-Mikey sürekli seni okuldan almaya çalışıyor ve yanında Draken'ı da sürüklüyor. Okunaklı bir şekilde size "Dışarıdayım >:)" diye mesaj atıyor, böylece dışarı çıkabiliyorsunuz ve aslında odaklanmaya çalıştığınız için ona cevap vermediğinizde, sizi de yanına almaya kararlı bir şekilde sınıfınıza giriyor.
-Draken ve Mikey sana karşı son derece koruyucu. Birinin seninle uğraşmasına izin ver ve bu, o kişinin sana saygısızlık etmeye çalıştığı son sefer olacak. Draken onlara biraz anlam vermekte tereddüt etmeyecek ve bitirdiğinde onlara görgü kurallarının önemini vaaz edecekti. Öte yandan Mikey, sizi rahatsız eden birinin haberini alırsa gerçekten tehditkar hale gelir ve onlarla özel olarak ilgilenmeden önce o kişinin izini sürer.
-Her zaman Toman toplantılarındasınız ve temelde oradaki herkes ya sizi seviyor ya da sizi tanıyor. Onlardan özel muamele görüyorsunuz ve Mikey ve Draken'ın yanında durmanıza izin veriliyor, bu da tüm üyelerin size ne kadar saygı duyduğunu gösteriyor.
-Mikey, Mitsuya'ya senin de aileden ayrı olduğunu herkesin bilmesini sağlamak için sana kendi ceketini dikmesini bile söyledi.
-Sizin kelimenin tam anlamıyla hiçbir şey hakkında uzun konuşmalarınız var. Mikey sadece kendi konuşmasını duymayı sever ve dürüstçe hayatı sorgulamanıza neden olacak çok rastgele şeyler söyler ve Draken ara sıra ancak konuşmanın ilginçleştiğini veya sadece saçma olduğunu düşündüğünde söyler.
-Draken ayrıca sizi rastgele kontrol eden tiptir. Elinde bir paket atıştırmalıkla evinize gelecek ve odanızda kendinizi evinizde hissedecek, siz meşgulken olan her şeyle sizi dolduracak.
-Mikey'nin kardeşi seninle çok yakındı çünkü dojoda hep küçük kardeşiyle konuşuyor ve oynuyordun. Shinichiro, seni ve Mikey'yi mülkün etrafında domuzcuklara bindirirdi ya da fırsat buldukça seni dondurma yemeye götürürdü. Seni gerçekten önemsedi ve sanki kendi kardeşiymişsin gibi davrandı ve kazayı öğrendiğinde Mikey'nin yanında olduğundan emin oldun.
-Bu yüzden Mikey seni gerçekten takdir etti ve sanki o gün çok daha yakınlaştınız.
-Mikey ve Draken, hiç beklemediğiniz bir anda size şakalar yapacaktır. Bu, uyurken yüzünüzü kalem ile çizmek, sevdiğiniz kişiyle konuşmaya çalıştığınızda çıkıyormuş gibi davranmak ve saçınızı gökkuşağının neredeyse her rengine boyamak anlamına geliyordu.
-Sürekli sizi sinirlendirdikleri için onların peşinden koşarken boyunlarını buruşturmaya hazır olsanız bile, yüksek sesli ve iğrenç kahkahaları, bu iki aptalı en iyi arkadaşınız olarak gördüğünüz için kendinizi sorgulasanız da onlarla arkadaş olmanın mükemmel bir şey olduğunu biliyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanfictionTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...