Merhaba arkadaşlar.
Nasılsınız ?
Çok beklettim. Kusuruma bakmayın.
Oy ve yorumlarınız eksik etmeyin lütfen. 🤗
Oy sınırlaması getirsem mı acaba ?
Kontrol etmeden atıyorum.
İYİ OKUMALAR 💜
*************
WOOJİN
Bugün serkan ve annesi gelecekti evime. Hem tanışma hem de aramızdaki gerginliği halledecektik.
Ben annesini çok seviyorum. Çok sıcakkanlı ve iyi bir insandı.
Son yaşanan olaylar doğrultusunda biraz çekiniyordum. Bana iyi davranırdı ve yeniden severdi umarım.Artık herkese açıklayacaktık. Gizli saklı yoktu bundan sonra.
Bugün koredeki arkadaşlarımla konuşmuştum. Onlara serkandan bahsetmiştim. Çok tanışmak istediklerini ve burayı merak ettiklerini söylemişlerdi.
Bende onları buraya gelmelerini ve beraber gezmeyi teklif etmiştim. Bugün akşama doğru uçağa bineceklerdi.
Bir yandan heyecan ve stres vardı.
Heyecanım arkadaşlarımın gelecek olmalarıydı. Stresim serkanın annesinin ters bir şey yapması idi.
Düşüncelerimin arasında kapının çalması ile sıyrıldım . Hızlı adımlarla gidip kapıyı açtım.
Karşımda serkan, melisa ve annesi tuğba hanım vardı.
Kapıyı açıp hoşgeldiniz dedim ve içeriye buyur ettim. Güler yüzümü hiç eksik etmemiştim.
Tuğba hanım bana gülerek içeri geçmişti. Sanki o yüzüme gülünce bi rahatlık gelmişti.
Hepimiz içeri geçip oturduk.
Evde sessizlik hâkimdi ve bu beni aşırı geriyordu. Sanki bunu hissetmiş gibi araya serkan girdi.
" senle önemli bişey konuşacağız woojinözellikle annem " dedi huzur veren sesiyle.
Annesi çekingen bir tavırla konuşmaya başladı.
" Woojin oğlum öncellikle ilişkinizi biliyorum. Ilk başta karşı çıktım özür dilerim ama sonradan hatamı anladım. Sizi seviyorum. Her zaman arkanızdayım " demişti bütün içtenliği ile.
Gözlerim şimdiden dolmuştu. Çok güzel ve iyi hissetmiştim kendimi.
Ayağa kalkıp yanına yaklaştım oda kalkıp bana sarıldı. Böyle olmasına çok sevinmiştim.
Benden ayrılıp yanaklarımı okşayıp öptü. Içim bi hoş olmuştu.
Benim elimi ve serkanın elini tutup " birbirinizden hiç ayrılmayın. Güzel bi hayat sunun birbirinize. Sevgi ,saygı hiç eksik olmasın canım oğullarım " deyip ikmize sıkıca sarıldı .
Mutluluktan gözümden bi yaş damla süzülmüştü. Serkan bana sarılıp alnımdan öptü.
" seni hiç bırakmayacağım güzelim, seni çok seviyorum " deyip iki yanağıma öpücük bıraktı.
" Bende seni seviyorum serkan. Iyi ki varsın, iyi ki benimlesin " dedim. Tekrardan sarıldım.
Melisa ve tuğba hanım bize büyük bir mutlulukla bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor