8 •.° ᴅᴏɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ?

400 48 22
                                    

518 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"İkiniz ceza mı aldınız? Hayal kırıklığına uğradım."

Büyük olan omzunu yasladığı duvardan  çekilmeden kafasını onaylamadığını belirterek iki yana salladığında Jeongin sıkıntıyla bir nefes verip elindeki süpürgeyi bıraktı.

"Yah, hyung! Babanın bizimle sorunu var!"

"Babamın sorunlu öğrencilerle sorunu var."

Ellerini iki yana açıp açıkladığında Heeseung elindeki bezi sildiği masanın üzerine bırakıp yaslanmıştı.

"Sorunlu öğrencilere mi benziyoruz? O neyse de, BEN?!"

"Şu an bunu bana ceza alan biri mi söylüyor?"

Kaşlarını kaldırıp 'ciddi misin?' bakışı atarken Jeongin'in, Heeseung'ın yüzüne bez fırlatmasıyla güldü.

"'O neyse de ben?' mi?! Ben sorunlu bir öğrenci miyim?!"

"Changbin hyung! Buradasın!"

Sunoo neşeyle yanına koştuktan sonra büyük olanı baştan aşağıya bir süzmüştü.

"Ve hâlâ hatırladığım kadar kısasın."

"Ama sen hatırladığım Sunoo değilsin. Bunlar mı seni böyle yaptı?"

Changbin dışında hepsi güldüğünde o göz devirdi.

"Hadi bunlar cezalı, sen neden hâlâ buradasın? Şimdiye kadar çıkmanız gerekiyor."

"Jeongin hyungu bekliyorum, eve birlikte gidiyoruz."

"Bize yardım edersen eve daha erken gidebiliriz Sunoo-ah."

"Hayır hyung, geç gideriz sen dert etme."

Jeongin oflayarak yere bıraktığı süpürgesini alıp etrafı süpürmeye devam etmişti.

"Oh bu arada, Sunghoon'un okuldan ayrıldığını duydum."

"Yah, şunu hatırlatmayı bırakır mısınız?"

Küçük olan isyan ettiğinde Changbin omuz silkti.

"Artık her teneffüs yanına gelen biri olmadığına göre eksikliğini zaten hissediyorsundur."

"Sizin yanınızdayken bütün hayat enerjim alınıyor ve moralim düşüyor. Gidiyorum ben, hyung seni çıkışta bekliyorum."

Yanlarından ayrılıp koridorda ilerlerken bir süre adım sesleri diğerlerinin kulağına gelmiş, sonra da kesilmişti.

"Pekâlâ, size yardım edeceğim."

"Gerçekten mi?"

Changbin'in dediğiyle Heeseung gülümseyerek sorduğunda büyük olan ona aynı şekilde karşılık vererek el salladı.

"Evet, Sunoo'yu eve bırakarak. Yani kolay gelsin."

Onların diyeceği şeyi beklemeden Sunoo'nun arkasından ona da gittiğinde ikili fotoğrafçılık kulübünün odasında yalnız kalmıştı.

"Daha iyi bir ceza olamaz mıydı? Ne bileyim formül ezberlemek ya da daha fazla ödev vermek? Kulüp odaları temizliği kadar berbat bir şey var mı?!"

Jeongin yerdeki çıkmayan lekeyi süpürgeyi sertçe sürtüp çıkartmaya çalışırken homurdandığında Heeseung iç çekişini sessiz tutma gereği duymadı. Eline aldığı kameranın tozlarını alırken Jeongin'in söylenmelerini de dinliyordu.

**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*

"Jungwon-ah! Günaydın!"

Heeseung gülümseyerek küçük olanın yanına geldiğinde Jungwon ona birkaç saniye bile sürmeyen bir gülümseme gösterip önüne dönmüştü. Diğeri buna biraz takılsa da fazla üstelemedi.

"Aslında dün çıkışta seninle konuşacaktım ama ceza aldığım için çıkamadım."

Jungwon ona baktığında ellerini hızla iki yana sallamıştı.

"Ceza aldığıma bakma! Kimyacının kesinlikle benimle sıkıntısı var. Yoksa öyle bir öğrenci değilim, hayatımda hiç ceza almadım. Beni yanlış tanımanı istemem."

Hızlıca ve biraz da telaşla açıkladığında Jungwon zaten fazla önemsememiş gibi sadece kafa sallayarak tekrar önüne döndü. Heeseung ise onun ilgisizliğine şaşırmıştı. Kendini ona anlatmaya çalışıyordu ama Jungwon hiç ilgilenmiyordu.

"Şey, ah... Biraz konuşmak istemez misin? Sevmiyor olabilirsin ama anla beni, böyle biraz garip."

Güldüğünde yanındaki genç bu sefer ona bakma tenezzülünde bile bulunmadan şişen  ve hemen ardından inen göğsüne göre bir iç çekmişti. Bir tepki vereceğini düşünmüştü ama küçük olan ondan sonra hiçbir şey yapmamıştı. Yüzündeki gülümseme yavaşça silinirken adımlarını yavaşlattı, Jungwon ise onu umursamadan aynı hızda yoluna devam etti. Heeseung önden yürüyen gencin sırtını izlerken suratını asmıştı. Belki kırılması saçmaydı ama sonuçta onunla konuşmaya çalışıyordu. Yeni insanlarla tanışmanın zor olduğunu ve bu yüzden böyle davrandığını kendi kendine inandırmaya çalıştırdıktan sonra onun arkasından yoluna devam etmişti.
___________________________________________

sᴛʀᴀʏ ᴋɪᴅssᴇᴏ ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ

sᴛʀᴀʏ ᴋɪᴅs ➳ sᴇᴏ ᴄʜᴀɴɢʙɪɴ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᴛʜᴇ ꜱɪʟᴇɴᴛ ʙᴏʏ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin