MERHABA CANLARIM 🍓
Kitabım nasıl gidiyor?
Beğeniyor musunuz?
Oy ve yorumu eksik etmeyin lutfen🥺💜
Sizi seviyorum 💗
İYİ OKUMALAR 🤍🍓
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
SERKAN 'DAN :
İş yerine geldiğim gibi kendimi koltuğa atmıştım. Dün uyayamamıştım. Zihnimi woojin ele geçirmiş gibiydi. Sürekli dalıp gidiyordum. Kendime bazen zor geliyordum.
Masamdaki dosyalara bakıp iç çektim. Zihnim doluyken nasıl bitecektim bunları.
Kendime gelme umuduyla bi kahve alarak bahçeye çıktım. Belki temiz hava iyi gelirdi.
Temiz havayı içime çektim. Biraz olsun rahatlamıştım. Kahvemden bir yudum aldım.SSessizce kahvemi içerken yanımda bir hareketlilik oldu. Kafamı çevirip baktığımda onu görmüştüm. Başımın belası idi.
Sürekli bu kadından kaçmaya çalışıyordum. Ama sülük gibi peşimi bırakmıyordu. Beni sevdiğini söylüyordu. Saçma sapan hareketler yapıyordu ve beni sinirlendiriyordu.
2 yıldır beni sevdiğini söylüyordu. Onu defalarca reddetmeme rağmen hala peşimdeydi. Takıntılı bir manyaktı bu kadın.
Hızlıca yerimden kalkıp bir şey demeden hızlı adımlarla binaya girdim. Arkamdan sesleniyordu ama duymazlıktan geliyordum.
Odama girip sert şekilde kapıyı kapattım. Derin bir nefes alıp verdim. Neydi bu kadından çektiğim.
Burda bi tek benim gay olduğumu kerim biliyordu. Ilk başlarda şaşırmıştı ama sonra bana çok fazla destek olmuştu.
Kendisi de evli idi. 1 yıl evlilerdi. Çok mutluydu. Eşide hemşireydi . Biribirlerini çok seviyorlar. Bir ömür boyu mutlulukları bozulmazdı inşallah.
Arkadaşımı mutlu görmek beni de mutlu yapıyordu.
Masamın başına geçip dosyaları teker teker incelemeye başladım. En azından kafamı buna verince zihnimdeki düşünceler geçerdi.
2.saatin sonunda dosya işini bitirmiştim. Boynum ağrımıştı. Hafif boynuma masaj yapıp arkama yaslandım.
Gözlerimi dinlendirmek amacıyla kapattım. O sırada kapım hızlı açılmıştı.
Gözlerimi araladığımda gelen kerimdi. Bugün enerjik gibiydi.
Gelip yanıma oturdu. Heyacanla konuşmaya başladı. " oğlum bugün çok mutluyum kimse benim mutluluğumu bozamaz. Bil bakalım hayatımda aldığım en güzel haber ne olabilir? " diye sorunca biraz afalladım.
Düşünüyordum ama aklıma onu böyle mutlu edecek şey gelmiyordu.
Ona bakıp " Yok lan gelmiyor aklıma. Söyle hadi seni böyle mutlu eden haber ne?" Dedim.
Bana gülümseyerek bağırmaya başladı .
" serkan, baba oluyorum lan eşim hamile. Bundan başka ne mutlu edebilir beni " diye söyledi.
Ona gülümseyerek sıkıca sarıldım. Baba olmayı çok istiyordu.
" hayırlı olsun kerim. Umarım bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız " dedim.
Mutlu olmuştum gerçekten onun adına.
Birbirimize sarıldıktan sonra karşılıklı oturduk. O bana heyecanlı heyacanlı bebeğine alacaklarını anlatıyordu. Gözlerinin içi parıldıyor du resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor