🦋 13. BÖLÜM 🦋

6K 227 87
                                    

MERHABA AŞKLARIM

NASILSINIZ ?

OY VE YORUMU EKSIK ETMEYIN 💜

SİZİ SEVİYORUM. 💓🥰

İYİ OKUMALAR  🤗💙💛

***************

WOOJİN'DEN :

1 Hafta Sonra

Serkan ile  ilişkimiz çok güzel gidiyordu.  Onu ailemle tanıştırmak istiyordum.  Annemgil buraya geleceklerdi. 

Ailemle tanışmak için çok heyecanlıydı.  Ve biraz da korkusu vardı.  Beni severler mi,  kabul eder ler mi? Diye.  Ona korkacak bir şey olmadığını söylemiştim.

Ailem Yarın buraya geleceklerdi. 

Serkan markete gitmişti . Bazı eksik şeyler vardı.
Üzerimde  ince askılı  atlet ve kısa şort vardı . Evde rahat giyinmeyi çok seviyordum.

Kapının çalması ile mutfaktan çıkıp kapıyı açtım.  Ellerinde poşetlerle serkan vardı.  Ona gülümseyip ellerindeki bir kaç fazla poşeti alıp mutfağa geçtik.

" Bebeğim neden böyle kapıyı açtın.  Ya ben olmasaydım.  Seni kimsenin böyle güzel  görmesini istemem "  dedi sona  doğru huysuzca. Onun bu hâline gülüp karşısına geçip kollarımı boynuna sardım.

" nasıl açmışım kapıyı " dedim arsızca.  Gözlerindeki tutkuyu görmüştüm.

Kulağıma doğru eğilip " senin güzel ve seksi vücudunu kimsenin görmesini asla istemem güzelim " dedi ve boynuma öpücük kondurdu.

Şuan ikimizde cinselliğe açtık.  Daha önce hiç biriyle ilişki yaşamamış ve ilişkiye girmemiştim.

Bu konuda biraz korkum vardı.

Serkan boynuma sıra sıra öpücükler bırakıyor bir yandan  belimi okşuyordu.

Yüzlerimizi eşitleyip gözümün içine bakıyordu.  Şuan aşırı derecede onu istiyordum.  Yüzlerimizi yakınlaştırıp,  dudaklarımızı birleştirdik. 

Git gide sert öpmeye başlamıştı beni.  Serkan benim üst dudağımı emerken bende onun alt dudağını emiyordum .

Dili ağzımın içine girip dilim ile buluştu.  Beni kucağına alıp yatak odama  götürdü.

Hâlâ öpüşmeye devam ediyorduk.  Beni yatağa usulca yatırdı.  BBacaklarımın arasına girip öpmeye devam etti. 

Birbirimizden ayrılıp " Çok güzelsin woojin.  Sana doyamıyorum.  Herşeyinle beni mest ediyorsun güzelim . Dudaklarının tadına bayılıyorum " dedi. Kendinden geçmiş sesiyle.  Fazla istekliydik.

Yeniden dudaklarımızı birleştirdik. Sert ve hızlı öpüşüyorduk.  Zevk ,tutku , sevgi herşey  vardı öpmüşmemiz de. Onu çok seviyordum ve ilkimi onunla tadacaktım.

🔞 SMUT UYARISI 🔞

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

Serkan boynuma doğru yöneldi.  Bir yandan öpüp emiyor ısırıyordu.  Boynumuyalayıp emiyordu sertçe.

Ağzımdan zevk dolu bir inleme çıkmıştı. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin