Merhaba canlarım 💗
Ben geldim. 😊🐰
Bu aralar yazamadım. Internetim yoktu ve yoruluyordum.
Sizi özledim. 🥰🌸
Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin 😊💙
Haftaya daha sık bölümler gelir.
Sizi seviyorum 🤍❤
İYİ OKUMALAR BEBEKLERIM 💜💙🤍💗
.
.
.
SERKAN'DAN:
Sabah uyandığımda yanımda yatan güzelime baktım. Çok güzeldi.
Uzamış saçları yüzüne geliyordu. Saçlarını yüzünden çektim ve alnına küçük öpücük koydum.
Çok güzel uyumuştum. Hayatımın en güzel uykusu diyebilirdim.
Güzel yüzüne öpücükler kondurup yataktan doğruldum. Sevdigim için güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyordum.
Ilk önce banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Işimi halledip mutfağa gittim. Telefonumu masanın üzerinde görünce elime aldım. Kim bilir kimler aramıştı.
Telefonumu açıp baktığım da 12 cevapsız arama ve 7 mesaj vardı.
Onlara daha sonra cevap veririrdim. Ilk önce miniğime kahvaltı hazırlamam lazımdı.
Çaydanlığa su koyup kaynamasını için ocağın altını yakıp, masayı hazırlamaya başladım.
Çesitli kahvaltıları koydum. Börek ve simit sipariş vermiştim. Onları beklerken sucuklu yumurta da yapmak istemiştim. Bu isimide halletmiştim.
Çalan kapı ile hızlıca Mutfaktan ayrılıp kapıya vardım.
Gelen paketi alıp parasını ödeyip kapıyı kapattım.
Arkamı dönmemle güzel yüzlüm ile karşılaştım.
Bana utangaç bakışlar atıyordu. Ee yerdim ben bu çocuğu.
Yanıma gidip ellerinden tutup "günaydın sevgilim " dedim.
Bana şaşırmış bir edayla baktı. Beklemiyordu galiba.
" Günaydın sevgilim " dedi bana . Kalp krizinden ölecektim kesin.
Yanaklarını kavrayıp bi güzel öpüp ısırdım hafif tombik yumuşak yanaklarını.
Ellerinden tutup mutfağa götürüp sandalyeye oturttum. Ellerinin üzrine öpücük bıraktım.
" Kahvaltı hazır bebeğim, sen başla ben çayı doldurayım" deyip tezgâha yöneldim.
Iki bardak çıkartıp çayı doldurdum.
Birini onun önüne bırakıp yanına oturdum.
Bana ince güzel sesiyle teşekkür etti.
Hâlâ benden utanıyordu.. ama yavaş yavaş alışacaktı. Evet biz birbirimizi seviyoruz ve sevgiliydik.
Ahh kalbim... bu güzel çocuğu hep seveceğim ve asla onu üzecek bir şey yapmayacaktım. Onu çok seviyorum ve elimden geleni yapacağım.
O benim HERŞEYİM.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor