MEDYA : WOOJIN
yerim ya bu çocuğu 😘😍
Umarım yeni kitabımı beğenirsiniz. Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışacağım.
Hergün bölüm atmaya çalışacağım. Çok fazla işlerim olmazsa yazarım.
.
.OY VERMEYI EKSIK ETMEYIN 🍀💜
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🤍🍀İYİ OKUMALAR 🍓🎀
🌈💙🐼🌈💙🐼🌈💙🐼🌈💙🐼🌈💙🐼
WOOJIN 'DEN :
Okuldan erken çıkıp evime doğru yol aldım. 3 senedir Türkiye'de yaşıyorum. Gerçekten çok güzel bir ülke. Yemekleri, tarihi yerleri efsane . Ailem güney korede yaşıyorlar. Onlardan uzak kalmak beni üzüyordu. Ama üniversitemi burda okumak için onlara yalvarmıştım. Türkiye 'yi çok seviyordum ve burda okumaya karar vermiştim. Ailemi zorda olsa ikna etmiştim.
Ailemi çok seviyorum. Onlar benim en büyük destekçim. Ben interseksüel bireyim. Ailem beni her koşulda destek çıktılar beni korudular. Her türlü imkanı verdiler. Onlara minnetarım.
Onlara sahip olduğum için çok şanslıyım.
Evimin yakınına geldiğimde köşedeki markete girip alıştırmalık birşeyler alıp kasaya doğru yöneldim. Aldıklarımın parasını ödeyip oradan ayrıldım.
Binanın önüne geldiğimde kalabalık vardı . Binanın önüne yanaşmış bir kamyon vardı. Galiba birileri taşınıyordu. Adımlarımı hızlandırıp kalabalığın yanına vardım.
Yöneticinin yanına varıp hafif bozuk türkçem ile selam verdim.
" merhaba efendim. Buraya yeni birilerimi taşınıyor " diye merakla sordum.
Yönetici " Merhaba Woojin . Evet buraya yeni bir aile taşındı. 5. Kat , no dörde " dedi gülümseyerek. Gerçekten çok iyi bir adamdı. Bana her zaman yardım ederdi.Benim tam karşıma taşınıyorlardı. Umarım iyi anlaşabileceğim birileri olurdu. Bazı gereksiz insanlar yüzünden ırkçılığa ugruyordum. Bazen kendimi kötü hissediyorum.
Yönetici Akif abinin yanından ayrılarak asansöre doğru ilerledim. Asansörün düğmensine basıp bindim. 5. Kata basarak beklemeye başladım.
Asansör durup kapı açılınca çıktım. Kapımın karşında bir adam telefonuyla konuşuyordu.Sert yüzlü, uzun boylu, yakışıklı , iyi vücutlu mükemmel bir adam duruyordu.
Etkilenmemek elde değildi.Gözlerimi adamdan kaçırıp önüne bakarak kapıma doğru ilerledim. Sert birseye çarptığımda ağzımdan acı bir inleme çıktı. Burnum çok acımıştı. Burnumu tutarak kafa mı kaldırdığımda o adamla göz göze geldim. Oldukça benden uzundu. Kafamı kaldırıp köyü kahverengi gözlerine baktım.
Adamdan gözlerimi kaçırıp kafamı yere eğerek " özür dilerim. Benim hatam, kusura bakmayın "dedim.
Çok utangaç bir insandım. Kesin kızarmıştım.
Çenemde bir el hissettim. Adam çenemden tutup kafamı kaldırıp göz göze gelmemizi sağladı."Sorun değil ufaklık. Ama biraz daha dikkatli ol . Belki bana değilde duvara çarpabilirdin. " dedi kalın tok sesiyle.
Kafamı hızlı hızlı sallayıp yanından hızlıca ayrılıp kapımın önüne gelip cebimden anahtarı çıkarıp kapıya soktum. Iki tur çevirip içeriye girdim. Kapıyı kapatır kapatmaz soluklandım. Yine kendimi rezil etmiştim.
Kapının önünde oyalanmayarak odama geçip üzerimi değiştirdim. Mutfağa gidip kendim için bir kaç şey hazırlayıp yedim ve bulaşıkları makinaya dizip salona ilerledim.
Kanepeye yattım .
Telefonumu açıp imstagramda gezinmeye başladım.SERKAN ' DAN :
Yanımdan hızlıca geçip giden ufaklığa baktım. Buranın yabancısıydı belli . Kesin öğrencidir.
Sevimli yüzü ile çok tatlıydı. Utangaç olduğu her halinden belliydi.
Hafif pembemsi yanakları ve kırmızı dolgun dudaklarıyla çok güzeldi- ahh ne diyorum ben ya diyerek eve girdim. Bu çocukla çok sık karşılaşacaktım belli.Eve girip kapıyı kapattım. Mis gibi kokular geliyordu. Annem yine lezzetli yemekler yapıyordu. Salona geçip oturdum.
Kız kardeşim melisa ve annem ile yaşıyordum. Onlar benim herşeyim.
Babam ben 15 yaşındayken trafik kazasında ölmüştü. Babam öldüğünde hepimiz yıpranmış durumdaydık. Annem çökmüştü. Kız kardeşim daha 9 yaşındaydı. Hiçbir şeyden haberi yoktu. Sürekli babamı soruyordu. Ama bi yalan uydurup avutuyorduk.O günden sonra bana çok fazla yük binmişti. Ufacık yaşımda çalışmaya başlamıştım hem okuyor hem çalışıyordum. Annem de bazen çalışıyordu. Eve katkıda bulunuyordu. Sağolsun ki akrabalarımızda çok yardım etmişler di bize.
Okuyup trafik polisi olmak istedim. Babam gibi kimse ölmesin diye çok çabaladım ve istediğim hayalimdeki mesleği elde ettim.
Dikkatsiz, başıboş serserileri engellemek artık bana farzdı ve ben işimi layıkıyla yapıyordum.
Annemin sesiyle kendime geldim ve Mutfağa geçtim. En sevdiğim yemek papatesli kıymalı lazanya yapmıştı annem.
Hızlıca masaya oturup yemeğimi yemeye başladım.
Güzel bir sohbetle yemeğimizi yeyip içeri geçtik. Güzel bir dizi açıp izlemeye daldık.
🍓🦋🐰🍓🦋🐰🍓🦋🐰🍓🦋🐰🍓🦋🐰🍓
EVET ARKADAŞLAR BU GEÇİŞ BÖLÜMÜYDÜ. KISACA TANITTIM.
UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
SİZİ SEVİYORUM 😘🤞
KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM🌸🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor