Watty bir önceki Tokyo Revengers kitabımı sildiği için buradan devam ediyorum :/
Uyarılar: smut
Biri size günün birinde arsız bir evcil hayvan dükkanı sahibiyle evleneceğinizi söylese, ona deli derdiniz. Ne de olsa, onu görmek istediğin için haftada üç kez söz konusu evcil hayvan dükkanını ziyaret etmen değildi. Hayır, elbette hayır, sevimli kedi ve köpekler için oradaydınız! O kadar değerli hayvanlardı ki. Farklı ırklardan kedilerin farklı davranışları hakkında tutkulu konuşmalar yaparak sevimli sahibiyle konuşmak için bir bahane aramanın hiçbir yolu yoktu.
Ancak, hiç kimseyi şaşırtmadan ona aşık oldun. Zor.
Adı Chifuyu'ydu. Chifuyu Matsuno.
Yaklaşık iki yıl önce numarasını istemek bile göz korkutucu bir iş gibi görünüyordu. Yaklaşık bir yıl önce, öğle yemeğini paylaşmak için en sevdiği yakisoba erişteleriyle yaptığı işe uğrayarak utanmaz olmuştun. Yaklaşık altı ay önce, Chifuyu koridordan geçerken size gizlice öpücükler bırakırdı, tüm kutularınızı yeni evinize taşımaktan başının yanlarında boncuk boncuk terler vardı.
Hafızada dudaklarınızdan bir gülümseme çekildi. Okuduğun gazeteyi elinden düşürüp parmağındaki parıldayan yüzüğe baktın. Karı koca.
İnanması çok güçtü ama yine de güne hazırlanırken mutfağınızın tezgahına yaslanmış haldeydiniz. Kocanız işin yorgunluğundan hâlâ derin bir uykudaydı, yumuşak horlamaları yatak odanızdan yankılanıyordu. Güne güzel bir şekilde başlamak için onu en sevdiği yemeklerle şaşırtmanın en iyisi olacağını düşündünüz. Kahvenizi ve gazetenizi yere koyup ocağı açtınız, sadece usta parmaklar uzanıp bir sonraki an kapatabilsin diye.
"Ne-"
Chifuyu, kocanız boynunuzun kıvrımına mırıldanırken sizi göğsüne çekerek bileğinizden çekiştirdi. Sıcaklık anında tüm vücudunuza yayılır.
"Günaydın," diye selamladın, beline sarılı kollarını okşayarak. Chifuyu yanıt olarak sadece homurdanıyor, gözleri hala uykuyla dolu ve evlendikten sonra bile onu asla tam olarak terk etmeyen hafif bir hayalperestlik izi. Ardından kocanız gömleğinizi omuzlarınızın yanlarına çekmeye başladı, dudakları sıcak ve yumuşak teninize değdi. Yarım yıllık evlilik, tam olarak ne istediğini bilmeni sağlar. "Chifuyu..." diye sızlandın, "Önce kahvaltı istemiyor musun bebeğim?"
"Evet, açlıktan ölüyorum."
Hızlı bir hareketle, Chifuyu seni kollarına hapsetti. Dişleri sizi çekiştirip teninizi çekerken dudakları hala alaycı ısırıklar bırakıyor, Chifuyu'nun elleri gömleğinizin altında geziniyor, başparmak yastıkları çıplak meme ucunuzu okşuyor. "Çıplaksın," diye neredeyse acıyla inledi, "Bir gün benim ölümüm olacaksın, biliyor musun?"
"Ah, umarım olmaz," diye kıkırdadın, parmakların onun yumuşak sandalyesinde geziniyordu. Chifuyu, tırnaklarınızı alt kesimine sürttüğünüzü hissedince boynunuza doğru iç çekti, kocanız bir sonraki saniye lapa dönüştü. "Hiçbir yere gitmeni istemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanfictionTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...