845 ᴋᴇʟɪᴍᴇ
___________________________________________"Buraları fazla bilmiyorum ve yol gösterme işini sana bıraktım ama emin değilim."
Heeseung etrafına bakınarak konuştuğunda Jungwon kısaca gülmüştü. Okuldan çıkalı 10 dakika olmuştu ve hava gittikçe daha çok karardığı gibi soğuyordu da. Heeseung'ın endişeli sözlerine kulak asmayıp ilerlemeye devam ettikten sonra sonunda istediği yere gelmişti. Caddeden köşeyi döndükleri anda Heeseung karşılarına baktı ve sokak dansçılarını gördü.
"Woah bu sizinkiler mi? Burada da mı dans ediyorlar?"
Minho'yu ve onun tanıştırdığı birkaç kişiyi daha görünce şaşkınlıkla sorduğunda Jungwon onu onaylamıştı. Yavaşça yanlarına yaklaşırken Minho onları gördü ve oturduğu yerden kalkarak yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
"İkinizi bir arada görmek güzel! Heeseung bir süredir seni soruyordu Jungwon."
Jungwon gözle görülür bir şekilde şaşırdığında Heeseung tedirginlikle gülüp kolunu ondan kısa ama büyük olan gencin omzuna atıp hafifçe sallamıştı.
"Ahaha evet hyung! Seungmin kamerasını tamir ettirdi mi bari?"
Minho onun konu değiştirmesine güldükten sonra kafa salladı ve gencin kolunu omzundan indirdi.
"Yongbok'tan zorlukla para alarak evet."
"Jungwon hyung!"
Sarışın bir genç bağırmasının ardından Jungwon'a hızla sarıldığında Heeseung'ın şaşırmasının aksine Jungwon anında sarılmasına karşılık vermişti.
"Oh, bu Riki. İkisi en küçüklerimizdir."
Minho, Heeseung'ın şaşırmasını fark ederek genci tanıttığında Riki denilen çocuk Jungwon'un önünden çekilmesine rağmen hâlâ yandan kolları ona dolanmış haldeydi.
"Nerelerdesin sen? En küçüğüm diye bana ne kadar yükleniyorlar biliyor musun?"
"Yah küçük serseri, ne zaman öyle bir şey yaptık?"
En büyükleri şakadan kaşlarını çatarak konuştuğunda Riki ona bakmıştı.
"Geçen gün pratik odasını ben temizledim!"
"Sırayla yapıyoruz, senin sırandı."
Riki bu dediğine karşı çıkamadığı için öylece kaldı, sonra da tekrar Jungwon'a döndü. Minho ise ona gülerken Heeseung tepki vermeden onlara bakıyordu.
"Döneceksin değil mi?"
Olumlu cevap aldığı için yüzü gülümserken Yongbok'un ona bağırmasıyla diğerlerine dönmüştü.
"Seungmin hyung yine kayıt alıyor galiba, yarın görüşürüz hyung! Ve ah, merhaba sunbae tamamen unutmuşum. Nishimura Riki."
Gitmeden önce Heeseung'a küçük bir el sallayıp merhaba dediğinde Heeseung da hızlıca kendini tanıttı.
"Lee Heeseung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʜᴇ ꜱɪʟᴇɴᴛ ʙᴏʏ ✓
Fanfiction| ᴇɴʜʏᴘᴇɴ | | ʟᴇᴇ ʜᴇᴇsᴇᴜɴɢ × ʏᴀɴɢ ᴊᴜɴɢwᴏɴ | Heeseung, sokak dansçılarının grubundaki sessiz çocuktan etkilenir. | sɪᴅᴇ sʜɪᴘs | | sᴜɴsᴜɴ ➳ ᴘᴀʀᴋ sᴜɴɢʜᴏᴏɴ × ᴋɪᴍ sᴜɴᴏᴏ | | ᴊᴀʏᴋᴇ ➳ ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ × ᴊᴀᴋᴇ sɪᴍ | | ! | Zorbalık, şiddet ve bıçak kullanımı gibi has...