Çocuklarını işe götürüyorlar

4.5K 139 64
                                    

Konu: Çocuklarını işe götürüyor

Karakterler: Kazutora, Baji, Chifuyu

Kazutora Hanemiya

Oğlunuz hiç uğraştırmıyor. O iyi bir çocuk.  Ürkek, tatlı dilli, gözünün altındaki mürekkep lekesine kadar babasına tıpatıp benzeyen küçük bir şey. O da kazutora gibi yapışkan.  Yanından hiç ayrılmamak, her zaman küçük bir sülük gibi bacağına yapışır ve yedi aylık hamileyken, bu şimdiye kadarki en hoş şey değildir.

"Yemek çantasını aldı mı?" diye soruyorsunuz, Keisuke'nin saçını karıştırıyorsunuz ve o aralık dişli bir sırıtış sunuyor.

"Mhm, astım pompası ve epipeni - fazladan bir su şişesi de var, yedek kıyafet değişimi, boyama kitabı ve kalemler, birkaç oyuncak." Kocan, çocukça baskılı sırt çantasını omzunun üzerinden sallayarak, "Hepsini aldım bebeğim. Ucube olmak zorunda değilsin, değil mi?"

Kazutora yanağına bir öpücük kondurmak için eğilir. "Benim için dinlen, tamam mı?"  elini sıkıyor ve oğlunu kaldırıyor, küçük gövdeli çocuğu kolayca kalçasına yaslıyor.  Cılız ve minik. "Bütün gün iyi olacak. Kei iyi bir çocuk," diyerek oğluna doğru yöneldi ve bugünlük evden çıkmadan önce seni son bir kez öpmesine izin verdi. 

"Hey, dostum," Chifuyu asla Keisuke tarafından rahatsız edilmedi. Küçük adam arka odada oturuyor ve annesi için resimler renklendiriyor. 

"Annen nasıl dayanıyor?" Keisuke yüzünü kazutora'nın bacağına gizler, "O iyi. Bu yapışkan küçük böceğin evden çıkmasını istedi, böylece kendi başına bir gün geçirebilirdi. Onu tuvalete kadar takip eder."  chifuyu kıs kıs gülerek, keisuke'nin yanağını çimdikleyerek, "tıpkı baban gibi, ha?"  kazutora alay eder ve adamı kenara iter, oğlunu dinlenme odasındaki rahat kanepeye yatırır. Keisuke orayı tercih ediyor, hareketli koridorlardan ve her zaman içeri giren ve yumuşak yanaklarını sıkan müşterilerden uzakta.

"İşemen gerekirse bana haber ver, baban dışarıda olacak. Kaza istemiyoruz, tamam mı, Kei?" Kazutora onu kendi haline bırakır ve her zamanki gibi;  kötü veya olaylı bir şey olmaz. Keisuke eve gitmek için her şeyden daha heyecanlı, kalbinde bir annenin çocuğu. Sana tutkal gibi yapışmış ve bu açıdan da mini bir kazutora.

Keisuke Baji

İkizler küçük pislikler. Sadece genlerinde var.  "Onlarla bir günlüğüne uğraşmaya çalış" diye mırıldanıyorsun, "Araya girmedikleri tek bir çevrimiçi toplantı istiyorum, Keisuke." 

Baji burnunu kırıştırır. Ne kadar kötü olabilirler? Tanrı bunu sorduğuna pişman mı? Onlar cehennem yaratıkları, petshop'ta teröre hükmediyorlar. Kazutora'nın sessiz küçük oğlu ya da chifuyu'nun yardımsever küçük meleği gibisi yok. Kuşlar ciyaklamayı bırakmadı ve başka bir koridora kedi kumu döküldü.

"Tamam, bu kadar."  Baji iki küçük kızını da kollarının altına sıkıştırıyor. Onları dinlenme odasına götürür, Kazutora ve Chifuyu herhangi bir müşteri görmeden olay yerini temizlemekle meşguldür. "Siz ikiniz burada kal-"

"İstemiyorum baba!" Mio, küçük ikiz, itiraz eder, babasının ona yolladığı sert bakışla kesilir. Azarlanmayı beklerken miki ablasının koluna girer. 

"Anneye söyleyeceğim." Baji bitirir, " Ve bir hafta boyunca tatlı yok." çeşitli oyuncakları masanın üzerine koyarak ekliyor. "Şimdi burada oturun ve oynayın. Tamam mı?"

"Evet baba," hep bir ağızdan çan sesi. Tabii ki bu uzun sürmez ve her şeyin sonunda, ana mağazaya geri dönerler ve müşterileri rahatsız ederler. Baji çocukları dizginlemediği için gerçekten pişman olur.

Chifuyu Matsuno

Etsuko Matsuno iyi bir kız. Yardımsever bir kız. Chifuyu'nun ondan istediği her şeyi yapıyor, ama aynı zamanda bugün kazutora'ya çok bağlı.

"Etsuko, neden şimdi buraya gelmiyorsun?" Chifuyu dökülüyor, çünkü değerli küçük kızı arkadaşına kirpiklerini çırpmakla çok meşgul.

"İyiyim baba!" cıvıldayarak ona tatlı bir gülümseme fırlattı ve Kazutora'nın kulaklarını tıkayarak konuşmaya geri döndü.  adam Chifuyu'nun yapacağı gibi düzgün tepki bile vermiyor. 'Gerçekten' ve nefes nefese hareketlerinde coşku yoktur. 

Günün sonunda, Kazutora her zamankinden daha yıpranmış görünüyor. Etsuko kesinlikle çok konuşuyor, hala gevezelik ediyor, şimdi de ceketinin fermuarını çekip onu dışarı çıkaran babasına. "Baba" diyor, "Bir daha seninle çalışmaya gelmiyorum." Etsuko, caddeyi birlikte geçerken minik eli serçe parmağını tutarak bitiriyor. 

"Ah? Neden?" Chifuyu mırıldanır, arabanın kilidini açar ve onu ön koltuğa oturtmak için alır. 

"Çünkü babam üzgün görünüyordu... onunla konuşmadığımda," Etsuko somurtkanlığını taklit ediyor, "dudakların hep böyleydi baba."  emniyet kemerini onun yerine takarken yanağını sıkıyor.

İstek karakter alıyorum --->

Tokyo Revengers | OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin