6.BÖLÜM

27.8K 1.1K 33
                                    


2 hafta sonra

Herkes Kara 'nın Gül' ün koruması olmasını sakinlikle karşılamıştı.Peki Gül? ..2 hafta boyunca Kara ile tek kelime konuşmamışti.Önce olayı sindirmesi gerekti.Şimdi çektirme zamanıydı..10 yıl bir kere bile aramamanin hesabi sorulcakti elbette.

Sabah hızla giyinip odasından çıktı Gül.Artık kendi evlerindelerdi.Kara evin mustemilat kısmına yerleşmiş halinden memnundu.Gül ün yanında olsunda onun hizmetçisi olsun farketmezdi.Gelen aramayla gülümseyerek telefonu açtı.

-"Efendim annelerin sultani "

Aslı oğlunun sesiyle ic cekti.

-"Oğlum,Kara oglumm..Duyduklarım dogru mu ?Gül kızımın korumasi mi oldun ?"

Kara kravatini gevsetip cikardi.Siyah gomleginden bir kac dugme acarak yataga uzandi.

-"Annem gerekliydi bu.Ben Gül ' ü hep sevdim halada seviyorum biliyosun.Sirf babasi icin uzaktim ama bu sefer Akin amca kendi geldi   bana.Onunla birlikte olmami istiyor belliki.Bende gönlünü kazanıp onu benim yapicam "

Aslı oğlunun yıllardır bitmeyen acı dolu aşkıni biliyordu.İstese su anda şirketin başına gecebilirdi.Yağız oğluna bircok kez soylese de oglu kendinin tamamen kopyasi oldugu icin "baba son bir işim var onu halledince devralicam yönetimi "diyerek susturmustu Yağız i.

-"Peki oğlum sen nasıl istersen dikkat et kendine "diyerek telefonu kapatti Aslı.Ici rahatti kadinin ..En azindan Elif in gözünün önündelerdi.

-"Kizim hadi Kara yi cagirda kahvaltiyi bizimle yapsin " dedi Elif.

Gül sanki kırmızı kar yagiyor demis gibi annesine bakti.Hic istifini bozmadan catalina zeytin batirip agzina atti.Sakince konusmaya calisarak :

-"Anne o benim korumam.Yani hizmetli.Bizimle ayni masada ne isi var pardon da ?"

Elif şaşırmıştı.Kizi bazen gercektende buz kütlesini andiriyordu.

-"Kizim biz seni boyle mi yetistirdik.Duymayim bir daha.Ayrica Kara bizim aile dostumuzun oglu.Babanla tanismami saglayan Asli teyzenin oglu.Hatirladin mi ?Simdi lutfen kalk ve Karahan i cagir buraya "

Gül annesinin disiplin dolu bakislari ve ses tonuyla üfleyerek sandalyesini tutup geriye cekti ve sallana sallana mustemilatin yolunu tuttu.

Kara dustan cikmis altinda siyah havluyla aynanin karsisina gecmisti.Hava cok sicakti ve birazdan giyecegi takimdan nefret ediyordu.Kizin kendisine ilgili olup olmadigini ogrenmesi lazimdi.Acaba hala aşık mıydı Gül ona ?Bir yandan bunlari düşünürken bir yandan da keyifle ıslık çalıyordu.Kapının sessizce tiklatildigini gorunce irkildi.Sabah sabah kim olabilirdi ki ?Üzerini nasıl giyecekti simdi ?

Kapiya yaklasinca camin pervazinda Gülün gölgesini gördü.Capkinca sırıtarak kapiyi yavasca açtı.

Gül hipnotize olmus gibi karsisindaki heykelden adama bakiyordu.Esmer tenindeki minik su damlalari parliyordu.Kara da kizin arzu dolu bakislarindan etkilenmisti fakat tek etkilenen kendisi degildi.Coktan küçük Kara havalanmaya baslamisti bile.

Gül o bolgeye bakmadan kendini iceri atti ve :

-"Annem seni kahvaltiya cagiriyor "

Gül arkasini dönünce hala kendine bakan Kara yi gördü.

-"Üzerine bişeyler giyer misin hemen !?"

-"Niye etkileniyo musun ?"

Gül Kara nın arzu dolu koyu sesiyle titredi.Bu adam dan ne zaman vazgecekti hiç bilmiyordu.

GÜL KARASI (3)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin