Caught kissing my brother's friend

5K 160 197
                                    

Konu: Onlar senin ağabeyin/kardeşin ve sen onların en yakın arkadaşıyla sevgilisin. Onlar seni onu öperken yakalıyorlar

Başlığı nasıl Türkçe'ye çevireceğim bilemedim o yüzden uzun uzun anlattım

"Bugün eğlenceliydi bebeğim." Eve giderken birbirinizin ellerini tutarken randevunuza gülümsediniz. İkiniz de lunaparkta takıldınız, sinemaya gittiniz ve biraz tatlı yediniz. Onlarla ilk randevundu ve seni gerçekten mutlu etti. Yani, uzun zamandır aşık olduğun kişi sonunda sana çıkma teklif etti. Kim olmaz? Hatta sonra seni eve getirmek için gönüllü oldu. 

İkiniz de evinizin önünde durduğunda içini çekti. "Geldik y/n." 

"Evet, çok teşekkür ederim."  Ayrılmaya çalışmadan önce onlara sıcak bir kucaklama verdin. Ama bileğini tuttuklarında durduruldun. 

"Bir öpücük ver." diye talep ettiler - gözleriniz büyüdü ve utançtan midenizde bir yumruk hissettiniz. 

"H-huh? bir öpücük?" Panikledin, ailenden kimsenin etrafta olmadığından veya ikinizi de izlemediğinden emin olmak için etrafınıza bakındınız. Kimseyi görmedin ve ona "Tamam. ama önce gözlerini kapat, tamam mı? sadece bu seferlik" dedin. 

Dudakların onun üzerine indi - seni kendine çekerken ağzının yumuşaklığını hissettiniz. Samimi anınız güzel gidiyordu - arka planda birinin garip bir şekilde öksürdüğünü duyana kadar. Onu hemen uzaklaştırdın. 

Manjiro "Mikey" Sano:

"Hey, Mikey." Draken ikinize doğru gelirken içini çekti ve az önce tanık olduğu şey yüzünden arkadaşına ölümcül bir bakış attı. "Kız kardeşimle çıktığını bilmiyordum."

"Huh? Üzgünüm, Ken-chin." mikey arkadaşına arsızca gülümsedi, "Değilsin-"

Mikey Draken'ın arkadaşı olabilir ama sen hala onun kız kardeşisin.  Özellikle erkek arkadaşınla çıkabilmek için daha önce bir bahane uydurmuş olman gerçeği var.

"Bana arkadaşlarınla ​​grup çalışmasında olduğunu söylemiştin, y/n." Sen sadece kafan aşağıdayken sessiz kaldın, oyun salonlarından kazandığın peluşu sımsıkı kucakladın.

"Odana git y/n. Mikey ve ben konuşacağım." sen devam ederken draken azarladı. 

Ama sen daha içeri girmeden Mikey'e ellerini salladın ve ağzınla "Hoşçakal" dedin. (başka neresiyle diyecekti) O sana gülümsedi ve geri salladı.

"İyi geceler, y/n-chan!" Mikey sen içeri girerken selamladı. Draken'in bir damarı attı.

"Beni görmezden gelme, Mikey!" Draken ciddi bir ses tonuyla iç çekerken, "Kız kardeşime gerçekten iyi davransan iyi olur, tamam mı?! Ona zarar verme."

"Neden ben, Ken-chin?" Y/n'yi çok seviyorum!" 

Ken "Draken" Ryuguji:

"Hey, hey, bu kadar yeter."  Mitsuya ikinizi de görünce içini çekti. Sağ ve sol kalçalarında Mana ve Luna saklanıyordu.  Görünüşe göre kardeşine başka bir çocuğu öptüğünü söyleyen onlarmış. (Bacaksızlara bak sen)

Burada yasa dışı bir şey yapmıyoruz!" Mitsuya evinizin kapısından ikinize doğru gelirken şikayet ettiniz.

"Mana ve Luna,  y/n-neechan'ı odasına götürür müsünüz? Ben ve Draken'in konuşması gerekiyor." İkizlere gülümseyerek başlarını salladılar ve onun emirlerini yerine getirdiler. Sinirli halin kız kardeşlerin tarafından evin içine sürüklendi.

"Onu olduğu gibi kullanmıyorsun.  Emma'nın yerini doldurmak için yapıyorsun, değil mi?" Mitsuya Draken'a dik dik baktı ama o sadece kısa boylu adama karşı alay etti.

"Hayır." draken yanıtladı, "Y/n'yi olduğu gibi seviyorum. Mutlu olmamı istediğini biliyorum."

Mitsuya içini çekti, "Harika."

Chifuyu Matsuno:

"Oi, chifuyu!" Baji az önce tanık olduğu şey yüzünden chifuyu'nun yakasını elleriyle kavrayarak homurdandı  "Kız kardeşime ne yapıyordun?!"

"Onii-chan!"

"Baji-san!"

Baji ikinize bakarken sesiniz Chifuyu'nunkiyle çarpıştı. En iyi arkadaşından siktir.  "Aslında kız arkadaşlarımla takılmıyordum..." Ağabeyinden özür diledin. "Chifuyu ile çıkıyordum."

"Jesus, y/n..." Baji içini çekti, parmakları şakaklarını daireler çizerek ovuşturdu. "Sakın bir daha anneme böyle yalan söyleme. Odana git. Geç oldu ve annem endişeli." 

Başını salladın ve kardeşinin emirlerine uydun. Eve geldiği an kesinlikle Chifuyu'ya mesaj atarsın.  Öte yandan, ikisi senin hakkında bir konuşma yaptı. 

"Oi, Chifuyu. bana bir şey olursa, y/n'ye dikkat etsen iyi olur, tamam mı?"  dedi Baji kaşlarını çatarak.  "Bazı düşmanlar benim için intikam almak için peşinden gelebilir ve ben onu korumak için orada olmayabilirim." 

"Oi, oi. baji-san! sana bir şey olmayacak!" (AĞLİCAM) Chifuyu, güvence olarak bir kolunu omzuna atarak arkadaşına sırıttı. "Ve y/n'ye de bir şey olmayacak. Ne olursa olsun onu koruyacağım!" 

Ran Haitani:

"Y/N... geç oldu, değil mi?" İzana utanmış halinize baktı ve birkaç saniye sonra Ran'a baktı. "Cidden, y/n? Haitani Ran?" 

"İzana-nii!" Kardeşinin az önce ne gördüğünü anladığında yanakların ısındı. Akranlarından birini öpüyordun- Haitani Ran. 

"Özür dilerim, İzana." dedi Ran kardeşine eğilerek. "Sanırım gitmeliyim-"

"Burada kal. Y/n, odana git." 

İki erkeği konuşmaları için bırakarak içini çektin. Kardeşin İzana, sinirlendiğinde oldukça korkutucu.  ve bu yüzden, size ne söylerse onu takip etmek zorundaydınız.

"Ran haitani..." İzana yüzüne bir yumruk indirdi - bu, örgülü saçlı adamın biraz kan tükürmesine neden olan acı verici bir yumruk. "Kız kardeşim yaralanırsa, dikişten fazlasını alırsın. Duydun mu? O senin diğer kızların gibi değil. O benim prensesim." 

Rindou haitani:

"Kaku-nii!"  Ağabeyin Kakucho Hitto'yu görünce şaşırarak çığlık attın.  Seni erkek arkadaşından uzaklaştırırken yüzünde bir kaş çatma belirdi. 

Kardeşin başka bir çete üyesiyle çıkma fikrini desteklemiyor. Aslında nefret ediyor. Çete dünyasına çekilirsen ve sana bir şey olursa, Kakucho ne yapacağını bilemez.  Kendisinden başka suçlayacak kimsesi olmayacak. 

Kardeşin tarafından evin içinde sürüklenirken, binaya girerken kaşları çatık olan Rindou'ya baktın. 

"B-bye, Rindou!" 

Kakucho'nun gözleri ilk isim bazında genişledi. Bir kez daha bileğini çekiştiriyor, "Ona güle güle deme, y/n!" 

Atsushi "Akkun" Sendo:

"A-akkun!" Takemichi, kız kardeşinin en iyi arkadaşlarından birini öptüğünü görünce panikledi. "Y-y/n-chan?!" 

"O-oh, Takemichi!" Kardeşinin yüzünde okunamayan bir ifade olduğu için terlersin. Ayrıca az önce tanık olduklarından dolayı çok suskun.

"İçeride olmam gerekiyor..." diye özür diledin. Eve girmeden önce gülümsedin, "İyi geceler Atsushi. Bugün gerçekten çok eğlendim." 

"Y-y/n-chan ve Akkun.." Takemichi nefesinin altında söyledi, yanakları hala kırmızıydı, gözlerinin önündeki senaryodan dolayı kızardı. 

"Takemichi.." Akkun dediği gibi içini çekti, kardeşinin onayını istiyordu.  "Benden şüphe ettiğini biliyorum.  ama y/n konusunda ciddiyim. Onunla olmak istiyorum. Sana uyar mı?"

Takemichi arkadaşına gülümsedi. "Elbette Akkun! Sen olursan canım kardeşime bir şey olmaz."

Tokyo Revengers | OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin