Merhaba nasılsınız?
Geldim sonunda.
Umarım güzel bölümler yazarak sizi memnun ederim.
Oy ve yorumu eksik etmeyin lütfen.
Yorum yaparak beni mutlu edebilirsiniz. Böylelikle yazma isteğim çok fazla artıyor.
Sizi seviyorum 💓
İYİ OKUMALAR....
**********************
WOOJİN
Mide bulantılarım git gide artıyordu. Kasıklarıma ağrı giriyordu. Beni bazen zorluyordu.
Artık emin olmak için eczaneden test alıp gelmiştim.
Çok fazla heyecanlı ve stresliydim.
Bunu melisayla paylaşmıştım. Bana destek olmuştu. Sakin kalmamı kötü düşünmemi istemişti.
Abisinin beni her türlü kabul edip seveceğini söylemişti. Ondan hiç şüphem yoktu.
Ama ya annesi . Melisa'nın anlattığı kadar araları pek iyi değilmiş. Benim yüzümden böyle olmalarını istememiştim.
Serkan bana belli etmesede yine de düşünceli ve dalgın bir hali oluyordu.
Benim kötü etkilenceğimi bildiği için söylememişti.
Elimdeki testleri alıp lavaboya geçtim. Işimi hallettikten sonra beklemeye başlamıştım.
****
SERKAN
Annem ile aramız acıktı. Ben işten geldiğim gibi odama gidiyor pek fazla konuşmuyordum. Annemin hatasını anlaması gerekiyordu.
Melisa onu bazen dalgın ve üzgün görüyormuş.
Onu öyle görmek beni de üzsede yapacak bir şey yoktu. Ailemi seviyordum. Onlar benim her şeyim. Her türlü beni desteklediler . Onları ne Ben yarı yolda bırakırım nede onlar beni.
Annemin hatasını anlamsindan ve bizi kabul etmesinden başka bi şansımız yok.
Woojinin üzülmesini istemiyorum. O herşeyi kafasına takardı. Suçu kendinde bulurdu.
Düşüncelerimin arasında sıyıran kapımın tıklanıp açılması oldu.
Içeri annem girmişti. Çekingen ve biraz da üzgün duruyordu.
" konuşabilir miyiz oğlum?" Dedi.
Kaşlarım istemsizce çatılmıştı acaba ne konuşacaktık. KKendimi düzeltip hafif gülümseyerek kafa salladım.
Anneme yanıma oturdu. Gözlerime bakamıyordum. Baksa bile gözlerini kaçırıyordu.
Ellerimi tutup konuşmaya başladı.
" Oğlum ben senden özür dilerim. Seni anlamam lazımdı. Yargılamam değil. Hatamı anladım. Sana sırt çevirmek iste-" Sözünü tammalmadan anneme sıkı sıkı sarılmıştım. Gözyaşlarını silip yanağından öptüm.
" Ağlama anne . Sen bana asla sırt cevirmezsin biliyorum. Seni çok seviyorum anneciğim ama hatanı anlaman beni mutlu etti " deyip tekraradan sıkıca sarıldım.
Annem 'ın hatasını anlaması ve beni desteklemesi beni mutlu etmişti.
Eski neşem geri gelmişti.****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}
Teen Fictioninterseksuel bir kitaptır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 şeyler olacaktır. iki erkeğin arasındaki ilişkiyi anlatıyor