Ran Haitani x Reader

6.5K 108 11
                                    

Uyarılar: Fluff

Ran koridor boyunca uzun adımlarla toplantı odasına doğru gitmek yerine ondan uzaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ran koridor boyunca uzun adımlarla toplantı odasına doğru gitmek yerine ondan uzaklaştı. Rindou'nun tamamen anlaşılabilir olduğuna söz vermesinin birkaç nedeni vardı. "Bir, raporunu sunacak olan sanzu" küçük kardeşinin kabul ettiği gibi, kendisi de o pembe pembe saçlı adama gerçekten hiç dikkat etmemişti, ama yine de toplantıyı atlamaya karşıydı. "İki, mikey ortalıkta olmayacak, bu yüzden her şey yolunda!" üzerine bastı. Rindou, kardeşinin tuhaflığıyla başının ağrıdığını hissetti ve herkesin hizada kalmasını sağlamak için akashi'nin orada olduğunu düşünmeye çalıştı. 'Hayır, hayır, son sebebimi dinle. "Bunu atlamam lazım  müstakbel gelinin beni bekliyor" bir şey söylemeden önce küçük kardeşine el sallarken arkasını dönmüştü. 'Beni sonra güncelle', şarkı sesi tonuyla seslendi ve koridordan kayboldu.

Tabii ki, Ran son sebebi uydurdu. Kesinlikle onu beklemiyordunuz çünkü katılması gereken bir toplantısı olduğunu biliyordunuz.  Davetsiz gelip ofisinize dalmak için atlamayı planladığını bilmiyordunuz. "Hey bebek, ben buradayım!" Kapınızı bile çalmadan geldiğini haber verdi ve siz de yerinize zıpladınız.  Başını eğdin ve "Burada olmaman gerekiyor mu?" diye seni şaşırtacak bir yaramazlık şüphesi olması ihtimaline karşı arkasından baktın. Masanıza doğru ilerledi, gülümsemesi hiç solmadı, "Neden olmasın?" Tanrım, bu kadar yüksek bir konuma sahip biri için kesinlikle aptalca sorular sordu, diye düşündünüz. "Yanlış kattasın. Toplantı odası 25. katta, unuttun mu?" diye düşünür gibi suratını ekşitti, "Ah, unutmuş olmalıyım. Oh iyi', mutlu bir şekilde omuz silkti ve öpmeden önce bir tutam saçını okşadı.

Nedense, her zaman yaptığın gibi bu sefer onu ofisinden kovmak istemedin. Belki de onun tatlı jestidir. Bu yüzden onu rahat bıraktın ve işine geri döndün. Gerçek iş kapsamınızla ilgili hiçbir şey yapmıyor olmanız dışında. "Bana burada ne olduğunu anlatmak ister misin?" diye sordu Ran, buruşuk el işi kağıdını ve evraklarının üzerindeki ipeksi şerit şeridini gözlemlerken sesi oldukça meraklanmıştı. Cömert bir miktar çiçek sana daha yakın. "Hm? Oh", bir an için durakladınız, şu andaki ilgisiz faaliyetinizin belirginliğine baktınız. "Bu sabah buket ofisimin önündeydi, önceki eskort ekibimin korumasından olmalı.  Kıskandın mı?" çarpık bir sırıtışla onu kızdırdın.

Bir çiçek kopardı ve kulağının arkasına koyup kıkırdadı, "Çook. Daha sonra?" Cevabından memnun, devam ettin, "Yüzüme itiraf etmeye cesareti olmayan bir adamın hediyesinin değersiz olduğuna karar verdim.  bu yüzden onun yerine çiçeklerle çiçek taç yapıyorum. Nasıl yapılacağına dair kısa bir video gördüm, eğlenmek için deneyeceğimi düşündüm." Cıklamanıza mırıldanarak koştu ve sessizce çiçek zincirinizdeki sapı büküp çevirmenizi izledi. Adının amblemi olan buketin arasında orkide olmaması biraz hayal kırıklığına uğramıştır. Sonra buketin onun için değil senin için olması gerektiğini hatırladı. Ancak bu hissin yerini önündeki güzel manzara aldı, sen masum bir kız gibi şirince çiçekli taç yapıyorsun.

Ran'ın kır çiçeği, papatyalar ve bebeğin nefesinden birkaç çiçek aldığını fark ettin.  Yine de ona aldırmamaya devam ettin ve küçük projene odaklandın. Yoldan geçerken ofisinizin bu kadar sessiz olması genellikle nadirdir. Seni her zaman maskaralığının kurbanı yaptığında iç çekmene rağmen aslında onun bağırsaklarını seviyorsun ama ağzını açmadan etrafta olması takdir edebileceğiniz harika bir değişiklik. İkiniz, bir başkasının size verdiği hediyeyi mahvederken birbirinizin varlığından keyif aldınız. Zaman zaman onun koleksiyonundan çıkardığı çiçekleri, o da sizinkinden bazılarını alırdınız. Ofisinizdeki rahat sessizliği dolduran tek ses, sizi gece geç saatlerde eve gönderirken sık sık söylediği bir şarkının yumuşak uğultusuydu.

Adını seslenip elini avucunun içine aldığında bazı zamanlar geçmiş olmalı. İşte o zaman daha önce topladığı çiçeklerle ne yaptığını gördünüz. Dudaklarında bir gülümsemeyle, sapları nasıl bağladığınızı gözlemleyerek yaptığı çiçek yüzüğü kaydırdı. Yüzük olmak için nasıl yaptığı seni aşan bir şeydi ama sen yine de kabul ettin. "Bu senin bir teklif mi, Ran? Koca bir mücevher şirketini alacak kadar yüklenince, böyle ucuz bir yüzükle eşini hayal kırıklığına uğratırsın" O avucunun arkasını öperken dudaklarında bir gülümseme oluştu. "Hayal kırıklığına uğradın mı?" Sana göz kırptı. "Parmağımdaki çiçekler solmaya başlayınca ne yapacağım?"  "O zaman onlar solmadan önce sana uygun bir yüzük alacağım. Orkide temalı!" ortasındaki en değerli taştan tek bir damla yüzüğün nasıl üç renkli olacağı konusunda onu dinlediniz. Dürüstçe sana değil de kendine evlenme teklif etmeyi planlıyor gibiydi.

Ran'ın tutkulu başıboş konuşmaları, Akashi'nin onun için çığlığı eşliğinde kapınızın yüksek sesle çalınmasıyla bozuldu. Komik buldun çünkü zaten senin ofisin olduğu için yanlış kapıyı çaldığından bahsetmiyorsa, zaten boğazını bağıracaksa kapıyı çalmaya ne gerek var? Azrailin seni almak için buradaymış gibi geliyor "Aşık çocuk'" Elini onun elinden çektin, daha önce bilerek mi bırakmak istemediğinden emin değildin ya da ne tür bir şey olduğu konusundaki ani fikir patlaması yüzünden mi unuttu? "Kesinlikle. Akşam yemeğinde görüşürüz bebeğim?" Tamamladığınız çiçek tacını ona fırlattığınızı görmek için kapınızdan çıkarken size döndü.  "Düşüneceğim." hediyesine mahcup bir şekilde gülümserken onu el salladın.

Toplantı odasına giden yol ve tüm rapor sunumu boyunca, kaygan saçlarına çiçekli bir taç takmış bir aptal gibi gülümsüyor.  Rindou, yüzü kızaran ve yanan bir mahcubiyet olanın neden o olduğundan emin değildi, ama bir süreliğine kardeşini kardeşlikten reddedecek.

Nedense Ran ve Rindo'yu hep karıştırıyorum Ran da daha çok Rindo Rindo'da ise daha çok Ran tipi var :D

İstek karakter alıyorum --->

Tokyo Revengers | OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin