🦋 5. BÖLÜM 🦋

7.1K 320 85
                                    

MERHABA CANLARIM 😍💜

WOOJİN bebeğim ⤵️


Serkanın mükemmel vücudu ⤵️😝

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serkanın mükemmel vücudu ⤵️😝

Kitap nasıl gidiyor gençler ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kitap nasıl gidiyor gençler ?

Kontrol etmeden atıyorum.

İYİ OKUMALAR 🍓🤍

🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸☘🌸



SERKAN 'DAN :

Eve gelir gelmez hemen banyo yapmıştım.  Bütün yorgunluğumu almıştı. Üzerime tişört ve siyah eşofman giyip salona geçtim.

Evde melisa ve ben vardım.  Annem komşuya gitmişti.  Hemen kendine konuşacak birilerini bulmuştu.

Kardeşimin yanına oturup kendime çekip saçlarını okşayıp yanaklarını ısırdım.  Isirmamdan nefret ederdi.

" ya abi beni ısırmasana . Canım acıyor" deyince yazıklar olsun bakışı attım.

" Aşk olsun melisa . Sert mi ısırıyorum sanki " dedim.

" Evet.  Benim yüzüm nazik ve hassas ben sevmiyorum " deyince gülüp " tamam güzelim yapmam " dedim.

Ekrana bakarken melisa yerinden doğrulup bana döndü.

" Eee abi yok mu enişte " deyince bi an afalladım.  Nerden çıkmıştı şimdi.

Kafamı hayır anlamında salladım.

Aslında vardı aklımda biri ama hislerimden emin olmak istiyordum.

Kardeşime dönüp " Aslında kafamı karıştıran biri var ama hislerimden emin olmak istiyorum.  " deyince gözlerinin içi parladı.

" Ayy abi kim ya çok merak ettim bak ha nasıl yakışıklı mı,  tatlı mı? Hm ben tanıyormuyum.  Emniyetten biri mı yoksa " bu kız ne çok soru soruyordu yav.

" Hayır güzelim iş yerimden değil.  Şimdilik sana söyleyemem.  Dediğim gibi hislerimden emin olmam lazım.  Işte o zaman soruların cevaplarını alacaksın. " dedim.

Melis dudağını sarkıtıp " yaa söyle valla meraktan çatlarım ne olursun " deyince bu kızdan kurtuluşumun olmadığını anlayınca deme kararı verdim.

" Bak söyleyeceğim ama kimseye söylemek yok. Saçma sapan hareketler imalar yapmak yok anlaştık mı?" Diye sordum.  Işimi sağlama almam lazımdı demi.

" tamam abicim kimseye söylemem ima yapmam söz " ona bakıp  " söz ver bak ciddiyim " dedim.

" off abi söz verdim ya . Söyle hadi çatlayacağım "
Onun haline gülüp derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.

"  Hu kişi woojin.  1 haftadır ondan etkilendiğimi inkar ediyordum ama artık kesin ve net bis şekilde ondan etkileniyorum.  Çok tatlı birisi  , hele utanınca yanaklarının kızarması beni mahvediyor . Çok güzel birisi " dedim.

Kardeşim'in gözleri kocaman olmuş bana bakıyordu.  Bi anda çığlık atıp kanepeye çıkıp zıplamaya başladı.  Gerçekten manyak bu kız.

" Ayy abi kaçırma bi çocuğu.  Çok tatlı.  Bide sen bu çocuğa  abayı yakmışsın.  Haberin olsun etkilenme falan uydurma . Ondan bahsederken resmen gözlerinin içi parıldıyor.  Yüzünde gülümseme oluşuyor ." Deyince bende şöyle bi düşünmedim değil.

Gerçekten hoşlanıyor muydum.  Ya geçici heves ise yada değil ise.

Bunu bize zaman gösterecekti.  Ama.ben woojine sahip olmak Isterdim.

*

*

*

WOOJİN'DEN :

Üniversiteden çıkıp deniz kenarına gidip kafamı dinlemek istiyordum.  Bazı şeyler zoruma gitmeye başlamıştı.

Bazı insanları benimle alay ediyordu.  Çekik gözlerimi taklit ediyorlardı.  Gerçekten çok gururuma dokunuyordu.  Onlara bişey yapmama rağmen bana dalaşıyorlardı.

Sinirim bozuluyordu.  Gözlerim şimdiden dolmuştu.  Bazen üniversiteye gitmek hiç istemiyordum. 

Gözlerimden birer yaş süzüldü.  Canım yanıyordu.

Derin  bi nefes alıp boş bir banka oturdum.  Zaten ailem uzaktaydı.  Kendimi çok yalnızhissediyordum.  Bi tek kendimi serkanın yanında mutlu hissediyordum.

Bilmiyorum ama onunla vakit geçirmek bana çok iyi geliyordu.  Bazen kendimi hep onunla zaman geçirmek isteğim ile buluyordum.  Sempatik,  yakışıklı , sıcak kanlı ,  anlayışlı ve kibar biriydi.

Onun böyle olması beni huzurlu hissettiriyordu.
Bilmiyorum ama 2 gündür onun yanında kalbim hızlanıyor gibiydi.  Belki onunla vakit geçirmek istediğimden kaynaklı olabileceğini düşünüyordum.

Onu seviyordum ama arkadaşca hissi sanki bana uzak gibi geliyordu.

O sırada düşüncelerimin arasına telefonum zil sesi yankılandı.

Telefonumu çikardığımda melisa'nın aradığını gördüm. 

Telefonu açıp konuşmaya başladım.

"  Alo , melisa "

" Alo woojin nasılsın?"

" iyiyim melisa, sen nasılsın?"

" bende iyiyim bebeğim,  şey diyecektim eğer işin yoksa akşam yemeğine bize gelsene annem sana çok güzel yemekler yapar.  Abimde çok istedi gelmeni " diyince sanki kalbim hızlanıyor gibi olmuştu.  Kalbime anlam veremiyordum artık.

"Olur bir işim yok.  Kaçta geleyim " diye sordum.

" Akşam 7' de burada ol canım az senle konuşur.  Sonrada yemeğe geçeriz " deyince onu kafamla onayladım görmesede.

" tamam o zaman görüşürüz "

" Görüşürüz ".

Melisa'nın sesi çok heyecanlı ve mutlu geliyordu.  Galiba geleceğim için seviniyordu.

Yerimden hızlıca kalkıp evimin yolunu tuttum.

😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇

Bölüm kısaydı canlar.  Geçiş bölümüydü.

Diğer bölümü uzun yazmaya çalışacağım.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

OY VERMEYI EKSIK ETMEYIN  🦋🤍

YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🤍🦋

SİZİ SEVİYORUM 💗💗💗

KENDİNİZE İYİ BAKIN AŞKLARIM 😘💙

HOŞÇAKALIN 👋😍

GÜZELİM💗 《 GAY》 {MPREG}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin