Çocuğunuz başka bir kardeş istiyor

5.6K 192 129
                                    

Konu: Çocuğunuz başka bir kardeş istiyor

Karakterler: Draken, Chifuyu Matsuno, Mitsuya Takashi

Karakterler: Draken, Chifuyu Matsuno, Mitsuya Takashi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Draken

İkiz erkek çocuklarınız eve dönerken genellikle draken'in otomobil dükkanının önünden geçerler ve babalarından onları bir gezintiye çıkarmasını isterler. Sınavlarından başarılı olduklarında veya yüksek not aldıklarında, Draken onları ödüllendirir ve dondurma salonuna götürür. 

İki oğlunuz da sınavlarını geçti. Şimdi 6 yaşındalar ve birinci sınıftalar.

Beklendiği gibi, büyük oğlunuz Kento, bilim sınavından 98 aldı. Bu arada, Kei çalışmak için çok tembel olmasına rağmen 85 aldı.  Kardeşi bir şeyi anlamadığında ona yardım eder. Ayrıca Kei'nin dikkati çevresinden dağılmasın diye birlikte çalışıyorlar. 

Derslerden sonra babalarına sınav sonuçlarını gösterdiler. Ve draken bununla gurur duyuyordu. Oğullarını gezmeye çıkardı ve ardından dondurmacıya gitti.

"Baba, bebekler nasıl yapılır?" Oğlu Kei aniden sordu. Draken bunu duyduğunda neredeyse dondurmasını yutacaktı.

"Bunu neden bana sordun, kei?"  draken kaşlarını çatarak oğluna sordu. Sen yokken oğullarına kuşları ve arıları öğretmek istemiyor.

"Kei ve ben konuştuk baba." Kento konuşmada patladı.  babasına gülümsedi, "Bir kız kardeş istiyoruz." 

"A-a.. ne?" Draken'ın gözleri onlara açıldı. "Ne için kız kardeş?"

"Başka ne var baba?" Kei omuzlarını silkti. "Elbette, oynayacak bir kız kardeş!"

"Sanırım sorun değil.." dudaklarında bir gülümseme belirirken draken'ın sesi kesildi.  "Ama önce anneni ikna etmelisin, tamam mı?"

Ertesi sabah, oğullarınız bir kız kardeş istemeniz konusunda sizi rahatsız etmeye devam etti. Onlara sadece güldün. İşe gitmek üzereyken oğullarınız sizi durdurmak için belinize sarılır.

"Hey! ikiniz de ne yapıyorsunuz?" Onları senden ayırmaya çalıştın ama seni durdurmaya devam ettiler.  Lanet draken ve onun güçlü genleri. Oğulları onun gücünü miras almış olabilir.

"Anne, kento ve ben bir kız kardeş istiyoruz!" 

"Sen evet diyene kadar seni bırakmayacağız anne!" 

Draken sadece eğlenirken seni izledi.  Gözlerini ona çevirdiğinde dudaklarında eğlenceli bir sırıtış belirdi. 

"Tanrım, baban ikinize de ne öğretiyor?"  ama aynı zamanda nihayet bir tane daha almanın zamanının geldiğini düşündün. Artı, bu evdeki başka bir kız da güzel. "Tamam, tamam. Bana ve babana biraz zaman ver, burada bir kız kardeşimiz olur, tamam mı?" 

Draken iki çocuktan daha mutlu görünüyordu (elbette nedenini biliyorsun), yumruğunu havaya kaldırarak 'evet!' dedi nefesinin altında. 

Erken belirtileri yaşamanız çok uzun sürmedi - aynı ikizleriniz olduğunda. Dahası, draken en mutlu adam gibi görünüyor.

Chifuyu Matsuno

Chifuyu ve 3 yaşındaki çocuğunuz Chihana evcil hayvan dükkanındaydı. Sen işteydin ve kızına bakacak başka kimse kalmadı, bu yüzden onu dükkana onunla birlikte götürdü. 

O dükkandayken chifuyu can sıkıntısından kurtulması için ona kağıt ve boya malzemeleri verdi. Chifuyu bir aile portresi çizerken onu izledi. Ancak senin ve peke j'nin yanında çok küçük bir figür fark etti.  ona sormaya karar verdi.

"Bebeğim, bu ne?"  chifuyu, kızını nazik bir şekilde sorguya çekti ve siz ve aile kedisi arasındaki küçük figürü işaret etti.

"Ah, o benim küçük kardeşim."  Chihana babasının genişleyen gözlerini fark etmeden gülümsedi. "Babam evde çok yalnız kalmasın diye bir erkek kardeşim olsun istiyorum!" 

"Ama seninle yalnız değilim, Chihana." Kızı alnından öptü. "Sen ve annen beni mutlu ediyorsunuz." 

"Evet, ama bence bir bebek kardeşinle daha mutlu olacaksın baba!" Chihana babasına bakarak esprili bir şekilde yanıtladı, "Draken amca ve Kazu amca'nın zaten oğulları var! ve Mikey amca da! Mitsuya amca bir çocuk sahibi olmak için yola çıktı!" 

"Aww çok tatlısın." Chifuyu kızının küçük bedenine sarılırken sordu. "Annene soracağım, tamam mı? O resmi ona göstermemin bir sakıncası var mı?"

O akşam, Chifuyu ona başka bir bebeğiniz olacağını söylediğinde sadece güldü. Zaten bir aylık hamile olduğun ortaya çıktı.  Umarım, kızınız istediğini elde eder - küçük bir kardeş. 

Takashi Mitsuya:

Mitsuya'nın bir moda tasarımcısı olarak kariyerinde büyük bir projeden sonra ara verdiği bir hafta sonuydu. İkiz kızları şimdi dört yaşında, seninle neredeyse yedi yıldır evli ve büyük çıkışını yaptı. Hayatı şu anda zirvede.

İkiniz de hayvanat bahçesindeki iki kızı aldınız. Ai ve Mei hayvanlar hakkında meraklıdır. Onları sadece televizyonda görmüşler ve oraya getirildiklerinde çok şaşırmış görünüyorlar. Bu arada, sen ve Mitsuya birbirinizin ellerini tutuyordunuz- diğer tarafta iki kız vardı. Sen Ai tutuyordun ve Mitsuya mei tutuyordu.

Turdan sonra sen ve Mitsuya çocukları tapınağa götürdünüz. Mitsuya, eve gitmeden önce bir süreliğine ziyaret etmek istediğini söyledi. Belki de başarılı kariyeri ve istikrarlı ailesi için teşekkür ediyordu. Türbede, dilekleri yerine getirdiği söylenen bir kuyu vardı. İkizleriniz ikinize de isteyip istemediklerini sordu. Sen ve mitsuya anlaştınız. Onların bilmediği şey, sen ve kocan konuşmalarını dinliyordunuz.

"Ai-chan, sence bir kız kardeş istememiz gerekmez mi?" Mei kız kardeşine sordu, sen ve Mitsuya birbirinize bakmanıza neden oldu.

“No, no!” Ai İngilizce konuşarak, katılmadığını ifade etti. "Biz zaten kızız!  Tanrılardan bir erkek kardeş istemeliyiz.  Ona okuma yazma öğretebiliriz!"

"Ama ablamız için şirin elbiseler yapabiliriz..."

"Erkeklerin elbise giyemeyeceğini kim söyledi? Bize söylerse bir tane yaparız." Ai ablasıyla tartıştı. Mei'nin yüzünde küçük bir gülümseme belirdi. "Babam bize kıyafetlerin cinsiyeti olmadığını söylemedi mi?"

"Haklısın.." diye yanıtladı Mei ablası. Her iki kız da gümüş paralarını kuyuya attıktan sonra dua ederken ellerini birleştirdiler.

"Biz bir erkek kardeş istiyoruz! Tanrılar, lütfen dileğimizi kabul edin!"

Bu arada Mitsuya omzunuzu dürttü. sırıtarak, "Onlar için verelim mi?" diye sordu.

Mitsuya'nın sıkı çalışması sayesinde kızınızın duaları kabul edilene kadar çok uzun sürmedi. Bir ay sonra, zaten üç haftalık olduğunu öğrendin. mitsuya, kızlarına istediklerini vermeye geldiğinde kesinlikle zamanını boşa harcamadı.

Tokyo Revengers | OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin