🦋 6. BÖLÜM 🦋

7.1K 329 60
                                    

Medyadaki şarkıya bayılıyorum 😍

Merhaba arkadaşlar 🥰🌈

Nasılsınız?

Emeğe saygı olarak OY ve yorum yaparsanız sevinirim aşklarım 🥰🐥

Bugün kuzenimle PapatyaKz9  çok eğlendik.  Bilgisayardan gerilim ve korku filmi izledik.  Gerçekten çok güzel bir gün geçirdik beraber.

Azda dedikodu falan ohoh. 😁😅

Ohmm neyse..

İYİ OKUMALAR 💫🤍

●●●●●●●●●●

WOOJİN'DEN :

Eve gelir gelmez kendimi banyoya attım.  Hızlıca soyunup  suyu hazırladım. 

Güzelce banyomu yapıp,  odama geçtim . Dolabımın kapağını açıp şöyle göz gezdirdim. 

En sevdiğim pembe gömleğimi elime aldım . Ardından da kumaş siyah dar bir pantolon çıkardım.

Iç çamaşırda çıkarıp giyindim.  Çok güzel olmuştum.  Beyaz tenli olduğum için canlı renkler bana çok yakışıyordu.

Kokusu çok güzel bir parfüm alıp sıktım.

Woojinin giydiği kıyafetler ⤵️

Saçlarımı kurutup şekil verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı kurutup şekil verdim. Koluma siyah saat ve gümüş kolye ve parmaklarıma bi kaç güzel yüzük taktıktan sonra tamamdım.

Çok şık ve güzel olmuştum.

Saate baktığımda 18.45 geçiyordu.  Son kez kendime baktıktan sonra odadan çıktım .

Beyaz spor ayakkabımı giyerek kapıyı kapatıp 1 tur kilitledim. 

Içimde anlamlandıramadığım heyacan vardı. 

Kapının önüne gelince zile bastım. 10 saniye içinde kapı açıldı.  Karşımda bütün neşesiyle bana gülümseyen melisa vardı.

" Hoşgeldin woojin.  Geç içeri abim salonda oturuyor.  " deyince sanki kalbim hızlanmıştı.  Salak gibi neden hızlanıyordu anlamıyordum.  Galiba stresten olmalıydı.

" Hoş buldum melisa. Tamam" diyerek salona ilerledim.  Serkan kanepeye yaşlanmış bacakları aralı elinin birini kanepenin başlığına koymuş diğer eliylede kumanda ile televizyonu değiştiriyordu.  Nedense bu hali bana şey seksi gelmişti.

Kendimegelerek serkan 'ın yanına adımlaďım. Beni görünce yerinden doğrulup hiç eksik etmediği gülüşü ile bana sarıldı. 

Galiba kalbim ritmini kaybetti.  Çünkü fena hâlde atıyordu.

GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin