Sanzu Haruchiyo x Reader

3.5K 136 42
                                    

Sen ve Sanzu ortaokuldan beri yakın arkadaştınız. Sanzu'nun güvendiği birkaç kişiden biriydin ve bunun için minnettarsın. İkiniz de birbirinizin arkadaşlığından gerçekten zevk alıyorsunuz, onunla aptalca şeyler yapmaktan zevk alıyorsunuz ve ona sağladığınız rahatlıktan hoşlanıyor.

Ama ikiniz de yakın olsanız bile yapmanıza izin vermediği bir şey vardı, o da saçlarına dokunmaktı. Mazereti, saçlarını mahvetmeni istememesiydi, gerçek şu ki, sana karşı hisleri vardı ve seninle böyle samimi bir davranış, soğukkanlılığını kaybetmesine neden olabilirdi.

"Lütfeneeee Haru. En azından saçlarını taramama izin ver."

"Sinir bozucusun bunu biliyorsun değil mi?"

İkiniz de onun oldukça pahalı olan kanepesine otururken Sanzu sizi başından savıyor. Başı, yeni bir görünüm vermek için saçlarını şekillendirirken sürekli sızlanmanızı dinleyerek baş desteğine yaslandı.

"Hadi Haru. Yıllardır senden istiyorum, en azından saçına dokunayım."

Ona üfledin, inlemesine neden oldun. Oturur ve gözlerinin içine bakar.

"İyi. On saniyen var."

Duruşunu düzelttin ve gözlerin parladı. Elini uzattın ve parmaklarını pembe buklelerinin arasından hafifçe geçirdin.

"On saniye doldu, şimdi in."

Sanzu başını çevirerek yükselen kızarmasını senden saklamaya çalışıyor.

"Ah, hiç eğlenceli değilsin Haru. Ama saçların süper yumuşak, bu harika!" diye ona kızdın.

"Ama saçını şekillendirmeme izin verir misin lütfeeeeenn. Aklımda bir şey var. Sadece bu seferlik! Ve seni bir daha asla rahatsız etmeyeceğim!"

Sanzu yalvarmak için ellerini sımsıkı tutarak sana bakıyor, gözleri kocaman açılmış ve parlıyor. Sanzu derin bir iç çeker, böyle bakarken seni inkar edemez.

"İyi. Sadece bu seferlik ve beni bir daha rahatsız edersen arkadaşlığımız iptal olur."

Ona güldün.

"Evet evet, daha yakına gel."

Size doğru kayıyor, arkası size dönük olarak bacaklarınızın arasına oturuyor.

Parmaklarını dikkatlice saçlarının arasından geçirirsin, Sanzu gözlerini kapatır, kafa derisine dokunmanın rahatlığının tadını çıkarır. Bilinçsizce sana doğru eğilir, kıkırdamana neden olur. Doğru oturması için onu hafifçe itersin.

Sen onun saçı üzerinde çalışırken birkaç dakika geçti.

"Tamamlandı! İşte, beğendin mi?"

Ona bir ayna verdin, Sanzu parmaklarını ondan geri çektiğinde biraz hayal kırıklığına uğradı. Ama aynayı eline aldı ve başını çevirerek beyaz bir kurdeleyle alçak bir atkuyruğu şeklinde bağlanmış saçını gördü.

"Ciddi anlamda? Bir kurdele?"

Sana bakmak için döner ve sen başını sallarsın, ona saçını göstermek için başını çevirirsin.

"Artık eşleşebiliriz!"

Saçını süsleyen beyaz kurdeleyi işaret ederken söyledin. Sanzu senin bu sözüne kızardı ama pembe renkli yanaklarını görmediğini umarak aceleyle yüzünü önüne döndü.

Kollarını beline dolamadan ve onu arkadan kucaklamadan önce ona gülmeden edemedin.

"Biliyorsun, bana karşı duygularını saklamakta berbatsın."

"K-kapat."

"Ama sorun değil, çok tatlı~ Ben de senden hoşlanıyorum Haru."

Fısıldadın, kafanı boynunun kıvrımına soktun. Sarılmanıza geri yaslanmadan önce rahat bir nefes verdi, şakaklarınızda size hızlı bir öpücük vermek için dönerken eli başınızın yan tarafını tutarken.

En başından saçını şekillendirmene izin verip vermeseydi ikinizin daha önce bir araya gelip gelmediğini merak ediyor <3

Kurdeleli Sanzu benden güzel olur aq

Tokyo Revengers | OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin