MERHABA BEN GELDİM. 😌😘
NASILSINIZ ?
MEDYADAKİ ŞARKI: Maroon5 - cardi B = Girls like you
OY VE YORUMU EKSIK ETMEYIN BENİM İÇİN BUNLAR ÖNEMLİ.
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM 😊
OYLARINIZI BEKLİYORUM 😊
İYİ OKUMALAR 💐🌈
..................
WOOJIN'DEN :
Sabah kalktığımda kendimi halsiz hissediyordum. Nedenini bilmiyordum ama yataktan çıkasım gelmiyordu. Galiba üşütmüştüm hasta olacaktım.
Istemeye istemeye yataktan çıkıp banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gidip kendim için kahvaltı hazırladım. Canım pek bir şey istemese de kendimi toplamak için yemem gerekiyordu .Kahvaltımı yapıp topladıktan sonra direkt odama gidip yatağıma uzandım.
Elime telefonumu alıp insatgrama girdim. Koredeki arkadaşlarımı özlemiştim. 1 Hafta sonra zaten okulum bitiyordu. Gidebilirdim o zaman.
Bazı arkadaşlarımın fotoğraflarını beğenip bir kaç yorum yapıp çıktım.
Canım ister istemez sıkılıyordu. Kimsede yoktu.
Telefonumun çalmasıyla irkildim. Baktığımda serkan'ın aradığını gördüm. Kalbim yine deli gibi atmaya başlamıştı.
Hemen telefonu alıp cevapladım.
" Alo , serkan merhaba " dedim.
" sanada merhaba woojin nasılsın iyi misin " diye sorunca gülümsedim.
"Evet çok iyiyim. Sen nasılsın?" Dedim heyecanla. Biraz canlandım sanki.
" müsait misin? Öğlen senin yanına gelmek istiyorum. Konuşmamız gerekiyor " dedi.
Çok merak etmiştim. Acaba benimle ne konuşacaktı.
" Evet müsaitim tabiki. Ne konuşacağız ?" dedim kendimi tutamıyarak.
" telefonda konuşacak konular değil woojin. Endişelenme korkacak bir şey yok " dedi. İçim en azından da olsa rahatlamıştı.
" Peki ozaman seni bekliyorum . Görüşürüz o zaman"
" Görüşürüz woojin umarım hayal kırıklığına uğramam
Konuştuklarımız'dan sonra" telefonu kapatmıştı. Ne demişti şimdi ya. Ne hayal kırıklığından bahsediyordu.Iyice meraklanmıştım. Beklemekten başka bir çarem yoktu. Bakalım benimle ne konuşacaktı.
.
.
.
.
SERKAN 'DAN :
Artık saklayamayacktım. Kararımdan vazgecmeyecktim. Ne olursa olsun onu sevdiğimi söyleyecektim.
Beni zorlamaya başlamıştı hislerim. Daha fazla içimde tutamazdım.
3 saat sonra
Saat öğlen 13.00 idi. Hızlıca ceketimi giyinip emniyetten çıktım. Arabama doğru ilerledim
Binip çalıştırdım. Eve doğru sürmeye başladım. . Bi taraftan heyecanlıydım bir yandan da korkuyordum.
Cesaretli olmam lazımdı. Bunda ne vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor