...Başlıyoruz...
Yazarın anlatımından
Soğuk bir kış gününde bütün öğrenciler ortak salonlarındaki şöminenin tadını çıkarırken Hogwarts'ın boş koridorlarının birinde iki genç Black hararetli bir şekilde tartışıyorlardı.
"Hadi ama sen benim kardeşimsin Regulus."
"Demek bir kardeşin olduğu aklına geldi abicim." Alayla konuştu Regulus.
"Ne demek istiyorsun hiç aklımdan çıkmıyorsun ki?" diyerek itiraz etti Sirius.
"Evden kaçtığında da aklında mıydım peki he söylesene?!"
"Seni götürmek istedim gerçekten."
"Ama senin isteklerinle yaptıkların birbirine uymadığı için hep acı çeken taraf ben oldum."
"Reg ben üzgünüm." Gerçekten üzgündü ama bu olanları değiştiremedi.
Hogwarts koridorlarının pek uğranmayan kısmında birbirlerine bir şeyler itiraf ediyordu iki kardeş.
"Reg izin ver kurtarıyım seni." dedi bir umut ile birlikte .
"Bundan sonra beni kimse kurtaramaz sen bile."
"Onu rahat bırak Gryffindorlu!"
İki kardeş gelen sese baktılar Slytherin'li genç kızdı.
"Sen buna karışma Slytherin'li!"
"O zaman bende olay dışı kalmalıyım abicim." Küçük oğlan cevap verdi ağzındaki yamuk sırıtmasıyla.
"Sana demediğimi biliyorsun Regulus."
"Onu rahat bırak dedim Black."
"Benim bir adım var Sirius."
"Sence beni ne kadar alakadar eder."
"Seni ne kadar alakadar edip etmediği umrumda değil görüyosan kardeşimle konuşuyorum."
"Regulus bunun için pek istekli durmuyor sanırım abiside olsan benim arkadaşıma özellikle bu Regulus ise umrumda olmaz, yürü Reg gidiyoruz."
Kız genç oğlanın bileğinden tuttuğu gibi çekti ve sürükledi yanında.
Arkalarında şaşkın bir Sirius Black bırakarak.
"Sirius dostum gelmiyor musun?"
Genç adam arkadaşının ona seslenmesiyle kendine geldi sanki bir çeşit transtan çıkmış gibiydi.
"Geliyorum Jamie."
"Ne oldu sana iyi misin?"
"Evet evet iyiyim."
"Konuşma pek iyi gitmemiş anlaşılan."
"Evet şu Slytherinli kız geldi sen benim arkadaşıma bulaşamasım falan diye zırvaladı gitti."
"Ally mi?"
"Evet"
"Dostum o kız için Slytherin prensesi diyorlar."
"Öyle mi diyorlarmış?"
"Evet öyle ama senin aklın bir karış havada olduğu için fark etmemiş olabilirsin bişeye odaklanınca geri kalan her şeyi unutuyosun bizi bile."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore/HP
Fanfiction"İyi ki doğdun Rose." Kulağıma fısıldadı. Saat on ikiyi geçmiş miydi? Daha önemlisi doğum günümü hatırlıyordu unutmamış. "Unutmamışsın" diye fısıldadım. "Saçının her telini bile ezbere bilirken doğum gününü nasıl unuturum ki?" Kendi kurgum ve yoruml...