12.BÖLÜM

24K 961 30
                                    


Kara ğöğsünde yatan kadının saçlarına öpücük kondurdu.Yatakta uzanmışlar ve sessizce birbirleriyle olmanın keyfini çıkarıyorlardı.Gül yemekten sonra mayışmış,kedi gibi adamına sırnaşıyordu.Kara kızın sırnaşmalarına gülümsedi.Vahşi kedisi şimdi uysal kedi olmuştu.Gül tırmanarak uzanan adamın üzerine oturdu.Kara kahkaha atarak:

-"Uysal kedi sarmadı galiba,vahşiliğe devam diyosun yani"

-"Hangisini tercih ederdiniz Kara bey?"

Kara kadının oyunbaz halleriyle iyice keyfe gelmişti.Bakalım bunun altından ne çıkacaktı?

-"İkisinide tercih ederim.Sen olda bitanem farketmez."

Gül kahkaha atarak :

-"Aferin asker doğru cevap."

Kara kaşlarını kaldırarak gülümsedi.Kızın bu yönünü yeni keşfediyordu.Nasılda istediği zaman oyuncu oluyordu.Kara da istemsizce Gül ün oyununa ortak oldu.Eğlenceli olmaya başlamıştı sanki.Gül üzerinde oturması ve onu savunmasız bırakması sanki kızın hoşuna gitmişti.Bunu gözlerinden anlıyordu.Yüzünü ciddileştirerek oyunbaz ifadeyle sert bi şekilde sordu.

-"Başka emriniz var mı komutanım "

Gül sinsice gülümsedi.Kara oyuna gelmişti işte.Bakalım ne diyecekti bu emre.

-"Asker!! Benle evlenmenizi emrediyorum."

Gül nefesini tutmuş ,gözlerini açarak altında yatan adama bakarken ,Kara hiç beklemediği soruyla şok oldu.Doğrularak kızı yatağın kenarına oturttu.

-"Gül.."

Gül adamın yüzündeki dehşet ifadesiyle yataktan kalkarak kapıya ilerledi.Kırılmıştı,sanki onu öldürcekmiş gibi tepki vermişti.Hatta tepki vermemişti hödük.Gözleri dolu dolu oldu.Arkasını dönüp yatağa baktı.Kara şok olmuştu.Gül ona evlenme teklifi mi etmişti dolaylı yoldan yoksa yanlış mı duymuştu.Bu kadının derdi neydi? O teklifi zaten birazdan kendi edicekti.Onu yüzüstü falan bırakacağını mı zannetmişti yani ? Evet evet öyle sanmıştı kedisi..Hızla ayağa kalkarak:

-"Sen ! O gözlerindeki yaşları hiç akıtma ve derhal önüme gel"

-"ıı gelmem"

Gül çocukça omuz silkip dudaklarını büzdü.

-"Gel dedim buraya Gül"

Gül korkuyla tıpış tıpış adımlarla genç adamın önüne gelip,dolu dolu olan gözleriyle başını kaldırıp adama baktı.Kara gülmek istesede kendini zor tuttu.Sevdiği kadın şu an aynı küçük çocuklara benziyordu.Ama önce verilcek bi hesabı vardı.

-"Söyle bakalım niye bana evlenme teklifi ettin?"

Gül adamın sorusuna kızarak:

-"Ne demek niye evlenme teklif ettim? Sence? Sevdiğim için ve beklemek istemediğim için.Bıktım ayrı kalmaktan artık"

Kara aldığı cevapla yüzüne hoşnut bir gülümseme koydu.

-"Yani seni kullanıp atacağımı falan düşündüğünden değil dimi?"

Gül gözlerini kocaman açıp:

-"Ya sen..sen ne diyosun?? Nasıl böyle düşünürsün?Tabikide bana öyle bişey yapmazsın.Bana aşıksın.Aşık olmasan bunca sene peşimde dolanmazdın..O kadar kadın varken sen benle .. geceleri yetinmezdin.."

Kara kadının kendinden emin cevabıyla lafı gediğine koydu.

-"Madem bunları biliyosun bitanem.Niye azcık daha bekleyemedin.Ben sana evlilik teklifimi yapıcaktım.Hemde tam bana göre şöyle en romantiğinden."

GÜL KARASI (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin