5

116 11 0
                                    


Miután beértünk, a cég épületében összeszedtem a tegnap otthagyott pénztárcámat az irataimmal.

Közben összefutottam a TXT-vel és Taehyunnal meg is beszéltem egy délutáni boxedzést. Amennyire szar volt, annyira meg akartam tanulni, hogy egyszer szépen bemossak Kookienak ha megpróbál gúnyolódni velem többször!

Miután vettem a cafeteriából egy cappucinót elkezdtem ballagni az épület folyosóján, még magam sem tudtam merre.
De szembejött velem Jungkook. Póker arccal próbáltam elmenni mellette, de mikor odaért hozzám elkapta a karomat és mélyen a szemembe nézett, amivel száműzte minden negatív gondolatom róla és csak bámultam gyönyörű sötét íriszeibe.

-Menjünk fel az épület tetejére a kertbe! - szólalt meg a szemezés után.
-Mi?
-Még nem voltál odafönnt? A tetőkertben? - kérdezte csodálkozva.
-Hát nem, még egyáltalán nem hallottam róla. Úgy tűnik titokban tartják. - néztem rá vállvonogatva.
-Akkor most megmutatom neked. - fogta meg a kezem és kezdett el a lépcsőház felé húzni.

Úgy vonszolt maga után, mint egy kis óvodás, aki el akar jutni a játszótérre. Aranyosnak mondanám ha nem haragudnék rá totálba. Akkor miért megyek vele?!
Kezemet kirántottam tenyeréből ő meg hátrafordult, mert mindezt elég agresszívan és nagy lendülettel tettem.

-Ne rángass már! - mondtam csak ennyit. Bólintott és újra elindult. Mentem utána, kíváncsi voltam mit akart mondani.

A legutolsó lépcsőfok után bepötyögött egy számkódot és kinyitotta előttem az ajtót. Máris megcsapott a szél és Kook maga elé engedett, aztán becsukta mögöttünk az átlátszó ajtót.

-Tyűűű! - fejeztem ki csodálatomat. Nagyon szép kis zöld környezetet rendeztek be, egzotikus, honos fákkal, díszfüvekkel és virágokkal.

 Nagyon szép kis zöld környezetet rendeztek be, egzotikus, honos fákkal, díszfüvekkel és virágokkal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ugye? - kérdezte mosolyogva. Bólintottam, de nem szólaltam meg.
Leültem a párkány széléhez egy padra és néztem az előttünk elterülő várost és az utcán siető embereket.
-Hé! - bökött meg az ujjával.
-Mi az? - néztem rá elkomorodva. Még mindig nem felejtettem el a tegnapit.
-Írjuk a zenét. - mondta komolyan. Hogy lehet úgy egy szerelmes dalt írni, ha nem vagyok az? Vagy, hogy a hozzám legközelebb álló személyre tök pipa vagyok?
-Jó. - Pár percig csöndben ültünk egymás mellett. Ő néha ránézett, irogatott telefonjába. Én csak néztem ki a fejemből és próbáltam összeszedni a gondolataimat.
-Na? - fordította felém a fejét.
-"If you don't defend me
I can't guarantee my heart will survive". - mondtam az összerakott ötletemet. Beírta a jegyzetébe.
-Tegnap még csiszolgattam rajta. Most így hangzik:

"Take me now
I don't know how
But I need someone tonight
If you don't defend me
I can't guarantee my heart will survive..."

-Még hiányzik valami. - mondtam ki legelső elképzésemet.

-"I don't have much time!" - szólaltam meg újra.

-"Don't think about it!" I just want to say so~rry. I'm sorry, I'm sorry, I'm sorry! -kicsit elkalandozott a mi dalunktól Justin Bieberhez. Felkuncogtam erre a rögtönzésére. Így akarta letudni a bocsánatkérést?
-Jiminshii... Sajnálom, amiket tegnap mondtam. Csak dühös lettem Taehyunra, ahogy belerondított a programunkba. Egyáltalán nem gondoltam komolyan azokat amiket hozzávágtam a fejedhez. Gyönyörű vagy, nem vagy kövér egyáltalán és kérlek egyél rendesen!

Jungkook szemszöge

-Különben én sem fogok enni. Ha te nem eszel én sem fogok. - néztem komolyan a szépség szemébe miközben esedeztem bocsánatáért.
Tágra nyílt szemekkel és elnyílt ajkakkal hallgatott végig.
-Ez nem ad okot arra hogy egy szemétláda legyél Taehyunnal és velem! - oh szóval még nem sikerült teljesen megbocsátania. Pedig én csak kibaszottul meg akarom védeni mindenkitől!

-Én csak... Én csak féltettelek.
-Mégis mitől? Ja, és bezzeg tegnap este nem voltál ott, amikor kellettél volna. - halkult el a végére.
-Mi? Hol hol? Miről beszélsz? - hajoltam hozzá közelebb.
-Jaa, semmi semmi nem volt. - tiltakozott mintha valami kicsúszott volna a száján. Amit nem akart elmondani.

-MI történt Jimin? - emeltem meg egy kicsit a hangomat.
Erre elfordult tőlem teljes testével és kicsit összehúzódott. A város másik részét "tanulmányozta". Argh miért nem tudja egyszerűen kibökni?! Mi lehetett?

-Azt hittem a bandából mi állunk legközelebb egymáshoz. - mondtam szomorúan. Felálltam és elindultam vissza, az épületbe. Megragadta a karomat és visszahúzott maga mellé.

-Én meg tudom, hogy veled érzem legeslegjobban magamat.
-Akkor miért nem mondod el Hyung?
-Ez csak... Nem akarom, hogy mérges legyél rám.
-Nem leszek. Ígérem. - kezeit arcába temette és úgy kezdte el dünnyögni a tegnap esti eseményeket.

-Tegnap későn indultam haza innen és taxival mentem. Mikor megérkeztem a környékünkre és kiszálltam rájöttem, hogy az edzőteremben hagytam a pénztárcám. Nem tudtam fizetni, a sofőr meg egy igazi s-fej volt. Yoongi mentett meg és kísért végül haza.

-Miért kellett megmentenie? - kérdeztem idegesen. Jimin rámnézett, hogy picit nyugodjak le. Kifújtam levegőmet ezzel jelezve, hogy folytassa.
-A taxis elkezdett erőszakoskodni velem. - beszélt üveges tekintettel maga elé meredve.

-Mit csinált veled?!

Bocsánat, ez egy kicsit rövidebb, de így jött ki jól. A következők hosszabbak lesznek majd.

Kb mikorra szeretnétek a következő részt? Vagy milyen időközönként tegyem ki a részeket? Pl.: Hetente?
💛💜💛

For you - JIKOOKWhere stories live. Discover now