Özet: Ailen sana karşı her zaman katı olmuştur - klanınızın seçkin geçmişi nedeniyle buna göre davranmanızı beklemiştir. 22 yaşındaki kızları, Tokyo'da tanıştığı sıradan biriyle evliliği hakkında onlara bilgi verirse ne olur?
Uyarılar: hamilelik, gereksiz ebeveynler, slight angst
Bütün yolculuk sessizdi. Tren hızlı bir şekilde ilerlemeye devam ederken elleriniz erkek arkadaşınızın ellerine kenetlendi. Birkaç dakika içinde, Tokyo'dan kilometrelerce uzakta, hyogo prefektörlüğü bölgesinde, memleketinizde olacaksınız.
Stoacı ve elitist bir ailede büyüdüğünüz için gergindiniz - toplu taşımanın yaydığı soğuğa rağmen parmaklarınız kıpır kıpır ve avuçlarınız terliyordu. Bugün anne babana evliliğini anlatmak üzeresin. Üç yıllık erkek arkadaşın Nahoya Kawata ile evleneceksin - Shibuya, Tokyo'da tanıştığın adam. O zamanlar şehir hayatı hakkında hiçbir şey bilmeyen liseli bir kızdın. Bir grup adam tarafından saldırıya uğramak ve çeteleşmek üzereydiniz - ta ki o tarafından kurtarılana kadar.
Önce, ailen tarafından Tokyo'ya yüksek kaliteli bir kız okulunda okuyabilmen için gönderilen masum bir taşralı hödüktün. Hayat çok sıkıcıydı - ta ki Nahoya ortaya çıkana kadar. Seninle takılmak için seni okul yurtlarından gizlice çıkarır ve seni daha önce hiç görmediğin rastgele yerlere götürürdü. Sonunda, senden resmi kız arkadaşı olmanı istedi - bu teklifte onun teklifini kabul ettin ve ona tatlı onayını verdin.
Nahoya iyi bir adam. İlişkinin ilk birkaç ayı inişli çıkışlı geçti ve onunla yaptığınız tartışmalar bazen zehirliydi. Ama ikiniz de birbirinizle iletişim kurdunuz, aranızdaki anlaşmazlıkları çözdünüz ve birbirinizin farklılıklarını kabul ettiniz. Yine de, olağan tartışma anne babanız hakkında olacaktır.
Bir erkek olarak, Nahoya onu ailenle tanıştırmanı istiyor ama sen bu konuda tereddütlüydün. Stoacı bir geçmişe sahip olduğunuz için, ailenizin sizden ondan ayrılmanızı isteyeceğinden korktunuz. İlk başta, onlarla tanışmasını istemediğin gerçeğinden hoşlanmadı - ama sonunda, onlarla rahat olmadığın gerçeğini kabul etmeye başladı. Sorun Nahoya değil, ama ailen ve onların kaba dış görünüşü.
Bugün onları iki önemli şey hakkında bilgilendirmek üzeresiniz: evliliğiniz ve büyüyen aileniz. İşlerin nasıl gideceği hakkında hiçbir fikriniz yok; ama onlardan her şeyi saklamak da iyi bir fikir değil. Eninde sonunda öğrenecekler ve bu yüzden onları gerçek hakkında hazırlamanız gerekecek.
Aile işini devralana kadar erkek arkadaşın olmasına bile izin yoktu - ama işte buradasın. Erkek arkadaşının çocuğuna üç aylık hamile. Ailen seni zengin ve seçkin bir adamla evlendirmek istedi; muhtemelen seninle aynı kökenden. Ama ne yapabilirsin? Hayat herkes için aynı değildir - ve bu sizin için amaçlanan hayattır; Nahoya, istediğin tek erkek, başkası değil.
"İyi misin y/n?" Nahoya elini tutar ve alnını öper, "Bunu bugün yapmamıza gerek yok, biliyorsun. Stres bebeğimiz için kötü."
"H-hayır..." diye cevap verdin, başını omzuna koyup ellerini sıkıca kavrayarak. "Onlara haber vermem gerekecek, Nahoya. Hayatım boyunca onlardan kaçtım. Onlarla yüzleşme zamanım geldi."
Nahoya'ya durumunuzu anlattığınız an, kafasında bir şey vardı: Evlilik. Başkalarına arsız görünebilir ama kendini erkek kardeşi Souya'ya bakan büyük ikiz olmanın yanı sıra erkek arkadaşın olmanın - seni yapan kişi olacak kadar şanslı olmanın sorumluluk sahibi bir adam olarak görüyor. Mutlu.
"O-oh... biz buradayız." Sana yaşadığı yalnız çocukluğu çok hatırlatan devasa ahşap kapıya bakarken nefesinin altından mırıldandın. "Hadi içeri girelim, Naho."
İkiniz de binaya girer girmez, hizmetçiler ikinize de hizmet etmeye başladılar. Hizmetçilerden biri annenle babanın birkaç dakika içinde yatak odasından çıkacağını söylediğinde daha gergin hissettin. Evdeki yardımcıların size verdiği rahatsız edici bakış şimdiden endişe duymanıza neden oldu - peki ya anne babanız?
"Anne... baba... evleniyorum." Uysalca konuştun - Nahoya'nın kolu omuzlarına dolandı. Annen elinde tuttuğu çay fincanını neredeyse düşürürken babanın gözleri büyüdü. Yüzlerinde bir gülümseme belirdi - hayal kırıklığına uğrayacaklarını biliyordunuz; Bu onların seni ilk kez strese sokması değil, ama onları böyle görmek yine de acıtıyor. Bu arada, Nahoya seni sakinleştirmek için omzuna daireler çizdi. Anne babanı tarif etme şeklinle bunu zaten bekliyordu, bu yüzden ondan pek tepki gelmiyor.
"Hayır, bu adamla evlenmeyeceksin." Baban tısladı, Nahoya'ya dik dik baktı ve sonra sana baktı. "Evlenebileceğin daha iyi bir adam bulabiliriz. ve lisansını yeni bitirdin, değil mi?!"
Nahoya karşı çıkmak istedi ama konuşmasını engellemek için elini tuttun, sana bakmasını ve iç çekmesini sağladın. Kafanı salladın - tokat yemeye hazırlandın ve annenle babanı bilgilendirdin, "Üzgünüm ama ben zaten üç aylık hamileyim."
Çevre daha karamsar hale geldi ama gözlerindeki öfkeyi görebiliyordunuz. Nahoya sana endişeli bir bakış attı ve sadece yutkunabildin. Anne babanın gözlerindeki bakış karardı. Ve onlardan gelecek kırıcı sözler bekliyordunuz. Her zaman tasmalıydın ama bu sefer seni serbest bırakmaları gerekiyor.
Annen gözlerinde yaşlarla azarladı, "Nasıl... Bunu bize nasıl yaparsın, y/n?! Sana verdiğimiz her şeyden sonra!"
"GİT!" baban bağırdı, "Bir daha buraya gelme, y/n. Bizi yeterince utandırdın."
Olanların üzerinden neredeyse üç yıl geçti, yine de her şeyi açıkça hatırlıyorsun; babanızın sesindeki gazap ve annenizin genellikle soğuk ve kötü sesini değiştiren sıkıntılı ton. Onlara gerçeği söylemenin korkutucu anı - ama hiçbir şeyden pişman değilsin. Şimdi, kardeşi souya ile birlikte yaptığı ramen dükkanının yanındaki basit bir evde kocanız ve iki yaşındaki küçük çocuğunuzla mutlu bir şekilde yaşıyorsunuz. İş harika bir başlangıç yapmadı - ama yavaş yavaş küçük dükkan kalabalıklaştı ve ikizlerin sunduğu yemeği tatmak için daha fazla insan geliyor.
Ebeveynlerinizle olan o korkutucu karşılaşmadan sonra, erkek arkadaşınızın yanına taşındınız ve birkaç hafta sonra evlendiniz. Sadece en yakın arkadaşları ve bazı aile üyeleriyle basit bir düğündü. Eski toman üyeleri de oradaydı. Gerçekten gelinliğinizin içinde çok güzel görünüyordunuz; ama Nahoya'nın gözünde seni daha güzel yapan, giydiğin beyaz kumaşın altındaki minik yumruydu. Onun çocuğunu taşıyordun; ve seni her zamankinden daha fazla mutlu olur.
"Anne!!!" iki yaşındaki oğlunuz legolarla inşa ettiği şatoyu göstererek cıvıldadı. İşiniz, zamanınızı çoğunlukla evde geçirmenizi gerektiren ev tabanlı bir işti. Yeterince iyiydi çünkü oğlunuza bakabilir ve aynı zamanda bitirdiğiniz dereceyi değerlendirebilirdiniz.
"Nao-chan..." Oğlunuzun yanına yere oturdunuz ve yanağına bir öpücük kondurdunuz. "Bunda oldukça iyisin, değil mi?"
"Evdeyim!" Nahoya'nın sesi evin her tarafından duyuldu, gözlerinizi parlattı. Oğlunuz ön kapıya yaklaşırken gülümser, babasını selamlar ve gelir gelmez ona sarılırsınız.
"Naoki, bugün annen için iyi bir çocuk muydun?" Nahoya oğlunun yanağını öper ve oğlunuz bu jest karşısında kıkırdadı. Sonra kocan sana bakar ve alnını öper, "Canım, ben geldim."
"Eve hoşgeldin." Paltosunu çıkarıp kenara koyarken ona gülümsedin ve evin içinde giymesi için ona terlik verdin. "Yemek hazır."
İstediğin buydu - oğlun ve kocanla uyandığın bir hayat; Hayatında olduklarına asla pişman olmadın. Ailen sana ihtiyacın olan her şeyi vermiş olabilir ama bu ikisinin sana verdiği koşulsuz sevgi ve mutluluğu değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanficTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...