Sevgili Günlük
Yeni sayfalarına hoş geldin ikinci senemdeyim Mathew ile hala arkadaşız bu beni mutlu ediyor yazdan sonra bir daha konuşmayız diye düşünmüştüm aslında herkesin kendi arkadaş gurubu var benimse sadece Mathew bir arkadaş sıfır arkadaştan iyidir günlük hem o çok iyi bir arkadaş bu yüzden sorun değil.
3 Ekim 1972
Sevgili Günlük
Hogwarts'ta zaman çok çabuk geçiyor evde hızlı geçmiyor ama artık Hogwarts'ta benim evim Dumbledore öyle söyledi yeni evimi çok seviyorum günlük annemle babamıda seviyorum ama ev hiç eğlenceli değil babamla annem sürekli tartışıyor ben sevmiyorum gürültü ben sessizlik seviyorum ama sorun değil eminim onlarda beni seviyordur.
7 Kasım 1972
Sevgili Günlük
Bugün geçen sene sana anlattığım çocuğu gördüm arkadaşlarıyla şakalar yapıp eğleniyorlardı çok eğlenceli gözüküyordu bugün yalnız bahçede oturdum etrafı gözetledim sadece Mat ona böyle sesleniyorum arada Slytherin'li bir kaç erkek ile takılıyordu sorun değil sevgili günlük yalnız olmak iyidir bazen.
10 Aralık 1972
Sevgili GünlükBugün düştüm bir kaç büyük bana güldü komik değildi canım acımıştı ama ağlamadım ağlamak zayıfların işi der babam bence benim ağlamamı istemediği için öyle diyor bende ağlamıyorum zaten ama ne oldu biliyor musun hani şu çocuk vardı ya gelip beni kaldırdı büyüklerede 'Gülmeyin komik değil görmüyor musunuz canı acıdı' dedi bana yardım ettiği için çok mutlu oldum belki arkadaş olurduk çok eğlenceli birine benziyordu aynı Mathew gibi ama sonra gitti önemli değil günlük belki başka sefere.
19 Aralık 1972
Sevgili Günlük
Bugün her noel olduğu gibi herkes evine gidiyor bu sefer Mathew'da gidiyor yalnız geçireceğim bir haftada bana eşlik etmek zorundasın günlük her seferki gibi sorun değil başka noele.
24 Aralık 1972
Sevgili Günlük
Slytherin binasında eve gitmeyen tek insandım o da öyle sanırım arkadaşları evlerine gitmişti Hufflepuf ve Ravenclaw'dan da kalan bir kaç öğrenci vardı şuan kahvaltıdayım tek olduğum için sana yazmamda sorun yok kahvaltımı ettikten sonra kütüphaneye gitmeyi planlıyorum soğuk kış gününde kitap okumak gibisi yok.
Anlık durumum günlük o kütüphanede ama ben arka taraflarda olduğum için beni görmedi bi kitap aldı ve okumaya başladı ilk defa kitap okuduğunu görüyordum acaba yanına gidip selam vermeli miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore/HP
Fanfiction"İyi ki doğdun Rose." Kulağıma fısıldadı. Saat on ikiyi geçmiş miydi? Daha önemlisi doğum günümü hatırlıyordu unutmamış. "Unutmamışsın" diye fısıldadım. "Saçının her telini bile ezbere bilirken doğum gününü nasıl unuturum ki?" Kendi kurgum ve yoruml...