13 •.° ɪ ᴛʜɪɴᴋ ᴡᴇ ᴀʀᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ

419 46 78
                                    

Kitapta bazı idoller kötü karakter evet :)
"YhA aMa O öYlE bİrİ dEğİl Ki BeBeK dAhA o. NaSıL oNu Bu RoLe SoKaRsIn 😭😭"
Diyenlere boydan giriyormuşum arkadaşlar :)

1440 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________

"Videoda gördüğümden daha havalı ve iyisiniz!"

Jaeyun, dansı biten ekibe seslenip alkışladığında oturduğu yerden de heyecanla zıplayıp yanlarına, tanışmaya gitmişti.

"Evet, evet oldukça iyiydiniz."

Jongseong onun aksine kalkmadı ve Jaeyun'un yanına koştuğu sarışın gençten gözlerini ayırmadan ellerini yavaşça birbirine vurdu. Bir tebrik alkışından çok alaylıydı ve yanındaki Heeseung ile Sunghoon onun bakışlarını görüp sessizce gülmeye başlamıştı.

"Adın ne demiştin?"

Kollarını dizlerine yaslayıp öne doğru eğilerek gence sorduğunda sarışın olan önce yanındaki Jaeyun'a sonra da ona baktı.

"Fel-"

"Yongbok."

Minho onun ağzını kapatıp gülümseyerek Jongseong'a baktıktan sonra cevapladığında Yongbok ağzının üzerindeki eli hızla indirmişti.

"Yah hyung o ismi sevmediğimi söyledim. Felix ben."

"Felix mi? Koreli değil misin? Nerelisin?"

"Avustralya."

"NE?! Ben de öyle! İsmim Jake, memnun oldum!"

Elini kocaman bir gülümseme ile uzattığında Felix de aynı heyecanla elini tutup salladı.

"Cidden mi? Neresinden?"

Felix ve Jake'in heyecanlı sohbeti onları izleyen Jongseong için bir tür dayanma testi gibi olurken gencin üzerlerine atlamama çabası oturduğu sandalyeyi sıkıca tutmasından belli oluyordu.

"Ne oldu? Kıskandın mı?"

Sunghoon keyifle sırıtıp sorduğunda Jongseong onu takmamıştı bile. Burnundan alıp verdiği nefeslere Sunghoon sonunda bir kahkaha attıktan sonra Sunoo'yu kontrol etmek için kafasını çevirmişti ki gülümsemesi yüzünde dondu, kahkahası yarıda kesildi. Sunoo kendi yaşıtlarından biriyle en büyük gülümsemesini göstererek heyecanla konuşurken ve o hareketleri gösterdikçe oldukça hayran bir şekilde izlerken Sunghoon bakakalmıştı.

"Ne oldu? Kıskandın mı?"

Bu sefer Jongseong onunla konuşup kısa bir kahkaha attığında Sunghoon alt dudağını sinirle dişlemeye başladı.

"Sen Sunoo'yu al, ben Jaeyun'u."

Kafasını çevirip yüzünde herhangi bir mimik oynamadan konuştuğunda Jongseong ona katılıp kafa sallamıştı. İkisi de birbirlerinin sinirle baktığı ikililerin yanına giderken onların oturdukları yerde kalan Heeseung ve Jungwon sadece gülüyordu.

"Arkadaşlarınız gergin gözüküyor."

Minho, kıskanç ikiliye bir göz attıktan sonra diğer ikisinin yanına ilerlerken konuştuğunda Heeseung kafa salladı.

"Sevdiklerini belli etmek için daha ne yapabilirler bilmiyorum."

"Kıskandılar mı? Kıskanacak bir durum ortada var mı?"

Büyük olan şaşkınlıkla sorduktan sonra diğerlerine dönmüştü.

"Herhangi bir tatsızlık yaşanmadan önce Felix'in sevgilisi olduğunu belirtmem lazım mı?"

ᴛʜᴇ ꜱɪʟᴇɴᴛ ʙᴏʏ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin