. Nasılda sahipleniyordu kodumun bebesi. Tamam onlar kuzendi ama bu nişanlanmalarına engel olmamıştı işte. Tamam kendi aralarında nişanlanmış bunuda Emreden öğrenmişti nedense.
Birasını kafasına bir kez daha dikti genç adam. İstanbul boğazını oturduğu kamarasından izliyordu. Niye bu aşk denen şey bu kadar yakmak zorundaydı?
İçeri peri gibi salınarak giren kıza baktı. Bu yatı sadece o biliyordu.
"Miray sana kaç kez sölicem git başımdan anladın mı git!! "
Miray kendisini görür görmez söylenmeye başlayan Koray ın yanına ilerledi. Küçüklüğünden beri kendini sevmeyen adamı kahretsin ki merak ediyordu. Tesadüf eseri bu yatı aldığını öğrenmiş tek kalmak istediğinde hep buraya geldiğini biliyordu.
Gül teyzesi onu aramış ve bulmasını söylemişti ve hemen yata koşmuştu kız.
-"Gidemem Koray. Gül teyzem aradı haber vermemişsin yine merak ediyo seni. "
Keskin gözlerini kıza çevirdi biran.. Onun mavi gözleri kendi kara gözleriyle o kadar tezattı ki.. Miray adamın bakışıyla irkildi o kadar.. O kadar derin bakıyordu ki o gözler.. Sanki bir şey anlatmak ister gibiydi.
Yerinden yavaşça ayağa kalkan adamı izledi. Hala yakışıklıydı. Gizemliydi. Karahan amcasına benziyordu zaten onun gençliğinin aynısı olduğunu Gül teyzesinden hep dinlerdi.
Şimdi ikiside burun buruna gelmişti işte. En son ne zaman bu kadar yakınlaşmışlardı hatırlamıyordu Koray. Kızın yasemin kokusunu içine istemeden olsa da çekti. Yat denizin dalgalarıyla hafifçe sallanıyor buda sarhoş olmasına az kalan Koray ın başını döndürüyordu. Miray ise mezuniyette dans ettikleri zamana gitmişti. 2 yıl önce kendi ısrarıyla onla dans etmişti. O güçlü kolların belini sıkıca sarması ve sahiplenici tutuşu hala aklındaydı.
Koray daha fazla kendini kaptırmak istemiyordu onun büyüsüne. Mavi gözlerine ipek sarı saçlarına..
İkiside birbirlerinin nefeslerini soluyor ama geri çekilmiyordu. Koray bir adım daha attı korkutmak için. Nişanlıydı kız ve nerdeyse burunları birbirine değiyordu şimdi.. İçinden git dedi. Ben sana daha fazla kapılmadan git..Mirayda gözleriyle konuşuyordu adeta. Bir kez olsun gitme de adam.. Birkez olsun.. Başkasına gönderme beni..
Beklediği olmadı Mirayın..
-"Ateşle oynuyosun prenses.. Sarayına git, prensin seni bekliyodur şimdi.. "
Miray sinirle tısladı.
" Bana prenses deme lanet olası "
Alkolden başı dönen Koray sendeledi sonrada kahkaha atmaya başladı. Elini dudağına götürüp :
-" Şşşt. Prensesler küfür etmezler "
Miray tam cevap vereceği sırada gelen dalga nedeniyle yat sarsıldı. Koray o etkiyle dengesini kaybedip Mirayın üstüne düştü. Yerdeki yastıkların üzerine üstüste kapaklanan ikili gözlerini açmaya korkuyordu. İçiçe geçmişlerdi. Korayın bir bacağı kızın kasıkların ın arasındaydı. Mirayın bir eli adamın siyah saçlarına girmiş, diğer eli ise koyu gömleğinin düğmeleri açık bölümünden girmiş erkeksi tüylerin üzerindeydi.
Gözlerini ilk açan Koray oldu. Kımıldayınca kızın elinin tüylerini okşadığını sandı. Miray ise başını kaldırsa dudaklarını öpecek kadar yakın olduğu adama baktı. Koray kendinden beklenmeyen bir hareketle başını sola çevirdi. Miray hayal kırıklığıyla gözlerini yumdu. Onu öpeceğini mi sandın aptalsın Miray diye içinden geçirdi.
Fakat sonra boynunda bir doluluk hissetti. Olamaz.. Bu imkansız.. Koray.. O kendini kokluyordu. Kokusunu mu içine çekiyordu.. Evet adam resmen kendini kokluyordu. Kahkaha atmak istedi. Hayatında ilk kez bir tepki vermişti Koray.. Onu öpmemişti ama koklamıştı. Olsun buda birşeydi.
Sonra önce kafası kalktı adamın, sonra bedeni.. Kızda kendini kaldırdı. Koray saçlarını çekiştirdi ve kızın yanına gitti.
-" Miray az önce olan şeyi unut. Kendimde değildim. O an.. O an seni öpebilirdim. Bilmiyorum Allah kahretsin. Seninle şu yatakta sevişebilirdim belkide. Ben erkeğim ve bekar bir erkeğim. Nişanlı bir kızsın Miray o yüzden bir daha ben yalnızken yanıma uğrama. Anladın mı!! Daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum ama git Miray sadece git. "
Korayın bağırarak söylediği sözlerle Miray ağlamaya başladı. Yine onu gönderiyordu işte. Yine işe yaramıyordu tek başına aşkı..
Tek bi laf etti Miray.. Yıllar önce söylediği gibi o ağaç evde.. Sonrada arkasına bakmadan hızla yatı terketti.
-" Sevişseydin Allahın cezası.. Alsaydın beni, kadının yapsaydın.. 26 sene boyunca kendimi sana sakladığımı anlardın böylelikle. "
Nasıldı?? Heyecanlı yerde bitti. Koray öğrendi Mirayın aşkını ve şok oldu sözleriyle bence ;) sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KARASI (3)
General FictionYıllar sonra ortaya çıkan gizemli bir adam.Keskin koyu gözleriyle imkansız aşkını uzaktan takip eder.Tam evlilik arefesinde olan genç kız ise çocukluk aşkının karşısına olmadık yerlerde çıkmasıyla ne yapacağını şaşırır.