Bölüm 26

282 17 28
                                    

2 ay sonra

Yazarın Anlatımından

"Evlendiğime inanamıyorum." Bugün büyük gündü James Potter yedi yıl Lily Evans'ın peşinden koşmuştu ve bugün evleniyorlardı.

"Yaşlandın çatalak." Arkadaşını sakinleştirmek yerine onu deli ediyordu Sirius Black.

"Daha geçen gün Ally'e 'Herkes evleniyor evde kalmak istemiyorum bizde evlenelim' diye ağlıyordun."

"O Ally ile benim aramda." James göz devirdi Sirius'a.

"Düğün başlayacak sizin yaptığınız konuşmaya bakın." Remus Lupin bu yüzden aralarındaki en zeki kişiydi.

"Aylak haklı pati evleniyorum ben kendine gel." Sirius'un yanağına tokat attı.

"Beni niye tokatladın?!" İsteyerek yapmamıştı sevgilisine kavuşacak olmanın heycanı vardı üstünde.

"Üzgünüm pati çok stresliyim sana vurmak istememiştim."

"Önemli değil çatalak önemli değil."

Dörtlünün beklediği odaya Ally girmişti.

"Hadi düğün başlıyor yerine geç James." Ama sevgilisinin yanındaki kızarıklığı fark etmişti.

"Sirius yanağına ne oldu?"

"Bişey yok sevgilim sadece geyiklere alerjim çıktı." Bunu James'e bakarak söylemişti James ise istemeyerek yaptığı şeyin pişmanlığını çekiyordu.

Peter James'in omzuna vurdu bir kaç kere.

"Hadi müstakbel eşini bekletmek istemezsin." James papazın yanına gitmişti.

Düğünü Evans'ların arka bahçesinde yapıyorlardı bu sayede Evans ailesi ve akrabaları da düğüne katılabilecekti.

Bir kaç dakika sonra bay Evans'ın koluna girmiş Lily gözüktü hafif şişmiş karnı gelinliğin güzelliğine güzellik katmıştı.

İkili James'in yanına yürürken James göz yaşlarını tutamamıştı o sildikçe gözlerinden damla damla yaşlar akıyordu.

"James ağlama lütfen."

"Ağlamıyorum sadece gözüme toz kaçtı çiçeğim." Lily onun bu dediğine gülmüştü.

"Yeminlerinizi edevilirsiniz."

Önce James konuşmaya başladı.

"Ömrümün sonuna kadar hastalıkta ve sağlıkta en kötü günümüzde senin ve çocuğumuzun yanında olacağıma son günüme kadar aşkımla beraber sana bağlı kalacağıma yemin ederim."

Lily James'in söylediklerinden sonra ağlamaya başladı hormonlar ne yaparsınız.

"Hastalıkta ve sağlıkta iyi günde kötü günde yanında olacağıma yaşamımın son gününe kadar senin ve çocuğumuzun yanında olacağıma yemin ederim."

Yeminler edildikten sonra herkes alkışlamaya başladı James ise Lily'i öpmüştü.

Sıra ilk dansa gelmişti herkes eşlerini almış dans ediyordu.

Ve düğünün sonuna gelirken Lily gelin çiçeğini atmak için hazırlandı herkes çiçeği tutmak için Lily'nin arkasına geçerken Ally kenarda onları izliyordu evlilik hayallerini süsleyen bir olay değildi onun için o içkisiyle kenarda mutluydu.

"Atıyorum" Lily bağırdığımda çiçeği havaya fırlattı ama çiçek onu yakalamak isteyenlere değil Ally'nin tam kucağına düşmüştü tabiki Sirius bu fırsatı kaçırmadı.

Salvatore/HPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin