Yoğun iş temposundan dolayı haftada 1 bölüm gelecektir.Malum bilmeyen varsa 24 yaşındayım ve çalışıyorum.Aklımda sizler ve bölüm yetiştirme çabası..Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler ve benimle olup destekleyenlerede.İyi okumalar..
Ertesi sabah birrlerinin sıcaklarında kokularını soluyarak güne uyandı iki sevgili.Şimdi önlerinde atlatılması gereken iki sorun vardı.Onlarıda halledince yıldırım nikahıyla evlenmek için tarih alacaklardı nasılsa Aral izin vermişti evlenmelerine.
MAvi gözünün tekini açıp gögsünde uyuduğu adamın keyfini çıkardı.Saçlarına konan öpücüklerle iyice yayıldı o sert ğöğüse.Sarp kızın çoktan uyandığını biliyordu ama ses çıkarmadan ona hala sarılması onu sevdiğini gösterirdi değil mi ? Ah şu çelişkiler..
Tüm gece sevdiği kızın kokusuyla harmanlanmış bir yatakta,onun sıcaklığını duyarak uykuya dalması çok zor olmuştu.Sarı kedisi hemen göğsüne tünemiş uyumuştu ama kendisi erkekliğine küfredip sakinleşmeyi başka şeyler düşünerek dizginlemeye çalışmıştı kendini..Nihayet huzursuz bir uykuya dalmış ve erkenden izlemeye başlamıştı sevgilisini.
Beril saçlarına değen dudaklarla mest olurken adamı daha da sıkı sardı.Ah onunla olmak ne kadar da güzeldi.Bunca sene nasıl anlayamamıştı gözünün önündeki aşkı.Geçte olsa bulduğuna binlerce kez şükrederek adamın çıplak gögsünü öptü sıkıca.
Sarp kızın öpücüğüyle dün geceden beri tuttuğu dizginleri bıraktı ve kızın çığlığı eşliğinde onun üzerine çıkarak dudaklarına saldırdı.Önce sertçe öptü,sonra alt dudağını çekiştirerek emdi ardından ısırıp tekrar öpmeye başladı.Beril in verdiği karşılıkla içindeki aslan kükremeye başladı.Elleri kızın yanaklarını bırakıp kalçalarını tutunca Berilin ağzından inleme kaçtı."Ahh Sarp " Sarp adını duyunca kasıklarını kıza bastırdı var gücüyle ve oda hissettiği duyguyla kükredi adeta.
Beril tamamen kendini Sarp a bırakmışken,Sarpın bi anda durmasıyla adeta şok oldu.Adam yüzünü Beril in boynuna gömmüş soluklanıyordu.Hırıltısından zorlanarak durduğu belliydi.Beril elini adamın çıplak omzuna koyunca Sarp hızla kendini yana atıp banyoya koştu.
Beril şaşkındı,ne olmuştu yalnış bişey mi yapmıştı ki.Tamam ilkti kız için ama Sarpın çıkardığı seslerden gayet zevk aldığı anlaşılıyordu.Offf noldu ki ya diyip ayağa kalkıp üzerini giyindi.Kendi odasındaydı zaten.Saçlarını yana alıp meraklı gözlerle banyo kapısına bakmaya başladı.Nihayet kapı açılınca Sarpın duş aldığını altında sarılı havludan anlamış oldu.
Yanına yaklaşarak elini su damlacıkları olan gögsüne koydu ve yüzüne bakarak :
-"Noldu Sarp ? Niye kaçarcasına beni öyle bıraktın ?"
Sarp gögsünde zararsızca duran ele baktı.O el bile kendini tahrik ediyordu artık.Senelerce aşık olduğu kız kendini altın tepside sunuyordu fakat farkında değildi bile.Ah verdiğim söz olmasa ..şimdiye çoktan benimdin diye içinden geçirdi.
-"Babana söz verdim "
Beril elini çekerek bir adım geri gitti.Ne sözüydü ki !?
-"Ne sözü?"
-"Sana evlenene kadar dokunmama sözü verdim.Hay aklımı sikeyim"
Beril gülmesini zor tutarak "ımm..demekki ben ne yaparsam yapayım benden kaçıcaksın öyle mi?"
Sarp kızın gözlerinde parlayan parıltıyla"şimdi gerçekten yandın oğlum " diyerek aklına gelen ilk şeyi yaptı.Kız kendinden hala utanıyordu tek çare onu kendi sağloğı iöin uzaklaştırmaktı.Yoksa kendini sıkmaktan ileride çocuğu olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KARASI (3)
General FictionYıllar sonra ortaya çıkan gizemli bir adam.Keskin koyu gözleriyle imkansız aşkını uzaktan takip eder.Tam evlilik arefesinde olan genç kız ise çocukluk aşkının karşısına olmadık yerlerde çıkmasıyla ne yapacağını şaşırır.