Sevgili Günlük
Yeni sayfalarına hoşgeldin Hogwarts'a başlayalı 1 hafta oldu ama anca yazabildim babam... babam beni dövdü ağrım olduğu için geç yazdım tekmelerini vücuduma yönelti yüzümde iz olmaması lazımdı yoksa itibarı zedenelenirdi itibarı kalbimden daha önemliydi ama artık burdayım o burda değil o yüzden sorun değil günlük bu seferde.
7 Eylül 1973
Sevgili GünlükBir şeylere katlanmak istemiyorum ben artık annem beni sevmiyor babam beni sevmiyor her şeyin farkındayım ben, beni kimse sevmiyor ne oldu biliyor musun? Bugün iki büyük çocuk bana sataştı benim canım acıdı sonra onu gördüm beni fark etti ona bağırdım yardım et dedim ama o gitti, gitmeyi seçti canımın acısından kalbimin kırıkları iyileşmez güzel saçlı çocuk artık bir şeyler sorun günlük...
25 Eylül 1973
Sevgili Günlük
Artık kimseye iyi davranmayacağım hiç biri bunu hak etmiyor hiç kimse Mathew dışında o benim sevdiğim tek insan tek dostum o benim, bir şeylerin farkında olsa ona sımsıkı sarılır milyonlarca kez teşekkür ederdim ama nedenini sormasını istemiyorum günlük o yüzden şimdilik iyi geceler.
9 Ekim 1973
Sevgili Günlük
Asla akıllanmıyormuş gibi hissediyorum bazen kendimi bugün bi çocuğa yardım ettim zor durumdaydı o an ve dayanamadım onun kardeşiymiş adı Regulus onun yüzünden kardeşine kötü davranamazdım ona olan öfkemi başka birinden çıkaramam ben canavar değilim ama ona yardım ettiğim için peşimde dolanıyor teşekkürünü ettin tamam git artık yok inat etti gitmiyor aynı binada olmamız işi daha zorlaştırıyor her neyse iyi geceler günlük.
25 Ekim 1973
Sevgili Günlük
Merhaba günlük uzun zaman oldu seninle konuşmayalı neden yazmadığımı bende bilmiyorum belki içimi dökmek istemedim bazen bir şeyleri anlatmamak daha iyi gelebilir ha bu arada Regulus ile arkadaş olduk o çocukta şeytan tüyü var kesinlikle nasıl başardı bilmiyorum ama başardı
20 Aralık 1973
GünlükBir seneye daha birlikte girdik, yalnız başımıza mutlu olmayacağını bildiğimiz senelere günlük.
1 Ocak 1974
•Günlük bölümleri kısa oluyor biliyorum ama günlükten kesitler olduğu için pek uzatamıyorum
•Ah Ally, bazen kendi yazdıklarıma bile üzülüyorum
•Umarım beğenmişsinizdir oy verip veya yorum yaparsanız sevinirim beni motive ediyorlar
Sihirli Günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore/HP
Fanfiction"İyi ki doğdun Rose." Kulağıma fısıldadı. Saat on ikiyi geçmiş miydi? Daha önemlisi doğum günümü hatırlıyordu unutmamış. "Unutmamışsın" diye fısıldadım. "Saçının her telini bile ezbere bilirken doğum gününü nasıl unuturum ki?" Kendi kurgum ve yoruml...