'Sonuçta, bir kalp kaç şekilde kırılıp atmaya devam edebilir?'
Sirius Black kapının arkasında herkesi görmeyi bekleyebilirdi ama nefes alma sebebini beklemezdi.
"Profesör Dumbledore Ally o olamaz değil mi? Yanılıyorsunuz!" Sirius Dumbledore'a dönmüş bağırıyordu.
"Keşke yanılsam bay Black." Ally ne olduğunu anlamamış gibi salondakilere bakıyordu.
Sirius Ally'nin elinden tutup içeri soktu.
"Bana doğru değil de yalan söylüyor de!" Bağırmaya başladı bunun bir kabus olmasını istiyordu.
"Onlara söyledin mi?!" Bu seferde Ally Dumbledore'a dönüp bağırmaya başlamıştı.
"Bu aramızda kalacaktı!" James'in sinirden gözü dönmüştü arkadaşı sandığı insan onlara ihanet etmişti.
Ally'nin kolundan tuttuğu gibi kapının dışına çıkardı Sirius hala transta gibiydi Lily ise olayın şokunu atlatamazken kucağında ağlayan Harry'i susturmaya çalışıyordu.
"James beni dinle lütfen." James onu dinlemezken hala kolundan sürüklüyordu.
"Senin neyini dinleyeceğim bize nasıl ihanet ettiğini mi?!" James artık bağırmaya başladığında Ally bir daha konuşmadı ona göre onlar haklıydı.
"Defol git sana güvendik Sirius sana güvendi Lily seninle arkadaş oldu Harry'nin doğduğunda bile ordaydın bunu bize nasıl yaparsın!" Sinirden yüzü kıpkırmızı olmuştu.
O sırada evden çıkan Sirius Black gözüktü.
"Sen benim geçmişim, bugünüm ve geleceğimdin bunu bize nasıl yaparsın?" Hayal kırıklığı ile sormuştu biricik aşkına.
"Aşkında mı yalandı?" Bu soru Ally'nin kalbini yerinden söküp alınmasına yetmişti.
"Sirius öyle deme duygularım yalan değildi." Ally ağlıyordu.
Ally Rose Scott ağlıyordu ve bu görülmüş bir şey değildi.
Hepsi onun suçu diye içinden geçirdi Ally.
"Hah boşversene seni seviyorum sözcüklerinin hepsi yalandı sen pisliğin tekisin." Sirius parmağından yüzüğünü çıkardı.
Evet Ally'e evlenme teklifi ettiğinde bir tane de kendine takmıştı ve Ally'e demişti ki 'Seni sevmeyi bırakana kadar yani ömrümün sonuna kadar bu yüzüğü takacağım.' Sirius yüzüğü çıkarıp Ally'nin önüne fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore/HP
Fanfiction"İyi ki doğdun Rose." Kulağıma fısıldadı. Saat on ikiyi geçmiş miydi? Daha önemlisi doğum günümü hatırlıyordu unutmamış. "Unutmamışsın" diye fısıldadım. "Saçının her telini bile ezbere bilirken doğum gününü nasıl unuturum ki?" Kendi kurgum ve yoruml...