SELAM CANLARIM 👋😍
NASILSINIZ?
MEDYA : MIDDLE OF THE NIGT ŞARKISI 🛐
OY VE YORUM İSTİYORUM 🤲
SİZİ SEVİYORUM
KONTROL ETMEDEN ATIYORUM
İYİ OKUMALAR 😚😎
*******************
SERKAN
Çok yoğun bir şekilde çalışıyordum. Eve bazen geç gidiyordum. Woojini özlüyordum.
Ve ikiz bebeğimiz olacaktı. Ikimiz içinde sürpriz olmuştu. Çok fazla sevinmiştim. Onlar için her şeyi yapardım. Öyle güzel bi duygu ki. Sürekli onları düşünüyordum. Çok güzel bi lütuftu .
Geldiğimde woojin hep uyuyordu.
Hamile olduğu için hormonsal değişikler oluyordu.
Bi ağlıyor bi gülüyordu. Sürekli yatıyordu.Ilk başlarda çok garipsemiştim. Ama artık alıştım. Evde pek tek başına bırakmıyordum. Genellikle melisa onun yanında oluyordu. Yada woojin annemgilin yanına gidiyordu.
Sürekli uyarıları yapıyordum. Bazen dikkatsiz olabiliyordu. Doktorun verdiği plana uyuyordu. Beslenmesine dikkat etmeye özen gösteriyorduk. Annem ve melisa 'da bize çok yardımcı oluyorlardı.
Özellikle annem çok üstüne düşüyordu. Her şeyi yediriyordu. Woojin biraz şikâyetçi olsa da yinde hoşuna gidiyordu. Ilgiyi seviyordu.
Onları düşündükçe yüzümdeki gülümseme daha da artıyordu. Böyle mutlu bir aile olmak çok güzeldi. Onlar benim her şeyimdi. Iyi ki varlardı.
Bazen woojinin ruh hali beni de etkiliyordu. O ağladığı zaman çok kötü hissediyordum. Empati kurmaya çalışyordum. Bazı zamanlar çok ağrılar giriyordu karnına. Çok zorlanıyordu.
Hem erkek oluşu hemde ikiz olması onu zorluyordu. Elimden geldiğince hem ben hemde ailem yardımcı oluyorduk.
1 -2 haftadır çok yorucu şekilde çalışıyordum. Woojini ailesinin ve arkadaşlarının yanına götürmek istiyordum. Oraları merak etmiyor değildim şimdi .
Izin kullanmak istiyordum ve uzun süreli, rahat bir şekilde kalırdık.Onun mutlu olması her şeyden önemliydi.
.
Islerimi hızlıca halledip, hazırlanıyordum . Saat gece on ikiye geliyordu. Karakoldan çıkıp arabama ilerledim. Eve gidip bebeğimin yanına yatmak güzel bir uyku çekmek istiyordum.
Arabaya binip direkt eve sürdüm. Eve vardığımda arabayı park ettim . Aşırısı derece de uykum vardı.
Asansöre binip 5. Kata bastım. Elimdeki dosyayı sıkı tutarak asansörden inip kapıya ilerledim.Kapıyı anahtarla açıp içeriye geçtim. Ceketimi çıkarıp askılağa astım. Tam o sırada belime dolanan kollarla irkilmiştim. Woojin bana sarılı şekilde gözlerini kapamış öyle bekliyordu. Uyumamış haline şaşırmıştım. Ne zaman bu saatlerde gelsem hep uyuyor olurdu.
kollarımı ona sarıp saçlarına öpücük kondurdum .
" Ne oldu güzelim, neden ayaktasın? " dedim.
" Uyku pek tutmadı seni beklemek istedim. " dedi mahmur sesiyle. Onun bu haline gülüp kucağıma aldım. Yatak odasına götürüp yatağın üzerine yatırdım. Elimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya girdim.
Üzerimdeki formayı çıkarıp sadece altıma eşofman geçirdim. Kıyafetlerimi askıya asıp dolaba koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor