MERHABA CANLARIM 😊🤍
NASILSINIZ?
OY VE YORUMU EKSIK ETMEYIN 😇
SİZİ SEVIYORUM CANIMIN İÇLERİ💜💙
ayazyusufmet -Son_Nefes- iremthekiller bu bölümü size hediye ediyorum canlarım
İYİ OKUMALAR 🍭🌸
............................
WOOJIN :
Sabah kalktığımda kendimi farklı hissediyordum. Dünkü şeyler aklıma geldikçe biraz utanıyordum .
Soluma baktığım da yanım boştu. Mis gibi kokular geliyordu. Ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp odadan çıkıp mutfağa ilerledim.
Içeriye girdiğimde harika bir sofra duruyordu önümde. Bana böyle ilgili davranması beni çok mutlu ediyordu. Sevildiğimi hissediyordum.
Pankek yapıyordu ve ben bayılırdım. Özellikle arasına çikolata sürüp yemeye başladıysam duramazdım.
Hâlâ beni fark etmemişti. Işine odaklanmıştı.
Gidip kollarımı yapılı bedenine sardım. Güvenli limanımdı. Bana dönüp sarılmıştı sımsıkı..
" Günaydın güzelim. Iyi misin? Ağrın sızın var mı" diye sordu. Beni düşünmesi güzel hissettirmisti.
" Günaydın sevgilim. Hayır bir ağrım yok çok iyiyim" dedim . Bana gülümseyip alnımdan öptü.
" Gel ozaman kahvaltı hazır. Sevdiğin güzel şeylerden yaptım " dedi huzur veren sesiyle.
Başımla onu onaylayarak masaya oturdum ve kahvaltımi yapmaya başladım.
Yetenekli sevgilim benim.
....
Kahvaltıyı yapmış evleri düzenlemiştim. Akşama doğru annemgil istanbul'da olacaktı. Onları almaya gidecektik Serkan ile.
Birlikte güzelce vakit geçirmiştik..o fazlasıyla heyecanlıydı.
Telefonumun çalmasıyla hemen aldım. Arayan babamdı.
...
Babam ve annem gelmişlerdi . Arabaya binip hızlıca havalimanına ggitmiştik .
Onları özlemiştim. Arabadan inip etrafı inceliyordum. Tam os sırada ileride bankta oturan anne ve babamı görmüştüm. Koşarak onlara doğru gitmiştim.
Beni ilk annem fark etmişti. Beni görünce ayağa kalkıp kollarını açmıştı. Anneme kocaman sarılıp öpmüştüm.
Babamı da sarılmıştım. Serkanda yanımıza gelmişti.
Biraz annem ve babamdan çekinmişti. Bu bello oluyordu.
Anneme serkanı biraz anlatmıştım. Resmini falan göndermiştim. Beğenmişti.
Umarım babamda serkanı severdi.
Annem için de aynısı idi. Beğenmişti umarım huy ve kararkter olarak da severdi.
Serkan la babamı ve annemi tanıştırmistim ayaküstü.
Beraber arabaya ilerleyip valizleri bagaja yerleştirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor