25

54 6 1
                                    

Felcuccoltunk a próbaterembe, ahol a következő hetekben fogunk gyakorolni. Ma átbeszéljük a dolgokat, mert majd ha kijön az új album utána kijönnek videók majd, arról ahogyan a dalokat elénekeltük. Körbenéztem a teremben, de Namjoon, Tae és Jungkook még nem érkeztek meg. Egy öt perccel később ők is megjelentek és kezdetét vette a megbeszélés egyben próba is. A többiek elénekelték a közösen készített dalaikat és elkezdtek minket noszogatni Jungkookkal, hogy mi is mutassuk be végre a sajátunkat, mert közülük még senki sem hallotta.

-Jaa hogy ti még nem hallottátok? - kiáltott fel csodálkozva Taehyung. - Jungkook megmutatta nekem!
-Mi?! - kiáltottam fel, ahogy az említettre kaptam a fejemet.
-Mi? Miről beszélsz Taehyung, nem is hallottad! - nézett rá morcosan a maknae.
-Oké-oké, csak tényleg nem hallottam csak vicceltem. Azért ne öljetek meg. - pillantott rám, mert szemmel próbáltam gyilkolni a szar poénja miatt. De nem is tudom miért kaptam fel így a vizet emiatt. Ja, mert még én sem hallgattam meg a véglegesített igazi változatot töviről hegyire.

-Srácok, tudnátok adni nekünk pár percet, amíg begyakoroljuk a dalunkat Jiminshivel a felvevő teremben? - nézett körül szégyenlősen Kook. Ez nem is hülyeség! A többiek megértően bólogattak mi meg kettesben elvonultunk a folyosóval szemben lévő másik szobába.

Kook a gépen elindította a dalt és beszaladt mellém, mivel neki kellett kezdenie.

JK
Take me now
I don't know how
But I need someone tonight

JM
Don't think about it
Don't waste a moment
'Cause I don't have much time
If you don't defend me
I can't guarantee my heart will survive

So pretend that you love me
Pretend you're not lying
When you say that you still dream about me
Like I still do
For you

JK
But don't leave me yet
There's something so comforting about your breath on my neck
How much more can I stand?
You don't know how lonely it is without you here, my friend
So just wait till morning
By then the storm will have passed over our heads

So pretend that you love me
Pretend you're not lying
When you say that you still dream about me
Like I still do
For you

JK & JM
And pretend that you want me
I know that you're lying
When you say that you still dream about me
Like I still do
For you

For you (for you)
For you (for you)
For you (for you)
For you

JK
For you
Everything I do
Cliché, but it's true
It's all for you
JK&JM
It's all for you

A dal végére könnyekben törtem ki, mert most láttam át az egészet. Hogy mit is írtunk mi és mit próbáltunk egymásnak ez alatt az egész idő alatt elmondani. Nekünk szükségünk van egymásra. Jungkook szemében is láttam könnyeket, de hosszúujjú pólójával megtörölte az arcát, hogy elrejtse őket.

-H-hyung én... - kezdte volna de én átszeltem a közöttünk lévő másfél métert és ráugrottam, hogy megöleljem és hála a jó reflexeinek ő el is kapott. Hosszú percekig ölelkeztünk míg mindketten kicsit megnyugodtunk. Elváltam tőle és arcára simítottam.
-Szeretlek! Nagyon nagyon szeretlek! - mondtam ki őszintén. Én is tudom, még bazi bonyolult a kapcsolatunk, de mindketten tudjuk, hogy egymás mellett érezzük legjobban magunkat és nem hagyom, hogy bárki is meggátoljon ebben minket. Mert én mindig is meg fogom védeni őt!
-Én is téged Jiminshi! - ölelt át újra meghatódva.
-Na menjünk és énekeljük el a többieknek is, mert már tűkön ülve várják! - búgtam a nyakába.
-Rendben, de aztán nehogy ott is elkezdj bőgni!
-Héj-héj azok a nagy bociszemek sem maradtak szárazon! - mutattam két szép szemére.
-Na jó! - adta fel a harcot. Adtam egy puszit a szájára, leszálltam róla és visszaindultam a tagokhoz a gyakorlóterembe.

For you - JIKOOKWhere stories live. Discover now