Jimin szemszöge
A többiek elkezdtek bealudni, de nekem feltűnt, hogy nem is hazafele megyünk és szokatlanul hosszú az út.
-Nam! Namjoon. - böködtem meg az előttem ülő vállát.
-Hova megyünk?
-Valahova Run BTS részt forgatni. - válaszolta álmos hangon.
-Mit fogunk csinálni? - kérdeztem megszeppenve, mert teljesen elfelejtkezdtem erről a fontos napi-pontról.
-Talán az erdőben valamit. Kincskeresés? - gondolkozott ő is.
-Ne már! Éjjel?! Basszus... - törődtem bele sorsomba. Mintha amúgy nem lennék fáradt.A busz ajtónyitódása ébresztett fel minket. Odaballagtunk, ahol eligazítottak minket, hogy mit kell csinálnunk és mi a terv.
-Szóval meg kell keresnetek az elveszett világító 'Army bomb'-ot az erdőben. Mindegyikőtök kap egy zseblámpát. Hogyan szeretnétek menni? Két páros és egy hármas csapat? A nyertesek jutalomban fognak utána részesülni.
Odaadták a ruháinkat, amiket átcseréltünk és elmentünk átöltözni. Felvettünk meleg ruhákat, bő mackónadrágot, Jungkook farmert, pulcsikat és kabátokat.
Közben megbeszéltük a csapatok felosztását. RM és Jin, Suga és J-Hope, én meg a két legfiatalabbal. Ezeket a párosokat szeretik a legjobban a rajongók.Megkaptuk az elemlámpákat, térképet, bejelölve, hogy merre vagyunk és körülbelül hol található az a fránya "kincs". Mindegyik csapatnak adtak még walkie-talkiet is, aztán utunkra bocsájtottak a sötét erdőbe.
Először Nam és Jin indultak, öt perccel később Hopeék, legutoljára meg mi, kis időeltéréssel.V és Kook folyton kitépték egymás kezéből a térképet, mondván hogy Tae jobb a tájékozódásban, de Kooknak a memóriája jobb. Szóval két perccel az elindulásunk után már két részletbe volt a térképünk, mert ez a kettő agyalágyult kettétépte, ahogy kikapdosták egymás markából. Itt már nagyon fogtam a fejemet, de ezután külön akartak válni, mivel egyiküknél a papír egyik, másikuknál a másik fele volt.
Megfogtam a grabancukat és rájuk szóltam:
-Találjuk meg azt a tetves lightsticket és húzzunk haza aludni okés?!
-De Jiminie ez tök jó buli! - nézett körbe vigyorogva Kook. Ez ugye most csak viccelt!
-Igen Min, próbáld meg jól érezni magadat! - biztatott Taehyung.
-Fogd fel kikapcsolódásnak! - Végül beleegyezően bólintottam és mutattam, hogy adják ide a térképet. Összeraktam két részét és tanakodtunk, hogy merre érdemes mennünk.-Csak induljunk el valamerre! - unta meg a maknae a várakozást.
-Nyugi JK, Jimin tudja mit csinál. - csitította Tae Kookot.
-Ugye Min? - nézett rám Tae.
-Igen, biztos azért néz ilyen kétségbeesetten mindenhova! - csapkodott Jungkook.
-Jólvan már, akkor menjünk erre! - mutattam egy remélhetőleg helyes irányba.Az erdő zaját meg saját lépteinket hallottuk. A baglyok huhogtak, minden irányból ezerféle nesz vett minket körül. Bakancsunk alatt ropogtak a kis ágak és az avart tapostuk. Bár én már úgy éreztem a fél erdő benne van a cipőmben. A Hold kissé bevilágított a fák lombjai közt, de leginkább a zseblámpáinkra hagyatkoztunk, hogy ne bukjunk orra egy kidőlt törzsben vagy gödörben. Egymás mellett ballagtunk, kettőjük közt mentem én.
Egyszer csak megéreztem kabátzsebembe bekúszni a bal oldalamról egy másik kezet, ami Jungkookhoz tartozott. Megfogta mancsomat és megszorongatta. Jó meleg volt az övé és az enyémet próbálta felmelegíteni.
-Ügyes vagy Chim! - hajolt hozzám közel és suttogta fülembe. Az elismeréstől megnyugodva fordítottam felé fejemet és mosolyogtam rá.
-Igen, köszi, hogy figyelsz ránk! - vigyorgott rám Taehyung közelről aztán nyomott egy puszit az arcomra.
Éreztem, hogy a bal kezemnél erősödik Kook szorítása, aminek hangot is adtam.
-Aú! Ne szorítsd így! -
Kook szigorú szemmel vizslatta Taet, de ő nem figyelt rá, csak továbballagott.
أنت تقرأ
For you - JIKOOK
أدب الهواة[SZÜNETEL]: Jimin & Jungkook BTS-es sztori "Kiültem otthon a kertbe a cseresznyefák alá. Hallottam, hogy jön valaki, leül mögém, átkarol, lábait pedig szétrakja két oldalamon. Jungkook rárakta a fejét a vállamra és nagyot szusszant. -Mit csinálsz id...