Başlık çok mükemmel oldu :D
Mikey
Orada durmuş, dövüşü kazandığınızı bilerek yüzünde küçük bir sırıtışla birinin yüzüne ilk vuruşunuzu yapmanızı izliyordu. Çok şaşırmıştı ama gerçekten değil mi? Senin sert biri olduğunu biliyordu ama beş adamdan oluşan bir grubu yenmek o kadar da zor değildi. "Mikey gördün mü! Kıçlarını tamamen dövdüm" gülümseyip başını salladı. "Kesinlikle yaptın", senin ne kadar güce sahip olduğunu bildiğinden senin incinmenden endişelenmesine gerek yok ama bu onu seni korumaya çalışmaktan da alıkoymayacak.
Draken
Bu adam çok gururlu, herkes dövülürken seni arıyor, senin güvenliğin için endişeleniyor ama seni rahatsız eden bazı adamları dövdüğünü görünce yüzünde bir gülümseme beliriyor. Draken'ın yanında Mitsuya, "Orada sert bir tane var, Draken," diyor. Gururla gülüyor. "Eminim"
Baji
Hey benim ilgi odağımı çalma gibi. Ama o bu konuda çok ukala. "Görüyorsun, bu benim ortağım senin kıçını dövüyor" onlara bir tekme atarken çarpık bir sırıtışla. Sorun yaşadığınızı görürse size doğru koşmaya hazırdır, ancak alanı tek bir tekme ile temizlediğinizi görünce durur. Orada yanıp sönerek duruyor. "Vay canına ahbap, onları gördün mü?" O kulak misafiri olur. "Yaptım ve onlar benim" diyerek yanındaki düşmanı memnuniyetle yumrukluyor.
Chifuyu
Tam yanında bazı adamları silkelemeye ve seni korumaya çalışıyor. Bir dakika onun yanındaydın ve bir sonraki an onu panikleterek gittin. Düşmanlarını yere iterken etrafına bakınıyor. Seni Takemichi'nin yanında bazı adamlarla dövüşürken gördü, kalbi çok hızlı atıyordu ama sonra senin bir adama yumruk attığını ve onu düşürdüğünü görünce şaşkın bir ifadeyle kaldı. Ertesi gün herkese senin ne kadar kötü biri olduğunu ve ona bulaşmamalarını söyledi.
Mitsuya
Bu adama kalp krizi geçirdi, sana yakınlarda bazı adamlarla kavga ederken görüldüğün söylendi. Geldikten sonra, az önce dövdüğünüz adam yığınına gülümsediğinizi görüyor, ayaklarınız düşmanınızın üzerinde duruyor. Mitsuya gülümsemeden edemedi. Sana yaklaşırken ıslık çalarak "Sanırım artık bana ihtiyacın yok"
Sanzu
Birini dövüp hastanede bırakacak güce sahip olduğunu biliyordu ama yine de içinde bu endişe hissini hissetmekten kendini alamıyordu. "Haydi, onlarla dövüşmeme izin ver" diye sızlandın, "Hayır, burada kal" sanzu kolunu çekti. Onun yanından kaçmanız çok uzun sürmedi ve kısa süre sonra yerde yaşam savaşı veren başka bir çeteden rastgele bir adamı gördü :)
Takemichi
Bu adam bir grup uzun boylu korkunç adamla dövüştüğünüz için kalp krizi ve panik atak geçiriyor. Sana koşuyor ve herkesi dövdüğünü görünce ağlıyor. "Lütfen ağlamayı kes, ben iyiyim" diye hıçkırarak vücuduna sarılırken saçlarını karıştırdın. (Bebiş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers | Oneshots
FanfictionTokyo Revengers oneshots, headcanons ⚠️Smut bulunur⚠️ Olan bölümlerin başına uyarı koyacağım Wattpad önce yazdığım kitabı sildi, o kitaptan elimde sadece 3 bölümü var. Eski bölümleri bir daha çevirmem büyük ihtimalle ♡İyi okumalar♡ Başlangıç: 16 A...