Bölüm 9

697 42 5
                                    

Günlük Matthew ve Regulus ile kütüphanede otururken ağlama sesleri duydum kütüphanenin uğranmayan tozlu köşesinde bi kız vardı onu daha önce görmüştüm bizim binadaydı Astrid Lewis hiç konuşmamıştık ama onun yanına gittim sadece oturdum yanına otur...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Günlük
Matthew ve Regulus ile kütüphanede otururken ağlama sesleri duydum kütüphanenin uğranmayan tozlu köşesinde bi kız vardı onu daha önce görmüştüm bizim binadaydı Astrid Lewis hiç konuşmamıştık ama onun yanına gittim sadece oturdum yanına oturunca göz yaşlarını silmeye başladı ellerini tuttum eğer ağlıyorsa durması iyi değildi şimdi ağlamazsa içinde kalacak ve bir daha toparlanamayacaktı bazen ağlamak iyidir günlük.

                                              5 Şubat 1974

Günlük
Senin bile sevginin kalmadığı bir dünyada sevgililer gününü kutlamak ne kadar mantıklıydı?

14 Şubat 1974

Günlük
Hiç arkadaşım olmadan başladığım Hogwarts'a üç kişi ile devam ediyordum Astrid ile o günden sonra arkadaş olduk o gün neden ağladı bilmiyorum ama isteseydi anlatırdı ve bende ona bunu sormadım bazen sessiz kalmak iyidir değil mi günlük?

9 Mart 1974

Günlük
Sınavlardan nefret ediyorum.

30 Mart 1974

Günlük
Bugün onunla göz göze geldik bir kaç saniye öyle kaldık ve sonra Potter geldi onu kolundan çekiştirerek götürdü bundan sonra bizden düşman bile olmaz günlük.

   12 Nisan 1974

Günlük
Saçımı mora boyuyorum iki senedir ve bu annemi deli ediyor bende saçımı boyamaktan daha fazla zevk alıyorum sarı saçlı Rose'dan eser kalmadı günlük bazı şeyler erken biter.

5 Mayıs 1974

Günlük
Eve gitmek istemiyorum ama bu senenin bitmesine çok az kaldı günlük yazın uzaklaşabildiğim kadar uzaklaşıçam belki bir iki hafta Astridlerde kalırım evlerine davet ettiler beni, gerçi Matthewlerde davet etti belki onlarada giderim eğer başarabilirsem.

20 Mayıs 1974

Günlük
Bir seneyi daha bitiriyorum büyüyorum benimle büyüdüğün için teşekkür ederim günlük gerçek evimi özleyeceğim...

1 Haziran 1974

Günlük
Matthewlerdeyim bir hafta burda kalıcam eminim çok eğlenicez bir hafta sonra eve dönücem ama o zamanda annemler gitmiş olacak nereye bilmiyorum umursamadım sadece işime geldi kader bana mı gülüyor yoksa?

15 Haziran 1974

Günlük
Günlerden 1 Ağustos Perşembe bugün 14 yıllık hayatımın son günü ben yenilmeyi seçtim.
Şu koskoca malikanede hiç bir köşesinde bir tane bile iyi anım olmadan gideceğim bana bu hak hiç tanınmadı günlük.
Ally Rose Scott şu kısa dünyada günün 24 saatinde bile sustu konuşsa bağırsa içindeki yangını kimse görmezdi zaten babam ilk defa benim sayemde mutlu olacak isteğini gerçekleştiriyorum arkamdan da sahte gözyaşlarını istemiyorum.
14 yaşında küstüğüm bu hayata umarım kimse küsmez ben bir elimde tuttuğum camla ha bileklerimi kesmişim ha kesmemişim ben bundan sonra yaşıyor olmayacağım son sayfanda sana ve beni kabul etmeyen dünyaya elveda günlük.

1 Ağustos 1974

•Umarım bölümü beğenmişsinizdir yorum yapıp oy verirseniz sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Umarım bölümü beğenmişsinizdir yorum yapıp oy verirseniz sevinirim

•Son kısım Ally'nin intihar mektubuydu...

Sihirli Günler

Salvatore/HPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin