ŞAKA GİBİ KAZUTORAŞKIMA HİÇ YAZMAMIŞIM KAFAMI S
❥ Özet: Evcil hayvan melezlerinin olduğu bir dünyada, yalnızlığınız sizi tüylü bir arkadaş edinmeye teşvik ediyor.
Yeni bir şehirde birkaç ay yaşayıp yeni bir işe alıştıktan sonra, yalnızlığınızın ağırlığı omuzlarınıza yüklenmeye başladı. İş arkadaşlarınızdan biri, bu hissi frenlemeye yardımcı olmak için bir melez benimsemekten bahsetmişti.
"Bir kedicik oğlum var ve onun ne kadar tatlı olduğuna inanamazsın, Y/N! Sen de bir melez benimsemeye bakmalısın. Artık işten sonra her zaman sabırsızlıkla beklediğim biri var ve kendimi çok daha mutlu hissediyorum!"
Ne saçmalıyorsun diye içinden geçirdin. Bir şans versen iyi olur diye düşündün, hayatın daha da kötüleşemezmiş gibi. Şehirde yeni arkadaşlar edinmek zordu, belki bu biraz güven kazanmanıza ve yeni bir şehre alışmanıza yardımcı olabilir. Böylece bir sonraki ücretsiz haftasonunuzda hibrit evlat edinme merkezlerinden birine gidiyorsunuz. Kapılardan içeri girdiğinizde, hayvanların mırlaması, oynaması, havlaması sesi hemen kulağınıza geliyor. Ön odadan hibritlerin hiçbirini göremezsiniz, ancak sesin nereden geldiğine bakılırsa, çoğunu arkadaki kalemlerde tuttuklarını söyleyebilirsiniz.
"Selam!! Bugün sana nasıl yardımcı olabilirim!" Ön bürodaki şımarık bayan dikkatinizi çekiyor.
"Ahh evet merhaba. Um, bir melez evlat edinmeyi düşünüyorum..." Bunun kötü bir karar olabileceğini düşünerek ve arkanı dönüp eve gitmeyi düşünerek uzaklaşıyorsun ama öndeki bayan cevabından çok mutlu görünüyor ve hemen geri başlıyor.
"Bu harika! Her zaman günümüzde hibrit alacak insanlar arıyoruz. Neredeyse her zaman tam kapasiteyle çalışıyoruz, bu yüzden evlat edinmek istemenize sevindim! Daha önce bir meleziniz oldu mu ve ne aradığınızı biliyor musunuz?" Bilgisayarında bir dosya açtı ve siz konuşurken tıklamaya başladı
"Hayır, şu anda bir tane yok ve gerçekten emin değilim? Çoğu zaman işteyim ve eve geldiğimde görmeyi dört gözle beklediğim bir şey ya da birisine sahip olmayı dilerdim."
"Tamam harika! Genellikle ilk kez hibrit sahiplerine yavru köpekleri öneriyoruz. Diğer hibrit türlerin bazılarından daha kolay idare edilirler. Ve hedefiniz arkadaşlıksa, genellikle bunun için de en iyisidir!" Merkezin arka tarafındaki kapıyı açmak için masaya gelirken biraz kıkırdadı. "İçeri gelin, tüm melezleri buradaki odalarda tutuyoruz. Size bir eşleşme bulana kadar yürüyüp her birine bakabiliriz!"
Evlat edinme merkezi düşündüğünüzden çok daha büyüktü çünkü hanımefendi arka kapıyı açtığında iki yanınıza sıra sıra dizilmiş odalar görüyorsunuz. Odalar koridor boyunca uzanıyor ve koridorun sonunda daha da büyük bir koridor gibi görünen bir şeye dönüşüyor. Her odada melezlere kolayca bakmak için bir cam kapı vardır. Odaların çoğu, etrafa dağılmış oyuncaklarla dolu küçük bir yatağa sahiptir.
"Vay canına, bu kadar çok farklı melez türü olduğunu bilmiyordum."
"Evet, her türden gelirler. Daha agresif ırklardan bazıları, onları barındırmak için daha donanımlı olan farklı merkezlerde tutulmalı, bu yüzden burada hiçbirini görmeyeceksiniz."
Sizi koridorların her birine götürür ve melezlerin her birine göz atmanıza izin verir. Bazıları yeni ziyaretçiyi merak ederek kapıya doğru yürür, bazıları camdan sizinle oynamaya çalışır ve bazıları (çoğunlukla kedi melezleri) sizi görmezden gelir, bunun yerine odalarının köşesinde kestirmeyi tercih eder.
Son odalardan birine göz attığınızda neredeyse tesisin sonuna geliyorsunuz. İçinde, bir köpek melezi köşede uzanıyor. Omuzlarını aşan iki tonlu uzun saçları ve başının üstüne çıkan koyu renkli kulakları var. Kuyruğu, yere yayılmış vücudunun etrafına hafifçe sarılır. Kuyruğu da dolgun, saçları her tarafına yapışıyor. Yardım edemezsin ama nefes nefese "Vay. O çok güzel." mırıldanıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanfictionTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...