Okulun itirafları her zaman çok garipti. Özellikle reddedilme ile karşılandığında. Rindou Haitani kendi kitabını yazıyor, diye ürktü. Bu hisleri daha fazla içinde tutamazdı. Duygularını nasıl ifade edeceğini de çok iyi bilmiyordu. Peki ne yapması gerekiyordu? Sadece senden hoşlandığını söyle? İnanacak gibi de değil. Bunun için seni suçlamıyor. Rin'in dinleyen bir kaltak yüzü var gibi görünüyor.
Sana söylediği her şeyi ya yüzü yüzünden yanlış anlıyorsun ya da iyi yüzü yüzünden yanlış söylüyor. Sesi de oldukça monoton olabilir, bu da yardımcı olmuyor. Yani bir gün saç stilinizi değiştirdiğinizde ve o size baktığında, tiksindiğini düşündüğünüz için otomatik olarak bir daha asla yapmıyorsunuz. Ya da "Bu yeni bir gömlek mi?" diye sorduğunda. Sade bir yüz ve sıkılmış gözlerle, onun da çok sevimli olduğunu düşünmediğini varsayıyorsunuz. Bu yüzden, şahsen itiraf etmeye çalışsa bile, muhtemelen hastalıklı bir şaka yaptığını düşünürdünüz.
Bir mektubu daha buruşturarak çileden çıktı. Sadece duygularını doğru bir şekilde alamıyor gibi görünüyor. Hepsini yazarken yanakları kızarıyor. Ran, ağabeyinin sinirliliğini görür, ancak sinirli bağırışlardan kurtulamayana kadar onu bir süre yalnız bırakır.
"Tamam sorun ne?" Ran kapı çerçevesine yaslanarak sordu, "Hiçbir şey." Rindou'nun sinirliliği sesinde daha da belirgindi. Ran odadaki buruşuk kağıtlara baktı ve bir tanesini alırken sırıttı.
"Sevgili y/n, kendimi ifade etmekte en iyi olmadığımı biliyorum ama sana gerçekten aşığım-"
"RAN DUR!!!" Rindou, kardeşine kurabiye isteyen bir yürümeye başlayan çocuk gibi bağırdı. Rindou'nun yüzü çatık kaşlara sahipti ama kırmızı yanakları başka bir hikaye anlatıyordu. "Küçük kardeşim bir aşk mektubu yazıyor-" Rindou başını çevirdi, "Kapa çeneni, elimden geleni yapıyorum." Ran, ağabeyinin yanına çömelirken bir gülümsemeyle içini çekti. "Ağabeyin seni kurtarmaya geliyor. Gelmiş geçmiş en iyi aşk mektubunu yazacağız." Rindou onu salladı, "Yardımına ihtiyacım yok Ran. Ayrıca artık yazmayacağım bile, bitirdim." Ran odasından çıkarken omuz silkti, "Pekala, yine de biraz tavsiye, sadece onun bilmesini istediğini, gerçekte nasıl hissettiğini yaz. İyi geceler-"
Ertesi sabah Rindou okul gereçlerini ve klasörlerini bir kez daha çantasına koydu ve okula koştu. Yazdığı tüm yazılardan sonra uykusuz kaldı. Ancak sonunda onu ona bile vermemeye karar verdi. Sonunda okula gitti ve rahatladı.
Bugün okula erken geldim. Çoğu günün aksine. Sınıfa girdiğim yere oturdum. Yanımda, Rindou Haitani'nin genellikle benden önce oturduğu pencereye baktım. bugün burada olmadığı için biraz rahatlamıştı. Gerçi evet gözleri yoruyordu, her gün ve her saniye beni öldürmek istiyor gibiydi.
Beni yargılıyormuş gibi sıkılmış bir yüzle kıyafetlerimin yeni olup olmadığını sorardı. Ya da saç şeklimi bir saçla değiştirirdim ve bütün gün kalbime ve ruhuma bakmasını izlerdim. Bazen arkadaşlarla gülerken günün ilerleyen saatlerinde onun göz kamaştırıcı olduğunu söylerlerdi. Onları da hançerler. Ne yaparsam yapayım onu etkilememiş gibi görünüyordu. İlk başta beni rahatsız etmedi ama şimdi benden neden nefret ettiğini merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanfictionTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...