Jimin szemszöge
-Gyere, menjünk. - szóltam neki.
A kocsiút csendesen telt, mindeki aludt. Miután hazaérkeztünk megcéloztuk a fürdőszobát.
Bedőltem az ágyamba a pizsamámba, azaz alsó és egy mackógatya. Halvány fény szűrődött be a függönyömön keresztül az utcáról. Egy kis hangulatvilágítás volt még a szobám sarkában, ami világosságot adott.Hallottam, ahogy elcsendesedett a ház, de egyszer csak megnyikordult és kinyílt az ajtóm.
Egy nagyon szexi Jungkook jött be, ugyanolyan szettben, mint amiben én voltam, azzal a különbséggel, hogy rajta fekete volt a gatya, rajtam meg szürke. Az ágyamból láttam, hogy teljesen fel volt tüzelve, ahogy végigmérte testemet (az ágyon feküdtem), folyamatosan engem és meztelen felsőtestemet pásztázta fekete szemeivel.
Egyikőnk se szólt semmit. Elindult és fölém mászott.
-Jhiminh... - nyögte a nevemet, amikor végigsimított izmos oldalamon. Én a hajába túrtam bele és húzdkódtam meg. Csókokat adott mellizmom alá nyálas ajkaival. Végighúztam kezemet puha, de izmos hátán.
-Mhit szeretnél? - emeltem fel a fejemet.
-Te mit szeretnél? - válaszolt kérdéssel a kérdésemre ezzel együtt rámpillantott.Halk kopogást hallottunk az ajtóm felől, ezért Jungkook gyorsan bevágódott mellém az ágyba és becsukta szemeit, mintha aludna, pedig testünk tűzforrón égett az előző érintésektől.
-Jimin hyung, ébren vagy? - suttogta Tae úgy, hogy bedugta a fejét.
-Igen, Tae?
-Idejöhetek hozzád aludni? Rémálmaim vannak attól a sötét erdőtől. - csendesen felkuncogtam a macin.
-Persze Alien, gyere csak. - Jungkook rosszallóan felmordult mellettem. Nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet lenne-e ezt folytatni, amit Jungkookkal éppen elkezdtünk. Mármint rohadtul kívánom, de mégsem vagyok egyikünk érzéseivel sem tisztában ezért még nem szeretnék elhamarkodottan csinálni valamit.-Ó! Jungkook mit keres itt? - kérdezett rá az "alvó" maknaera.
-Ő sem tudott aludni. - kacsintottam rá. - Tudod milyenek ezek a gyerekek, attól félnek, hogy az ágyuk alatt szörny van. - húztam vigyorra fejemet.
-Á, igen milyen igaz. - nevetgélt csöndesen Tae.Ő hozzámbújt bal oldalról és rögtön el is aludt. Éreztem Kook kezét becsúszni a takaró alá.
Felé fordítottam fejemet, hogy mégis mit csinál itt Taehyung jelenlétében.
-Nem is félek! - tátogta bosszúsan. Aztán gonoszul elvigyorodott és mancsát elindította hasamon és végigsimított az egyik legérzékenyebb területemen.
-Ahh - engedtem ki egy reszketeg sóhajt. Annyira hiányoznak az ilyen intim érintések! Már ennyitől is majdnem feláll!
-Jiminshii~ - suttogta a kicsi a fülembe, amit aztán megnyalt.
Megszorítottam alkarját és szigorúan ránéztem.
-Ne izgass fel Jungkook! - egyben féltem, hogy folytatni fogja másrészt meg legszívesebben én másztam volna az ölébe. Jaj Taehyung nem tudom, hogy áldjam-e az eget, mert idejöttél vagy átkozzalak.
-Nem szeretnéd? - harapott rá incselkedve nyelvére Jungkook.
-Nem! - próbáltam a legmeggyőzőbben elmondani.
-Hát jó. - ezzel hátat fordított nekem és bedobta a szunyát.Remek, most ettől megsértődött a nyuszi? - forgattam meg a szemem, de nem foglalkoztam vele különösebben, mert már egy élőhalottnak éreztem magamat olyan álmos voltam. Jhaj, de ne már, hogy ennyitől bedurcizzon! Ő sem gondolta ezt komolyan. Főleg Tae mellett. Hm... Egy pillanatig átfutott az agyamon egy gondolat, hogy mi van ha... poligám kapcsolat? De nem! Ha vele lennék, akkor csak az enyém lehetne. Mármint milyen lenne már ha Tae és Kook kényeztetne egyszerre?Nanana ezt sürgősen verd ki a fejedből Jimin!
Végül sikerült kiürítenem a fejem, megcirógattam Kook oldalát és Taet átkarolva aludtam el.
Ébredésemkor nehéz súly nehezedett rám. JK és Taehyung is félig rajtam feküdve húzta a lóbőrt. Nyugodt arcuk aranyos volt főleg, ahogy rám nehezedve pihegtek. Taenak meghúzogadtam a pofiját, hátha felkel. Kooknak végigsimítottam száján és a haját birizgáltam.
-Srácook. Menjetek arréb alig kapok levegőt! - de meg se moccantak a felszólításomra.
-Hhhh... - becsuktam a szememet és a két legfiatalabb nyugtató jelenlététől visszaaludtam.
CZYTASZ
For you - JIKOOK
Fanfiction[SZÜNETEL]: Jimin & Jungkook BTS-es sztori "Kiültem otthon a kertbe a cseresznyefák alá. Hallottam, hogy jön valaki, leül mögém, átkarol, lábait pedig szétrakja két oldalamon. Jungkook rárakta a fejét a vállamra és nagyot szusszant. -Mit csinálsz id...